Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.621
Beste vriendin van mijn vrouw is een half jaae voor ons geemigreerd naar Spanje. Hebben daar huisjes voor de verhuur.

Vandaag een huisje gereserveerd en een vliegreis voor haar geboekt. Ze zit hier vanaf Februari elke dag met onze dochter op de berg. Stuntman 4 weken thuis met zijn gebroken arm. En dan nog 8 weken vakantie. Enigiste "uitje" dat ze heeft is op zatwrdag naar de stad om blodschappen te doen. Dan heeft ze wel een weekje aan de spaanse kust verdient dacht ik zo.

Zei blij ik blij

• #177.622
IMG_3648.jpeg

Mini vakantie 👧🏻🌴🍹
Geniet er van! Welverdiend 😘

• #177.623
Beste vriendin van mijn vrouw is een half jaae voor ons geemigreerd naar Spanje. Hebben daar huisjes voor de verhuur.

Vandaag een huisje gereserveerd en een vliegreis voor haar geboekt. Ze zit hier vanaf Februari elke dag met onze dochter op de berg. Stuntman 4 weken thuis met zijn gebroken arm. En dan nog 8 weken vakantie. Enigiste "uitje" dat ze heeft is op zatwrdag naar de stad om blodschappen te doen. Dan heeft ze wel een weekje aan de spaanse kust verdient dacht ik zo.

Zei blij ik blij
Doe je goed! Een happy wife is a happy life 😉

• #177.625

Zei blij ik blij
Ligt er na haar uitstapje ook iets leuks voor haar in het verschiet in Noorwegen?

• #177.626
Een paper die ik al stervenslang op de plank had liggen vorige maand maar ingediend bij een journal met de verwachting: "wordt waarschijnlijk geweigerd". Krijg ik hem positief terug, minor revision, en zelfs de senior editor heeft hem gelezen en een aanbeveling gedaan voor de paper. Ik kan het altijd nog verneuken natuurlijk, maar minor revision betekent bijna altijd wel dat hij aanvaard wordt.
1721813057632.png
Gefeliciteerd, dat is leuk onverwacht nieuws!🤗

Ik heb ook zojuist je boek besteld AAS in NL, erg benieuwd naar🤗

• #177.627
Een paper die ik al stervenslang op de plank had liggen vorige maand maar ingediend bij een journal met de verwachting: "wordt waarschijnlijk geweigerd". Krijg ik hem positief terug, minor revision, en zelfs de senior editor heeft hem gelezen en een aanbeveling gedaan voor de paper. Ik kan het altijd nog verneuken natuurlijk, maar minor revision betekent bijna altijd wel dat hij aanvaard wordt.
1721813057632.png
De naam van dat tijdschrift doet me denken aan die film met Gene Hackman.

• #177.630
  • #177.632
1000012976.jpg
1000012974.jpg

+/- 30 uur over gedaan met zijn 2e maar de overkapping is bijna klaar. Van het weekend de carport uittekenen en materialen bestellen. Zitten mooi op schema om alles klaar te krijgen voor de winter begint(eind september begin oktober)
Vanacht geregend en alles mooi droog gebleven en geen lekkages.

• #177.633
1000012976.jpg
1000012974.jpg

+/- 30 uur over gedaan met zijn 2e maar de overkapping is bijna klaar. Van het weekend de carport uittekenen en materialen bestellen. Zitten mooi op schema om alles klaar te krijgen voor de winter begint(eind september begin oktober)
Wat super tof om te zien! Het enthousiasme spat van je bericht. Ik ben blij voor jullie 💖
Geniet er van!

• #177.634
1000012976.jpg
1000012974.jpg

Mooi werk van gemaakt! Wat een heerlijke plek zal dat worden om te zitten met dat uitzicht.

• #177.635
1000012976.jpg
1000012974.jpg

Gaaf hoor! Waar is dit? Lijkt wel zwitserland of oostenrijk😃

• #177.636
Mooi werk van gemaakt! Wat een heerlijke plek zal dat worden om te zitten met dat uitzicht.
Ja echt wel nice. 1 deze dagen ff met een bosmaaier al de bosjes neerhalen. Als we dat niet doen ligt er zo een dik pak begroeing na de winter dat het een hels karwei is om daar nog iets fatsoenlijks van te maken. En na de winter willen we het huis uitbreiden aan de achterkant(vanaf het dek gezien) en moet er een graafmachientje langs. Ook moet het dek uitgebreid worden. Mooie grote leefkeuken met openslaande deuren naar het dek.
Voordeel van een houten huis. Zaag er in en bouwen maar.

Terug
Naar boven