XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.402
Spulletjes vandaag geleverd. Omgerekend 3000€. Wordt voor een overkapping van 10x3 meter. Maar waarschijnlijk trekken we hem nog 5-6 meter door in de breedte omdat we er meteen een carport aan bouwen. Had ongeveer 5k berekend aan materialen. Ex gereedschap. Dit was 3k en daar zit ook een zaagtafel en een multizaag van bosch bij. Van het weekend de kleine lose materialen halen.
1000012845.jpg

1000012846.jpg
Geen slechte deal zo op het eerste gezicht, al het materiaal inclusief een mooie Bosch, dikke prima.

Lekker bezig en succes met bouwen!

• #177.403
Zijn de kosten daar stuk goedkoper of ga je ook alles op maat zagen? Mooi project hoor en respect dat je het allemaal zo aanpakt!!

• #177.404
Heerlijk man. Kan het iedereen aanbevelen om hun dromen waar te maken.
Wat die dan ook mogen zijn.
Mijn vrouw en ik zijn zich aan het orienteren om naar Amerika te emigreren en daar een truck aan te schaffen en door Amerika te gaan rijden/werken mettertijd. Kleine homestead ergens in Montana of Texas erbij. Maar dat gaan we pas echt in gang zetten als de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn. Amerika vind ik echt prachtig en de "freedom" mentaliteit lijkt me echt geweldig.

• #177.405
Mijn vrouw en ik zijn zich aan het orienteren om naar Amerika te emigreren en daar een truck aan te schaffen en door Amerika te gaan rijden/werken mettertijd. Kleine homestead ergens in Montana of Texas erbij. Maar dat gaan we pas echt in gang zetten als de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn. Amerika vind ik echt prachtig en de "freedom" mentaliteit lijkt me echt geweldig.
Als je veel geld hebt is Amerika wel leuk.

• #177.406
Texas is hard op weg om een 2e Californië te worden. Truckers, zeker zelfstandige, zijn de afgelopen jaren behoorlijk uitgeknepen.

Jij zal waarschijnlijk niet over één nacht ijs gaan, maar de USA is niet meer wat het was. Zeker voor de gezondheidszorg geldt wat die meneer boven mij al zei.

Laatst bewerkt:
  • #177.407
Als je veel geld hebt is Amerika wel leuk.
Waar beleg ik voor?

Texas is hard op weg om een 2e Californië te worden. Truckers, zeker zelfstandige, zijn de afgelopen jaren behoorlijk uitgeknepen.

Jij zal waarschijnlijk niet over één nacht ijs gaan, maar de USA is niet meer wat het was. Zeker voor de gezondheidszorg geldt wat die meneer voven mij al zei.
Dan heb je mij goed ingeschat.

Ik ga pas als ik richting het einde van mij beleggingshorizon ben zodat ik het meer als bezigheid erbij doe en wat tegelijkertijd dan ook fungeert als bescherming van mijn vermogen. Zo hoef ik me zelf niet vroegtijdig op te "eten" en kan ik toch al eerder van mijn "vrijheid" genieten terwijl ik doe wat ik het liefste doe(trucken) en dan ook nog is op de manier zoals ik het in mn dromen heb(in Amerika van de East coast naar de West-coast Haulen). Alles wat ik momenteel doe kwa beleggen en educatie, studeren tot savonds laat. maar ook offers geven in het nu staat in het teken om mijn doelen te bereiken. Dat lukt tot mij meer als aardig. Ik doe niet aan half werk en ik heb nog wat in te halen tegenover aan efforts en discipline gezien mijn verleden.

• #177.408

Jij zal waarschijnlijk niet over één nacht ijs gaan, maar de USA is niet meer wat het was. Zeker voor de gezondheidszorg geldt wat die meneer voven mij al zei.
Mwah misschien steden als Dallas, Fort Worth en Houston. Verder weinig van gemerkt en het zijn ook niet de signalen die ik krijg van familieleden. Net als dat Californië boven San Fran gewoon goed vertoeven is.

• #177.409
Net als dat Californië boven San Fran gewoon goed vertoeven is
Alleen die vele beperkingen op het 2e amendement zijn heel wat minder.
Tennessee of Virginia lijkt me ook prachtig. Maar er zijn zoveel mooie staten daar vandaar dat idee van Trucken door Amerika.

• #177.410
Alleen die vele beperkingen op het 2e amendement zijn heel wat minder.
Tennessee of Virginia lijkt me ook prachtig. Maar er zijn zoveel mooie staten daar vandaar dat idee van Trucken door Amerika.
Ik vond en vind Montana en Washington nog steeds de mooiste Staten waar ik geweest ben.

Edit: Ik snap die beperkingen ook niet echt omdat daar het probleem niet ligt, maar goed die hele angstcultuur wat betreft wapens is natuurlijk te debiel voor woorden.

Heb als nuchtere Nederlander nooit begrepen waarom je een magnum aan je broek hebt hangen als je een pretpark bezoekt. Los van compensatie gedrag voor het hebben van een klein pieletje kan ik niks anders bedenken.

Laatst bewerkt:
  • #177.411
Ik vond en vind Montana en Washington nog steeds de mooiste Staten waar ik geweest ben.

Edit: Ik snap die beperkingen ook niet echt omdat daar het probleem niet ligt, maar goed die hele angstcultuur wat betreft wapens is natuurlijk te debiel voor woorden.

Heb als nuchtere Nederlander nooit begrepen waarom je een magnum aan je broek hebt hangen als je een pretpark bezoekt. Los van compensatie gedrag voor het hebben van een klein pieletje kan ik niks anders bedenken.
Concealed carry en open carry kan je in allerlei situaties vraagtekens bijzetten, maar als je echt in the sticks woont, snap ik dat je een shotgun oid wilt.

• #177.412
True dat gaat nergens over. Ergens in het midden van Amerika en Nederland zou prima zijn. Heb ooit bij zaak gezeten bij een man die een overvaller zijn huis uitgemept had en iets te ver doorging.

Maar bizar dat je hier dan veroordeeld wordt. Maar wat jij zeg in Amerika mag je iemand bijna kapot schieten als die op je gazon de snoeischaar wilt pikken.

Welke plekken zijn mooi om naar toe te gaan met big family? Zit aan Miami en Florida te denken!

• #177.413
True dat gaat nergens over. Ergens in het midden van Amerika en Nederland zou prima zijn. Heb ooit bij zaak gezeten bij een man die een overvaller zijn huis uitgemept had en iets te ver doorging.

Maar bizar dat je hier dan veroordeeld wordt. Maar wat jij zeg in Amerika mag je iemand bijna kapot schieten als die op je gazon de snoeischaar wilt pikken.

Welke plekken zijn mooi om naar toe te gaan met big family? Zit aan Miami en Florida te denken!
Golds gym, doe Robby de groeten van me.

• #177.414
Volgt iemand de Olympische spelen? Iemand die mij kan vertellen wie kans maakt op een gouden medaille? :)

Terug
Naar boven