AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.562

Ja, waarom niet? Koos hij zelf uit.
Hij heeft ook een pop van een ander merk (geloof ik).

17217613757734188859005245368902.jpg

• #177.565
Jongens die met barbie poppen spelen hebben 65.2% meer kans om homo te worden dan jongens die met autos spelen.

• #177.566
Jongens die met barbie poppen spelen hebben 65.2% meer kans om homo te worden dan jongens die met autos spelen.

Overigens speelt hij er niet echt mee, hij speelt met 2 of 3 van zijn honderden auto's, vrachtwagens en dergelijke tegelijkertijd en neemt er altijd een mee naar buiten.

Verder maakt dat ook niet uit want er is helemaal niks mis met een Barbie pop te hebben, ook niet eentje met syndroom van Down, en slaat jouw statistiek weer eens nergens op.

• #177.567
Lekker boeiend, mijn zoontje heeft een Barbie pop met syndroom van Down karakteristieken :D

Zwakke jongetjes op DBB;

Trigger GIF by MOODMAN

:roflol: :roflol: :roflol:

Het is maar waar je je druk om maakt :o sterkte ermee.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #177.568
  • #177.569
  • #177.573
Volgens mij zijn die autojongens allemaal homo geworden, een perfecte score. Kijk maar eens om je heen.

• #177.574

Om hem te beschermen. Ik weet niet hoe de dingen rollen op het schoolplein tegenwoordig.

Maar als de Hood er vroeger achter kwam op school dan hing je.

Ik weet het nog zo goed , onze petertje🥺
Maandagmiddag groep 4, we waren net klaar met de laatste aflevering Ik mik loreland.

Het sein werd gegeven om Petertje te grijpen , geblindeerd met zakdoek en achter in de skelter te gooien. Wou eigenlijk niet meewerken maar je weet hoe het gaat met groepsdruk, en had natuurlijk een reputatie hoog te houden omdat ik met Angeliekje ging , de bombshell van de klas.

'poppenmeisje ' 'ladyboy' 'jongen van het achterkantje' we waren meedogenloos.

Het barbiebroekje werd bij Petertje in zijn mond gestopt en we sloegen hem om de beurt het bloed uit de ogen !

Uiteindelijk pakte roeltje van de hoek(het woonwagenjochie van de klas) een PVC buis waar je met krantenpapier pijltjes van kon schieten.

Maar met een maniacale grijns op zijn gezicht zagen we hoe roeltje het scherpe punt van de passer in zijn PVC buis laadde.

Probeerde hem te stoppen maar het was te laat🥺😭. Hij had kleine peter door zijn hart geschoten. 'haha dat werd later toch een poepstamper' zei roeltje. Concierge omgekocht met jawbreakers om de zaak op te schonen en een ongeluk te laten lijken.Het waren andere tijden, harde tijden.

We hebben met een zwaar hart Petertje op de bodem van zwembad het blije golfje laten zakken. Een tragisch zwem ongeluk. Dezelfde avond zat ik huilend met mijn g.i. joe collectie op de kamer. Achter mijn geheime schot pakte ik pinkie pie, dat debieltje van de my little pony collectie🌈🐎. Deze is voor jou Petertje , zei ik snikkend.

Ik heb het beste met je zoontje voor, ik wil niet dat hem hetzelfde lot staat te wachten als Petertje🪦🥀 rip.

Laatst bewerkt:
  • #177.576
Om hem te beschermen. Ik weet niet hoe de dingen rollen op het schoolplein tegenwoordig.

Maar als de Hood er vroeger achter kwam op school dan hing je.

Ik weet het nog zo goed , onze petertje🥺
Maandagmiddag groep 4, we waren net klaar met de laatste aflevering Ik mik loreland.

Het sein werd gegeven om Petertje te grijpen , geblindeerd met zakdoek en achter in de skelter te gooien. Wou eigenlijk niet meewerken maar je weet hoe het gaat met groepsdruk, en had natuurlijk een reputatie hoog te houden omdat ik met Angeliekje ging , de bombshell van de klas.

'poppenmeisje ' 'ladyboy' 'jongen van het achterkantje' we waren meedogenloos.

Het barbiebroekje werd bij Petertje in zijn mond gestopt en we sloegen hem om de beurt het bloed uit de ogen !

Uiteindelijk pakte roeltje van de hoek(het woonwagenjochie van de klas) een PVC buis waar je met krantenpapier pijltjes van kon schieten.

Maar met een maniacale grijns op zijn gezicht zagen we hoe roeltje het scherpe punt van de passer in zijn PVC buis laadde.

Probeerde hem te stoppen maar het was te laat🥺😭. Hij had kleine peter door zijn hart geschoten. 'haha dat werd later toch een poepstamper' zei roeltje. Concierge omgekocht met jawbreakers om de zaak op te schonen en een ongeluk te laten lijken.Het waren andere tijden, harde tijden.

We hebben met een zwaar hart Petertje op de bodem van zwembad het blije golfje laten zakken. Een tragisch zwem ongeluk. Dezelfde avond zat ik huilend met mijn g.i. joe collectie op de kamer.

Ik heb het beste met je zoontje voor, ik wil niet dat hem hetzelfde lot staat te wachten als Petertje🪦🥀 rip.

TLDR

• #177.580
Lekker boeiend, mijn zoontje heeft een Barbie pop met syndroom van Down karakteristieken :D

Zwakke jongetjes op DBB;

Trigger GIF by MOODMAN

:roflol: :roflol: :roflol:

Het is maar waar je je druk om maakt :o sterkte ermee.
Ik maak me druk om jou gezondheid, is alles wel oke met je. Je bent nogal snel boos.

Doe ik iets verkeerd?

Terug
Naar boven