XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.361
Ik ga zo met m'n man en kids naar Jumpsquare.
Ik mag alleen niet in de buurt van m'n kids springen want dat vinden ze akward.... (zijn 9 en 12)
Dus als je dalijk een vrouw in d'r eentje ziet springen als een loony dan weet je dat ik het ben

Hahah aww leuke leeftijd ja :roflol:

Veel plezier :D

• #177.364
En nu iedereen weer met de beentjes op de grond. Beetje gewichten van A naar B verplaatsen in combinatie met een voedingspatroon.

Alsof we wereldproblemen aan het oplossen zijn.
Meest verstandige post sinds pagina's.

Held!

• #177.365
Wat is jouw trainingsschema eigenlijk? En hoe vaak train je?
Push 1
Pull 1
Legs 1
RUST
Push 2
Pull 2
Legs 2
Armen
RUST
Repeat.

Extra rust op gevoel komt vrijwel elke cycle van 9 dagen wel voor dus meerstal 3 dagen rust op 7 trainingsdagen.

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #177.366
Push 1
Pull 1
Legs 1
RUST
Push 2
Pull 2
Legs 2
Armen
RUST
Repeat.

Extra rust op gevoel komt vrijwel elke cycle van 9 dagen wel voor dus meerstal 3 dagen rust op 7 trainingsdagen.
En dit is dus opvolgend maandag, dinsdag, enz enz en je traint dan dus ook zaterdag en zondag en het verschuift waardoor je af en toe in het weekend "vrij" bent?

• #177.367
  • #177.368
En dit is dus opvolgend maandag, dinsdag, enz enz en je traint dan dus ook zaterdag en zondag en het verschuift waardoor je af en toe in het weekend "vrij" bent?
Juist, nadeel is idd rustdagen altijd anders lopen en prive planning daardoor moeilijker is. Voordeel is dat je elke spier elke 4 dagen pakt, daar waar ik van mening bent dit een sweetspot is en met de juiste volume je na 4 dagen wel hersteld bent en wederom de prikkel kan pakken.

• #177.369
Ga mijn oefeningen niet delen doordat iedereen anders op een oefening gaat. De een doet bb row en de ander liever db, beide idem dito net waar je een fijnere feeling mee hebt.
Mijn volume is iig medium en werk top/back off set compounds, isolatie zelfde gewicht 2/3 werksets.
Abs/kuiten 2x pw, net wanneer het uitkomt. Sessie duurt ex warm up 70min, soms 80/90 als ik een poepje tussendoor moet doen.

• #177.372
Ga mijn oefeningen niet delen doordat iedereen anders op een oefening gaat. De een doet bb row en de ander liever db, beide idem dito net waar je een fijnere feeling mee hebt.
Mijn volume is iig medium en werk top/back off set compounds, isolatie zelfde gewicht 2/3 werksets.
Abs/kuiten 2x pw, net wanneer het uitkomt. Sessie duurt ex warm up 70min, soms 80/90 als ik een poepje tussendoor moet doen.
Oefeningen, hoeveel sets,RIR-RPE, rust etc maakt een schema pas compleet.

• #177.373
Meestal heb ik al paar min nodig om die bezweten boxer van me reet af te krijgen en aantrekken is al helemaal een nachtmerrie.

Moet ook als ik klaar ben wachten tot niemand me ziet, want ik stap bezweet die wc uit en dan denken mensen wellicht ook rare dingen.

• #177.375
Wat is jou schema?

Maandag en vrijdag tussen 10.00/11.00 met de bejaarden milon cirkel en beetje cardio?
Hij vroeg het aan jou toch ?

Ik ben in lazy opa modus, 2x pw kickbokstraining, 2x pw hardlopen en 3x5 MP-DL-BP-Squats

• #177.378
Leuk komt er een meet? 😁 weet niet of ik dat durf hoor 😁

Wat maakt mijn dag goed? Gewoon zo'n dag dat je helemaal oke bent. Vandaag dus. Huid is rustig en gezond. Haar gewassen en glanst in de zon. Ogen zo helder als de zee dankzij cafeïne en vol zelfvertrouwen dus 😁 @ positive vibes

sexy bambi GIF

Laatst bewerkt:
  • #177.379
Leuk komt er een meet? 😁 weet niet of ik dat durf hoor 😁

Wat maakt mijn dag goed? Gewoon zo'n dag dat je helemaal oke bent. Vandaag dus. Huid is rustig en gezond. Haar gewassen en glanst in de zon. Ogen zo helder als de zee dankzij cafeïne en vol zelfvertrouwen dus 😁 @ positive vibes

sexy bambi GIF
Pro tip: Theezakjes (zwarte of groene thee) nat maken en kort in de vriezer en op je ogen leggen . Doei donkere kringen 👋

Terug
Naar boven