MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.601
  • #177.606
Een paper die ik al stervenslang op de plank had liggen vorige maand maar ingediend bij een journal met de verwachting: "wordt waarschijnlijk geweigerd". Krijg ik hem positief terug, minor revision, en zelfs de senior editor heeft hem gelezen en een aanbeveling gedaan voor de paper. Ik kan het altijd nog verneuken natuurlijk, maar minor revision betekent bijna altijd wel dat hij aanvaard wordt.
1721813057632.png

• #177.607
Een paper die ik al stervenslang op de plank had liggen vorige maand maar ingediend bij een journal met de verwachting: "wordt waarschijnlijk geweigerd". Krijg ik hem positief terug, minor revision, en zelfs de senior editor heeft hem gelezen en een aanbeveling gedaan voor de paper. Ik kan het altijd nog verneuken natuurlijk, maar minor revision betekent bijna altijd wel dat hij aanvaard wordt.
1721813057632.png
Nice!

• #177.608
Nou dat duurde niet lang, 7k kcal pd 💁

IMG_2145.jpeg

IMG_2146.jpeg

Abnormaal hoeveel volume je dagelijks moet eten op dit aantal kcal en ook de tijd die erin zit is gewoon schandalig.

• #177.611
Doe ik meerdere dingen verkeerd dan? Zou je eventueel een lijstje kunnen maken, dan pak ik even pen en papier!

We komen er samen wel uit hoor
trotse vader , therapeut en iedereen de mamma liften ............ik wil een poster van jouw in mijn homegym

• #177.613
Hoor net (officieel, want wist 't eigenlijk al wel) dat ik 1 augustus mag starten met de Engelse studie :cheer:
Initiële assessment was helemaal goed, examen zal ergens in november of december zijn. Dat maakt m'n dag nog beter dan 't al was :D

• #177.615
Hoor net (officieel, want wist 't eigenlijk al wel) dat ik 1 augustus mag starten met de Engelse studie :cheer:
Initiële assessment was helemaal goed, examen zal ergens in november of december zijn. Dat maakt m'n dag nog beter dan 't al was :D
Heb je daar wel de tijd voor?

• #177.619
1721813057632.png
Gefeliciteerd, ga je nog een paar duizend extra neerleggen om het open source te publishen?

Terug
Naar boven