ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Kan je dat niet in de avond doen? Ik word er wakker van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat niet in de avond doen? Ik word er wakker van.
Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Of je trekt het uit verband om ‘gewoon’ gelijk te krijgen =]Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Sommige?Of je trekt het uit verband om ‘gewoon’ gelijk te krijgen =]
De reden dat ik reageerde is dat sommige vrij snel en altijd met gestrekt been reageren. Soms terecht soms niet terecht.
Net als jezelf, zonder het te zeggen, je boven iemand anders te stellen.
Ondanks dat ik het vaak met je eens ben voel ik toch de drang om dit te zeggen.
Een cut is geen eetstoornis .Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Ah, snel je post aangepast en je emoties nog altijd niet onder controle? Aandoenlijk.Wees maar blij. Zo een knap gezicht is meer een last als een lust kan ik je vertellen.
Nu terug je grot in klein dikkertje. Kssst
Ja zo is hij. Vuile bloedzuiger dat het is. 😌Of je trekt het uit verband om ‘gewoon’ gelijk te krijgen =]
De reden dat ik reageerde is dat sommige vrij snel en altijd met gestrekt been reageren. Soms terecht soms niet terecht.
Net als jezelf, zonder het te zeggen, je boven iemand anders te stellen.
Ondanks dat ik het vaak met je eens ben voel ik toch de drang om dit te zeggen.
Fijne dag. Probeer het niet tever te laten eacaleren dus vandaar mijn aangepastte bericht.Ah, snel je post aangepast en je emoties nog altijd niet onder controle? Aandoenlijk.
Die dolle minas komen altijd in meervoud lijkt het hier wel. Soort gecoördineerde protestactieBegin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is?
Hoe gaat dat eigenlijk, comment jij iets, screen jij het naar hem van “kijk eens wat ik gereageerd heb” zodat hij het daarna kan liken?
Enige wat je doet op dit forum is commentaar en kritiek leveren maar je draagt inhoudelijk geen f**k bij, nooit niet
Lijkt me toch vervelend als je als zo’n zure pruim door het leven moet gaan
Sorry
Zou kunnen, of er wordt een zeer gevoelige snaar geraakt bij velen.Of je trekt het uit verband om ‘gewoon’ gelijk te krijgen =]

Niet shredded willen rondlopen is geen uiting van zwakte.
Exact de reden waarom ik niet log. Ik wil niet horen dat 3 pizza's op één dag ongezond is!Het is mij mu wel duidelijk dat het met deze omgangsnormen op dit forum het zeer ongepast is om te vragen of een eetpatroon van iemand enigszins naar een eetstoornis neigt.
Wel een teken van een gebrek aan discipline of iig gebrek aan impulsbeheersing. Ik kan het me niet meer voorstellen om geen abs en een zwembandje te hebben. Brrr. Voel me letterlijk en figuurlijk veel beter in mn vel zitten.Niet shredded willen rondlopen is geen uiting van zwakte.
En is dat een volkomen gezonde mentale staat? Jij kan daar misschien volmondig ja op antwoorden, maar de vraag mag toch wel gesteld worden?Wel een teken van een gebrek aan discipline of iig gebrek aan impulsbeheersing. Ik kan het me niet meer voorstellen om geen abs en een vetrandje te hebben. Brrr
Het mag, maar in de context waarin die gesteld werd was stemmingmakerij en getuigde van vooringenomenheid.En is dat een volkomen gezonde mentale staat? Jij kan daar misschien volmondig ja op antwoorden, maar de vraag mag toch wel gesteld worden?
Die (in totaal) vijf likes vanaf begin januari tot nu refereer je naar? Dat dat je is opgevallen zegt meer over jouw laserfocus op mijn activiteit dan over @Shadow Project. Afgunst staat niemand goed maar gaan haten op iemand die er drie keer beter bij staat dan jezelf is wel heel erg stupide.Begin jij nou over whiteknights terwijl @Shadow Project z’n enige activiteit hier jouw comments liken is?
Hoe gaat dat eigenlijk, comment jij iets, screen jij het naar hem van “kijk eens wat ik gereageerd heb” zodat hij het daarna kan liken?
Enige wat je doet op dit forum is commentaar en kritiek leveren maar je draagt inhoudelijk geen f**k bij, nooit niet
Lijkt me toch vervelend als je als zo’n zure pruim door het leven moet gaan

Zegt diegene die haat in iemand zn log.Afgunst staat niemand goed maar gaan haten op iemand die er drie keer beter bij staat dan jezelf is wel heel erg stupide.