- Waardering
- 7.340
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Veel plezier maat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier maat!
al zag ik dat niet zulk mooi weer was voorspeld voor Nederland, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken! Jij hebt toch altijd vakantie als beroepsloze? 😌 maar veel plezier met je zoontje 💪

Fijne vakantie en veel plezier in Hollandia dame👏

Gefeliciteerd. Is mij ontgaan dat je een baan hebt.Dankje! Komt vast goedal zag ik dat niet zulk mooi weer was voorspeld voor Nederland, maar dat mag hopelijk de pret niet drukken!
Dankje! Als iemand werkt, kun je niet spreken van 'altijd vakantie' helaas![]()
Gefeliciteerd. Is mij ontgaan dat je een baan hebt.

Prima.Wellicht omdat mensen, ik noem geen namen, constant zeggen dat zij werk dat onder x uur valt, alsnog 'werkloos' is, waardoor mensen claimen dat ik werkloos ben.
Wat ik toch al een hele tijd niet ben![]()
Wellicht omdat mensen, ik noem geen namen, constant zeggen dat zij werk dat onder x uur valt, alsnog 'werkloos' is, waardoor mensen claimen dat ik werkloos ben.
Wat ik toch al een hele tijd niet ben![]()
......en DBBZonnetje en maandags werk ik tot 13 uur. Dus heerlijk bakken wetend dat ik al gesport en gewerkt heb en mijn maatje magnetron de rest van het werk doet 👌

Oké, Quagmire.Jaloerse gezichten van getrouwde vrouwelijke collega's wanneer ik bij andere vrouwelijke collega's praat.
Dit was op de dagbesteding?Jaloerse gezichten van getrouwde vrouwelijke collega's wanneer ik bij andere vrouwelijke collega's praat.
Je staat hun onderlinge gezelligheid in de weg?Jaloerse gezichten van getrouwde vrouwelijke collega's wanneer ik bij andere vrouwelijke collega's praat.