AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.321
Na het lezen van deze pagina ga ik even genieten van de tintelingen in mijn gezicht die ik kreeg na het proeven van mijn Pre-Workout met cola smaak, kon het gewoon niet laten.

Heerlijke smaak, nu net zo actief als na een goede bak koffie, ben lekker bezig hier zo achter mijn laptop, vreemde uitdrukking eigenlijk want ik zit VOOR mijn laptop en niet erachter.

Ik ga zo dadelijk even een heerlijke halve kilo kwark naar binnen klepperen, kaneeltje er door en een banaantje erbij maakt het helemaal compleet.

Hebben jullie nog iets positiefs te melden tegen deze eenzaam op zijn thuiskantoor zittende cutkop?

• #177.322
Die (in totaal) vijf likes vanaf begin januari tot nu refereer je naar? Dat dat je is opgevallen zegt meer over jouw laserfocus op mijn activiteit dan over @Shadow Project.
Oh nee, jouw volggedrag bij de meet vond ik eerder merkwaardig, dat je overal achter hem aan huppelde alsof je zn b*ch was

Samen met dit viel het me op ;)
Ahahahaha, dit komt van jou? :roflol:
Koop eens een spiegel mafkees

En wat heeft zijn fysiek ermee te maken? Daar maak ik geen comment op?
Er zijn genoeg gasten met een goed fysiek die ik alsnog klapmongolen vind, dat staat geheel los van deze discussie.
Ik snap niet dat je het nog weer probeert nadat een discussie starten de vorige keer ook niet in jouw voordeel eindigde, maar dat is je eigen keuze :o
Jij bent echt delusional, elke keer als ik iets reageer zeg je geen moer meer

• #177.323
Na het lezen van deze pagina ga ik even genieten van de tintelingen in mijn gezicht die ik kreeg na het proeven van mijn Pre-Workout met cola smaak, kon het gewoon niet laten.

Heerlijke smaak, nu net zo actief als na een goede bak koffie, ben lekker bezig hier zo achter mijn laptop, vreemde uitdrukking eigenlijk want ik zit VOOR mijn laptop en niet erachter.

Ik ga zo dadelijk even een heerlijke halve kilo kwark naar binnen klepperen, kaneeltje er door en een banaantje erbij maakt het helemaal compleet.

Hebben jullie nog iets positiefs te melden tegen deze eenzaam op zijn thuiskantoor zittende cutkop?
Ja, als je wat moeite steekt in zelfmotivatie heb je geen PWO meer nodig.

• #177.324
Was jij trouwens niet die meid die in therapie heeft gezeten voor het stalken van der ex? @Turouise

Zou wel je niveau van delusional zijn verklaren

• #177.325
Ik vind dat je gelijk hebt @Mindcontrol als mensen zeggen dat ze super dedicated zijn maar het resultaat iets ander laat zien.

Dat gezegd hebbende betekent dit dat ik een p*ssy ben 🐱. Zo simpel is het.

Feit is gewoon dat het enorm veel discipline en doorzettingsvermogen vergt. Je moet alles in het kader van de sport op de eerste plek zetten. Blijkbaar is er iets in mij dat dat tegenhoudt. Is dat erg? Nee, ik ben er ok mee. Is het erg dat ik een p*ssy ben? Nee ook niet.

• #177.326
Jij bent echt delusional, elke keer als ik iets reageer zeg je geen moer meer
Ik ga toch echt geen spijt spenderen aan iemand die letterlijk de meest onzinnige dingen uitkraamt? Heb wel betere dingen te doen :o Maar hey, als jij dat interpreteert als winnen is dat helemaal prima. Ik laat je graag in die waan.

• #177.327
Was jij trouwens niet die meid die in therapie heeft gezeten voor het stalken van der ex? @Turouise

Zou wel je niveau van delusional zijn verklaren
Wat bazel jij nou? Je kent mij niet dus dit trek je echt uit je reet. Niet heel gek, dat gebeurt wel met meer dingen die je post maar goed.

• #177.328
Ik ga toch echt geen spijt spenderen aan iemand die letterlijk de meest onzinnige dingen uitkraamt?
Volgens mij ben jij je 100% bewust van elke snaar die ik raak bij je en probeer je het nu op deze manier aan de kant te schuiven

Maar ga verder jouw niet bestaande akka fotoshoppen voor likes op dit forum kneus :roflol:

• #177.329
Waar gaat dit geleuter over, nog steeds overgenomen uit LOG van Kathleentje ?

• #177.330
Ja, als je wat moeite steekt in zelf motivatie heb je geen PWO meer nodig.
Ik wilde enkel proeven.....mijn motivatie kan ik niet in hoogte uitdrukken.

Wellicht kan mijn profielfoto ietwat kenbaar maken hoe mijn motivatie zich verhoudt tot het afwegen van een klein bakje chips op een zaterdagavond zodat ik precies binnen mijn schema eet.

Ik schrijf alles, maar dan ook alles op in een boek, met pen, elke kcal staat genoteerd, ik weeg al mijn eten af en daarnaast ga ik door met cutten tot ik minstens zo droog ben dat ik de aderen over mijn onderste buikspieren zie lopen.

Verder vind ik het af en toe "gewoon" lekker om een PWO te nemen, heeft niets te maken met motivatie. Motivatie en ik zijn wat dit betreft grote vrienden, discipline is een nog grotere vriend van me en we hebben met zijn allen een hele hechte band.

In mijn ogen en naar mijn mening heeft mijn "af en toe gebruik van PWO" niets te maken met niet gemotiveerd zijn.

Maar toch bedankt voor deze positieve melding.

:flex: :)

• #177.331
Volgens mij ben jij je 100% bewust van elke snaar die ik raak bij je en probeer je het nu op deze manier aan de kant te schuiven

Maar ga verder jouw niet bestaande akka fotoshoppen voor likes op dit forum kneus :roflol:
... Welke snaar in wie? :o

Jij denkt serieus dat ik de tijd ga nemen een iPhone foto naar m'n laptop te sturen, om dat vervolgens te shoppen voor een paar likes online? Mij delulu noemen maar wel onzin uitkramen die letterlijk nul waarheid heeft. Mijn god, ik wist dat je een klap van de molen had gehad maar zelfs voor jou is dit een nieuw laagtepunt. Ga lekker verder haten in je fanclubje, laat me vooral weten hoe 't gaat!!!

• #177.333
Ik wilde enkel proeven.....mijn motivatie kan ik niet in hoogte uitdrukken.
Motivatie komt en gaat, onderscheid zit hem in diegene die discipline heeft om te doen wat moet gebeuren.

Niemand heeft zin in elke training of elke dag hetzelfde eten. Laat staan eten op doel ipv gevoel.

• #177.334
Het verbaasd me wel keer op keer dat op een bb forum je jezelf moet verantwoorden als je jezelf pusht naar het maximale, waar uiteraard een “prijs” voor betaald moet worden.

Vroeger werd je aangestaard als je dik was, ben je nu beetje in shape en je gaat zwemmen krijg je meteen de sticker “obsessief” bezig te zijn met sporten. Wereld is gewoon slap en simpel geworden, maar ik zie dit meer als een voordeel. Concurrentie is gewoon zero tegenwoordig en met een sterke mentaliteit pis je iedereen omver in elk aspect van het leven.
Waar wordt die sticker van obsessief gegeven?

• #177.335
Pfoe wat is dit forum afgegleden in vergelijking met 15 jaren geleden.

Heeft niet elk fanatieke bodybuilder een eetstoornis? Of is er iemand die daadwerkelijk wil beweren dat het mentaal gezond is om je eten tot de gram af te wegen om je zodoende maanden uit te hongeren? Of dat het gezond is om dat wasbordje te creëren door middel van het injecteren van groeihormonen, het slikken van middelen bedoelt voor paarden met astma enzovoorts?

Is het erg dit te doen? Maar natuurlijk niet, ik doe het ook. Maar noem het beestje bij zijn of haar naam en doe niet alsof het gezond is.

• #177.336
  • #177.337
Ik vind dat je gelijk hebt @Mindcontrol Nee, ik ben er ok mee. Is het erg dat ik een p*ssy ben? Nee ook niet.
Dat hoor je mij niet zomaar tegen iemand zeggen vanuit het niks .Maar als iemand met het vet% van een rolmops in een log van iemand die hard Cut even onderuit probeert te halen dan ben je gewoon een hatende b*ch. Ik heb het niet op kathlinoo, helemaal niet juist. Maar sommige zijn gewoon stemmingmakende mong*len hierzo. Vanuit daar reageer ik zo.

• #177.338
En dan zit er hier daadwerkelijk wel iemand met een eetstoornis en daar zeggen jullie allemaal geen MOER van en prijzen jullie de hemel in

Padje kwijt

• #177.339
Kom van waist 38 broeken en een riem die meer op een lasso lijkt. Dit weekend waist 34 broeken kopen en nieuwe riem :lifter:

Ik ben onderhand wel een beetje knorrig van het cutten maar het werkt, en de vorderingen maken m’n dag wel goed.

• #177.340
Ik ga zo met m'n man en kids naar Jumpsquare.
Ik mag alleen niet in de buurt van m'n kids springen want dat vinden ze akward.... (zijn 9 en 12)
Dus als je dalijk een vrouw in d'r eentje ziet springen als een loony dan weet je dat ik het ben

Terug
Naar boven