XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.303
Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Of je trekt het uit verband om ‘gewoon’ gelijk te krijgen =]

De reden dat ik reageerde is dat sommige vrij snel en altijd met gestrekt been reageren. Soms terecht soms niet terecht.

Net als jezelf, zonder het te zeggen, je boven iemand anders te stellen.

Ondanks dat ik het vaak met je eens ben voel ik toch de drang om dit te zeggen.

• #177.304

De reden dat ik reageerde is dat sommige vrij snel en altijd met gestrekt been reageren. Soms terecht soms niet terecht.

Sommige?

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #177.307

Ja zo is hij. Vuile bloedzuiger dat het is. 😌

• #177.308
Ah, snel je post aangepast en je emoties nog altijd niet onder controle? Aandoenlijk.
Fijne dag. Probeer het niet tever te laten eacaleren dus vandaar mijn aangepastte bericht.

Ik zet je wel op negeer, beter. Mis toch niks aan nuttige info bij jou.

Laatst bewerkt:
  • #177.309
Begin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is? :roflol:

Hoe gaat dat eigenlijk, comment jij iets, screen jij het naar hem van “kijk eens wat ik gereageerd heb” zodat hij het daarna kan liken?

Enige wat je doet op dit forum is commentaar en kritiek leveren maar je draagt inhoudelijk geen f**k bij, nooit niet

Lijkt me toch vervelend als je als zo’n zure pruim door het leven moet gaan
Die dolle minas komen altijd in meervoud lijkt het hier wel. Soort gecoördineerde protestactie

• #177.313
Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Exact de reden waarom ik niet log. Ik wil niet horen dat 3 pizza's op één dag ongezond is!
money time GIF

• #177.314
Niet shredded willen rondlopen is geen uiting van zwakte.
Wel een teken van een gebrek aan discipline of iig gebrek aan impulsbeheersing. Ik kan het me niet meer voorstellen om geen abs en een zwembandje te hebben. Brrr. Voel me letterlijk en figuurlijk veel beter in mn vel zitten.

• #177.315
Wel een teken van een gebrek aan discipline of iig gebrek aan impulsbeheersing. Ik kan het me niet meer voorstellen om geen abs en een vetrandje te hebben. Brrr
En is dat een volkomen gezonde mentale staat? Jij kan daar misschien volmondig ja op antwoorden, maar de vraag mag toch wel gesteld worden?

• #177.316
En is dat een volkomen gezonde mentale staat? Jij kan daar misschien volmondig ja op antwoorden, maar de vraag mag toch wel gesteld worden?
Het mag, maar in de context waarin die gesteld werd was stemmingmakerij en getuigde van vooringenomenheid.

• #177.317
Shredded 365 dagen pj word moeilijk, maar “lean” met wat ab definitie is niet echt moeilijk als man zijnde. Ik ben ook van mening dat tegenwoordig men gewoon te weinig doorzettingsvermogen heeft.

Ga keer naar een zwembad en dan mag jij mij vertellen of die 60/70% die echt een pens heeft “gezond” is. 10kg te zwaar praat ik niet over, maar een goeie pens is wel wat anders. Beetje logisch verstand snapt men zelf ook wel dat als je al een pens hebt op je 30ste dat het alleen maar erger word later, die pens gaat niet vanzelf weg.

• #177.318
Begin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is? :roflol:

Hoe gaat dat eigenlijk, comment jij iets, screen jij het naar hem van “kijk eens wat ik gereageerd heb” zodat hij het daarna kan liken?

Enige wat je doet op dit forum is commentaar en kritiek leveren maar je draagt inhoudelijk geen f**k bij, nooit niet

Lijkt me toch vervelend als je als zo’n zure pruim door het leven moet gaan
Die (in totaal) vijf likes vanaf begin januari tot nu refereer je naar? Dat dat je is opgevallen zegt meer over jouw laserfocus op mijn activiteit dan over @Shadow Project. Afgunst staat niemand goed maar gaan haten op iemand die er drie keer beter bij staat dan jezelf is wel heel erg stupide.

Ik snap niet dat je het nog weer probeert nadat een discussie starten de vorige keer ook niet in jouw voordeel eindigde, maar dat is je eigen keuze :o

• #177.320
Het verbaasd me wel keer op keer dat op een bb forum je jezelf moet verantwoorden als je jezelf pusht naar het maximale, waar uiteraard een “prijs” voor betaald moet worden.

Vroeger werd je aangestaard als je dik was, ben je nu beetje in shape en je gaat zwemmen krijg je meteen de sticker “obsessief” bezig te zijn met sporten. Wereld is gewoon slap en simpel geworden, maar ik zie dit meer als een voordeel. Concurrentie is gewoon zero tegenwoordig en met een sterke mentaliteit pis je iedereen omver in elk aspect van het leven.

Terug
Naar boven