- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Haldelwijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haldelwijk
Moest em even opzoeken maar ik vat hem denk ik.
Die uni heeft echt bestaan, maar het is ook een grapje van Aart Staartjes uit de Stratenmaker op zee show waarin hij soms het typetje neerzette van 'een getrainde professor zonder hersenactiviteit'.Moest em even opzoeken maar ik vat hem denk ik.
Harderwijk is een stadje van negotie,
men koopt er bokking en bullen van promotie.
Have Fun. Vergeet niet te wapperen met je armen in geval van nood!

Deze ochtend trainen en vanavond zuipen met zn matties, jaha zo zijn ze haha19, maar trainde zelf af en toe. Nu vroeg ie om serieus, en samen te gaan trainen.

Met Tui Doeiiiiiiiiii

mooie KimonoOp uitnodiging van mijn sensei gister meegeweest op een avondcruise over Tokyo Bay.
Ik ben de 'one and only' foreigner die aangesloten is bij de University, dus ik had een erestoel bij alle docenten aan tafel
![]()
![]()

🤣🤣🤣
Haar Yūjo Sensei

Het schijnt dat de minder gefortuneerden daar makkelijker hun graad konden halen/kopen en dan in Leiden bijv. Vandaar het gedichtje.Die uni heeft echt bestaan, maar het is ook een grapje van Aart Staartjes uit de Stratenmaker op zee show waarin hij soms het typetje neerzette van 'een getrainde professor zonder hersenactiviteit'.
Harderwijk is een stadje van negotie,
men (ver)koopt er bokking en bullen van promotie.
Ja, dat laatste begreep ik al. Tegenwoordig kan dat weer overal.Het schijnt dat de minder gefortuneerden daar makkelijker hun graad konden halen/kopen en dan in Leiden bijv. Vandaar het gedichtje.
Vroeger was Leiden ook bagger. In de eerste fase van de studie, de propedeuse, waren alle vragen+antwoorden van de examens bekend. Ik vond het altijd een sport het hoogste cijfer te halen zonder die voorkennis. Als het mislukte, kwam dat meestal omdat er vragen waren die niet behandeld waren in de colleges (niet dat ik daarnaartoe ging) of de syllabi, maar wel in die lijsten met vragen en antwoorden.Ja, dat laatste begreep ik al. Tegenwoordig kan dat weer overal.
Welke smaak en kleur dit keer?11.000 stappen gezet vandaag.
2215 kcals
Lage kcals dag zit goed.
Heb nog 500 gr kwark met 1 scoop whey tegoed en zit in die 2215kcala berekend.
Dadelijk naar even heel fijn een zero waterijsje naar binnen werken.

Witte, ik weet niet welke smaak dat is maar wel lekker.
Stay strong!Witte, ik weet niet welke smaak dat is maar wel lekker.
Alleen de structuur van die ijsjes is bagger, het is echt gewoon bevroren water met een smaakje, geen toevoegingen of slushy bite, Gewoon Hardcore waterijs...
Dus die cornett, magnum en snickers ice-cream gaan er voorlopig niet meer in. Al zien ze er wel heeeeerlijk uit....
Doen we.