Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spijker op zijn kop , motivatie is tijdelijk discipline is een levenstijlMotivatie komt en gaat, onderscheid zit hem in diegene die discipline heeft om te doen wat moet gebeuren.
Niemand heeft zin in elke training of elke dag hetzelfde eten. Laat staan eten op doel ipv gevoel.
Nee, juist relaxed.Ik vind dat je gelijk hebt @Mindcontrol als mensen zeggen dat ze super dedicated zijn maar het resultaat iets ander laat zien.
Dat gezegd hebbende betekent dit dat ik een p*ssy ben 🐱. Zo simpel is het.
Feit is gewoon dat het enorm veel discipline en doorzettingsvermogen vergt. Je moet alles in het kader van de sport op de eerste plek zetten. Blijkbaar is er iets in mij dat dat tegenhoudt. Is dat erg? Nee, ik ben er ok mee. Is het erg dat ik een p*ssy ben? Nee ook niet.
maar kan goed mezelf opschieten.LMFAOWas jij trouwens niet die meid die in therapie heeft gezeten voor het stalken van der ex? @Turouise
Zou wel je niveau van delusional zijn verklaren
Ach weet je, ik schakel vaak gewoon mijn mind uit op veel vlakken, ik eet omdat ik eten moet, ik train omdat ik niet anders wil, ik heb een doel en ik zie de weg voor me die ik moet bewandelen, en die weg ga ik bewandelen, af en toe kijk ik een keer in een zijstraatje hoe het daar gaat maar ik blijf toch mijn weg bewandelen naar mijn doel.Motivatie komt en gaat, onderscheid zit hem in diegene die discipline heeft om te doen wat moet gebeuren.
Niemand heeft zin in elke training of elke dag hetzelfde eten. Laat staan eten op doel ipv gevoel.
Pas op dat de melk niet zuur wordt hè 😋Ik ga zo met m'n man en kids naar Jumpsquare.
Ik mag alleen niet in de buurt van m'n kids springen want dat vinden ze akward.... (zijn 9 en 12)
Dus als je dalijk een vrouw in d'r eentje ziet springen als een loony dan weet je dat ik het ben
We moeten onszelf helemaal geen p*ssy noemen, slaat nergens op. Geldt ook voor jou @Kloontje .Nee, juist relaxed.
Het feit dat jij jezelf accepteert zo als je bent, toont je kracht. De meesten hier liggen behoorlijk overhoop met zich zelf. Ik ben ook een beetje p*ssymaar kan goed mezelf opschieten.
Motivatie zal het probleem niet zijn als je elke maand 1kg spiermassa uit een potje koopt.spijker op zijn kop , motivatie is tijdelijk discipline is een levenstijl
Dat komt omdat je nog relatief nieuw bent met trainen. Over 5 jaar denk je er anders over en denk je af en toe “wat een gekut allemaal, ga liever thuis op de bank netflix kijken”.Ach weet je, ik schakel vaak gewoon mijn mind uit op veel vlakken, ik eet omdat ik eten moet, ik train omdat ik niet anders wil, ik heb een doel en ik zie de weg voor me die ik moet bewandelen, en die weg ga ik bewandelen, af en toe kijk ik een keer in een zijstraatje hoe het daar gaat maar ik blijf toch mijn weg bewandelen naar mijn doel.
Heel simpel.
Er zijn mensen in mijn omgeving die me uitlachen om hoe ik dit doe, eten afwegen, kcals tellen, noem maar op maar die mensen hebben allemaal een buik, straks komen ze teriug om mij advies te vragen.
Ik heb altijd zin om te trainen, soms heel veel zin soms gewoon zin en soms loop ik automatisch zonder na te denken over "zin".
Als ik de gym binnenloop komt er een deken over me heen, alsof ik even in een compleet andere wereld ben, de muziek, ijzergekletter, de geur alles, ik denk dan alleen maar aan de spiergroepen die ik trainen ga en de oefeningen die ik doe, de rest is bijzaak ( ja ok, af en toe kijk ik op mijn phone waat ik niet zou moeten doen maar is nou eenmaal zo, ik kies er zelf voor om hem bij me te houden).
Dus tja, ieder zijn eigen manier. Bij mij is het trainen, werken, eten, slapen, daar omheen bouw ik de rest van mijn leven.
Nou mamsie heeft nogal zwakke bekkenbodemspieren, dus waarschijnlijk heb ik na 3 keer springen m'n broek half ondergeplast....
Alsof? @Turouise is mijn b*ch.Oh nee, jouw volggedrag bij de meet vond ik eerder merkwaardig, dat je overal achter hem aan huppelde alsof je zn b*ch was
Als dit geen most musculair best pose award is dan weet ik het ook niet! Zien = doen.
![]()

Oh het idee om lekker chill te Netflixen met een een zak Doritos is heerlijk hoor, maar ik ken mezelf en heb periodes gekend in mijn leven dat het er zodanig aan toe ging, dat hou ik toch niet vol want uiteindelijk wil ik toch weer "wat gaan doen".Dat komt omdat je nog relatief nieuw bent met trainen. Over 5 jaar denk je er anders over en denk je af en toe “wat een gekut allemaal, ga liever thuis op de bank netflix kijken”.
Beetje hetzelfde verhaal als iemand die voor het eerst gaat cutten en enthousiast begint en na 2/3 weken de reality check krijgt en dan begint het.
Kind toch.Dat komt omdat je nog relatief nieuw bent met trainen. Over 5 jaar denk je er anders over en denk je af en toe “wat een gekut allemaal, ga liever thuis op de bank netflix kijken”.
Beetje hetzelfde verhaal als iemand die voor het eerst gaat cutten en enthousiast begint en na 2/3 weken de reality check krijgt en dan begint het.
Super!Kom van waist 38 broeken en een riem die meer op een lasso lijkt. Dit weekend waist 34 broeken kopen en nieuwe riem
Ik ben onderhand wel een beetje knorrig van het cutten maar het werkt, en de vorderingen maken m’n dag wel goed.
Alsof ik niet weet dat ik paar jaar van me leven “misschien” weggooi. Maar weet je ook welke jaren dat zijn? Dat zijn de bejaarde jaren dat je 23uur pd op een bed ligt wachtend tot je dood gaat.Kind toch.
Dat denk jij ook over 10 jaar... wat ben ik toch gek geweest met die zooi in mijn lichaam... was mezelf niet.
Zo veel zien komen en gaan... niets nieuws onder de zon.
En dan zit er hier daadwerkelijk wel iemand met een eetstoornis en daar zeggen jullie allemaal geen MOER van en prijzen jullie de hemel in
Padje kwijt

lol flauw

Hier ben ik het ook wel mee eens, ondanks dat er natuurlijk ook mensen zijn die nooit roken of drinken en ook keihard trainen om groot en sterk te worden.Alsof ik niet weet dat ik paar jaar van me leven “misschien” weggooi. Maar weet je ook welke jaren dat zijn? Dat zijn de bejaarde jaren dat je 23uur pd op een bed ligt wachtend tot je dood gaat.
Betaal daar graag tegen die tijd de prijs voor dat ik nu living life kan doen en mezelf kan pushen om te kijken wat er mogelijk is. Men is bang voor het onbekende en durft daarom geen gas te geven. Uiteraard dat men rookt en zuipt als een malle praten we niet over dat dit nog meer jaren gaat kosten, want dit is inmiddels geaccepteerd als “normaal”. Iemand die wel de ballen heeft en dagelijks alles durft te geven blijft een uitzondering en word dus gezien als apart.
Heeft niet elk fanatieke bodybuilder een eetstoornis?