Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.645
Maar is dat ‘s winters binnen wel een beetje warm te krijgen?
Wat nootmuskaatje aangeeft. Glaswol er tussen is voldoende. We hebbben een airco die ik smorgens aan zet als het koud is. Tegen de tijd dat mijn vrouw een kopje thee op heeft zet ze de houtkachel aan. De schoorsteen loopt door de slaapkamers van de boys die daardoor op een lekkere temperatuur verwarmd worden. Onze dochter heeft een klein elektrische verwarming voor als het echt koud wordt in de nacht.
Ik heb ook 360 dagen per jaar een t shirt aan en korte broek. Went best snel in een koudere omgeving wonen.

• #177.646
:cheer: :cheer: :cheer:

Screenshot_20240726-081208_TUI Nederland.jpg

• #177.647
Eindelijk wil mijn jongste zoon, samen serieus gaan trainen.
(ik hoop dat het langer duurt dan de schoolvakantie 😂)

• #177.658
Vandaag was het zo rustig op werk dat ik verlof kon opnemen en een weekendje extra vrij ben, lekker naar de camping met mijn vrouw, kind & nichtjes ipv drugs afpakken op schiphol.
Dat maakt mijn weekend wel een stuk beter met dit lekkere weer 👌🏻

• #177.659
Op uitnodiging van mijn sensei gister meegeweest op een avondcruise over Tokyo Bay.
Ik ben de 'one and only' foreigner die aangesloten is bij de University, dus ik had een erestoel bij alle docenten aan tafel :o

7FB01E42-6CAD-4739-B583-3AED0E2BD1E1.jpg

IMG_7826.jpg

• #177.660
Op uitnodiging van mijn sensei gister meegeweest op een avondcruise over Tokyo Bay.
Ik ben de 'one and only' foreigner die aangesloten is bij de University, dus ik had een erestoel bij alle docenten aan tafel :o

7FB01E42-6CAD-4739-B583-3AED0E2BD1E1.jpg

IMG_7826.jpg
The University of Harderwijk.

Terug
Naar boven