XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.281
#zaterdagavond

Die linker is de nieuwe generatie van dbb

d16f2c3d-a28a-4c6e-b110-36ffa72249ca.jpeg

• #177.285
#zaterdagavond

Wat een lekker mannetje!
Ik kwam toevallig vandaag een foto tegen van m'n zoon toen hij een jaar of 2/3 was (in slaap gevallen aan tafel tijdens het eten), hij is nu alweer 9. Ik vond dat echt een hele leuke leeftijd. Geniet er van!

• #177.288
#zaterdagavond

Herinneringen maken mooiste wat er is! Knap ventje man! Ben nu wel nieuwsgierig naar de moeder 😘 haha ;-)

<3. geniet er met volle teugen van ! ( ik mis zelf de tijd dat mijn kinderen rond deze leeftijd waren )
Welke leeftijd zit je nu als je delen wilt?
Maar dit is wel super toffe leeftijd idd. Nog echt genieten van dit soort dingen en niet zo als mijn oudste doorzeuren of die nog een keer 50,- euro mag omdat knuffel verkeerde kleur heeft 🤣
Wat een lekker mannetje!
Ik kwam toevallig vandaag een foto tegen van m'n zoon toen hij een jaar of 2/3 was (in slaap gevallen aan tafel tijdens het eten), hij is nu alweer 9. Ik vond dat echt een hele leuke leeftijd. Geniet er van!
Was je zo slaapverwekkend 😘 Haha kan me bijna niet voorstellen 😙

• Heart
Waarderingen: AK
  • #177.289
Herinneringen maken mooiste wat er is! Knap ventje man! Ben nu wel nieuwsgierig naar de moeder 😘 haha ;-)

Welke leeftijd zit je nu als je delen wilt?
Maar dit is wel super toffe leeftijd idd. Nog echt genieten van dit soort dingen en niet zo als mijn oudste doorzeuren of die nog een keer 50,- euro mag omdat knuffel verkeerde kleur heeft 🤣

Was je zo slaapverwekkend 😘 Haha kan me bijna niet voorstellen 😙
Vooruit, €5. Briefje van €50 met de verkeerde kleur.

• #177.290
Vooruit, €5. Briefje van €50 met de verkeerde kleur.
Stomp voor zijn verwende gedrag kan die krijgen hahaha. Normaal heel dankbaar en lief hoor.

Maar al die lampjes lichtjes en geluiden doen wat. Vroeger kon ik echt dagen over de kermis lopen. Waar ik vandaan kom hebben ze 5 attractie. Maar dat was wel een ding 🤣😝

• #177.292
Laatste handtekening gezet onder de eigensdoms papieren van ons huis.
Vanaf vandaag officieel de eigenaar. Morgenvroeg naar Trondheim om mijn neefje op te halen. En morgenvroeg rijdt ons pap ook deze kant op. Die zal hier donderdag zijn ongeveer. Komt mooi uit want donderdag wordt ook vrijwel alles geleverd voor de overkapping die we gaan maken aankomende tijd.
Gaat een leuk week worden denk ik zo. 23 graden ongeveer en wordt niet heul veul regen verwacht.
Sfeer fototje voor de gezelligheid
1000012780.jpg

• #177.293
Wie echt droog wilt worden moet lijden maar de meesten hier zullen dat nooit begrijpen omdat ze het zelf niet kunnen.
Niet 'kunnen' en niet willen zijn twee compleet verschillende zaken. Laten we vooral niet met z'n allen pretenderen dat dat soort 'dieeten' in elk levenspatroon passen tenzij je een heel specifiek doel (e.g: een competitie) op het oog hebt en er 24/7 dedication aan kunt geven. Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.

Altijd die op aannames gebaseerde whiteknights die dan nog even binnen vliegen, cry me a river.

Mensen die nooit echt droog zijn geweest zullen het toch niet snappen wat het betekent.
Gelukkig hebben we jou als ervaringsdeskundige ... :roflol:

• #177.294
Niet 'kunnen' en niet willen zijn twee compleet verschillende zaken. Laten we vooral niet met z'n allen pretenderen dat dat soort 'dieeten' in elk levenspatroon passen tenzij je een heel specifiek doel (e.g: een competitie) op het oog hebt en er 24/7 dedication aan kunt geven. Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.

Altijd die op aannames gebaseerde whiteknights die dan nog even binnen vliegen, cry me a river.

Gelukkig hebben we jou als ervaringsdeskundige ... :roflol:
Mensen die mij hier kennen weten dat ik year round nooit boven de 14% kom. Ongeacht in welke fase ik zit

• Like
Waarderingen: GruX
  • #177.295
Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.
p*ssy ,als je dat niet kan.

• #177.298
.

Begin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is? :roflol:

Hoe gaat dat eigenlijk, comment jij iets, screen jij het naar hem van “kijk eens wat ik gereageerd heb” zodat hij het daarna kan liken?

Enige wat je doet op dit forum is commentaar en kritiek leveren maar je draagt inhoudelijk geen f**k bij, nooit niet

Lijkt me toch vervelend als je als zo’n zure pruim door het leven moet gaan

• #177.299
Laatst bewerkt:
  • #177.300
Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.

Terug
Naar boven