Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewonnen op de kermis?#zaterdagavond
Die linker is de nieuwe generatie van dbb
![]()
Ja dat kindje had ik gewonnen bij de slotmachine 😜
<3. geniet er met volle teugen van ! ( ik mis zelf de tijd dat mijn kinderen rond deze leeftijd waren )#zaterdagavond
![]()
Wat een lekker mannetje!#zaterdagavond
![]()
Geef het nog 10 jaar en jij gaat je tweede jeugd tegemoet ouwe 😋<3. geniet er met volle teugen van ! ( ik mis zelf de tijd dat mijn kinderen rond deze leeftijd waren )
Geef het nog 10 jaar en jij gaat je tweede jeugd tegemoet ouwe 😋
Herinneringen maken mooiste wat er is! Knap ventje man! Ben nu wel nieuwsgierig naar de moeder 😘 haha ;-)#zaterdagavond
![]()
Welke leeftijd zit je nu als je delen wilt?<3. geniet er met volle teugen van ! ( ik mis zelf de tijd dat mijn kinderen rond deze leeftijd waren )
Was je zo slaapverwekkend 😘 Haha kan me bijna niet voorstellen 😙Wat een lekker mannetje!
Ik kwam toevallig vandaag een foto tegen van m'n zoon toen hij een jaar of 2/3 was (in slaap gevallen aan tafel tijdens het eten), hij is nu alweer 9. Ik vond dat echt een hele leuke leeftijd. Geniet er van!
Vooruit, €5. Briefje van €50 met de verkeerde kleur.Herinneringen maken mooiste wat er is! Knap ventje man! Ben nu wel nieuwsgierig naar de moeder 😘 haha ;-)
Welke leeftijd zit je nu als je delen wilt?
Maar dit is wel super toffe leeftijd idd. Nog echt genieten van dit soort dingen en niet zo als mijn oudste doorzeuren of die nog een keer 50,- euro mag omdat knuffel verkeerde kleur heeft 🤣
Was je zo slaapverwekkend 😘 Haha kan me bijna niet voorstellen 😙
Stomp voor zijn verwende gedrag kan die krijgen hahaha. Normaal heel dankbaar en lief hoor.Vooruit, €5. Briefje van €50 met de verkeerde kleur.
Niet 'kunnen' en niet willen zijn twee compleet verschillende zaken. Laten we vooral niet met z'n allen pretenderen dat dat soort 'dieeten' in elk levenspatroon passen tenzij je een heel specifiek doel (e.g: een competitie) op het oog hebt en er 24/7 dedication aan kunt geven. Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.Wie echt droog wilt worden moet lijden maar de meesten hier zullen dat nooit begrijpen omdat ze het zelf niet kunnen.
Gelukkig hebben we jou als ervaringsdeskundige ...Mensen die nooit echt droog zijn geweest zullen het toch niet snappen wat het betekent.

Mensen die mij hier kennen weten dat ik year round nooit boven de 14% kom. Ongeacht in welke fase ik zitNiet 'kunnen' en niet willen zijn twee compleet verschillende zaken. Laten we vooral niet met z'n allen pretenderen dat dat soort 'dieeten' in elk levenspatroon passen tenzij je een heel specifiek doel (e.g: een competitie) op het oog hebt en er 24/7 dedication aan kunt geven. Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.
Altijd die op aannames gebaseerde whiteknights die dan nog even binnen vliegen, cry me a river.
Gelukkig hebben we jou als ervaringsdeskundige ...![]()
p*ssy ,als je dat niet kan.Op een laag vetpercentage heb je zo weinig energie en puf voor de dagelijkse zaken dat dat een aspect is waar je wel op moet kunnen aanpassen. Wanneer je een energie-intensieve baan of carrière hebt, is dat gewoon niet te combineren tenzij het een korte, tijdelijke commitment is zoals eerder aangehaald.
Helaas zijn we niet allemaal gezegend met zo'n knappe kop en monster carrière als jou.
Begin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is?.
Altijd die op aannames gebaseerde whiteknights die dan nog even binnen vliegen, cry me a river.

Wees maar blij. Zo een knap gezicht is meer een last als een lust kan ik je vertellen.Helaas zijn we niet allemaal gezegend met zo'n knappe kop en monster carrière als jou.