AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.241
Leek net een lexa dating app met al die aanzoeken, was wel lache om mee te lezen maar als vrouw snap ik dat het echt t*fus irritant is als je een beetje serieus bent en er niet uit op bent. Ze komt mss nog wel terug, met PB functie uit zegt ze😂
Karma is niet uit te zetten. ;)

• #178.242
  • #178.243
Karma is niet uit te zetten. ;)
Was ook maar heel misschien.

Snap btw niet wat dat is met dit forum. Je blijft er maar op terugkomen. Werkt net als dope op een groot deel. Iedereen heeft in principe een leuk leven vol activiteiten, een goede baan per en alles in principe mooi voor elkaar en alle mogelijkheden van de wereld en dan nog zitten we hele dagen hier te discusseren
(vaak nutteloos) met mensen die we in het dagelijks leven straal voorbij zouden lopen en met een scheef oog/argusogen zouden bekijken. Er zijn soms hoogoplopende emoties en daarbij ook mensen die gedwongen zichzelf de toegang moeten belemmeren(zelfbans, mezelf incluis). Maar toch vinden we hier een bepaalde verbondenheid met elkaar, genoeg om uren per dag/week hier met elkaar te spenderen en maar terug te blijven komende soms wetende dat dit forum helemaal geen goede invloed is op hunzelf.
(ja, ook nu hoor ik bij deze groep, maar de laatste tijd gaat het wel oke)

En de sport is niet die verbondenheid vermoed ik.
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden🤣

• #178.244
Zodra ik @Buttie88 06 nummer heb ben ik pleite 🙋‍♀️

#grapje

Of toch niet

• #178.248
Was ook maar heel misschien.

Snap btw niet wat dat is met dit forum. Je blijft er maar op terugkomen. Werkt net als dope op een groot deel. Iedereen heeft in principe een leuk leven vol activiteiten, een goede baan per en alles in principe mooi voor elkaar en alle mogelijkheden van de wereld en dan nog zitten we hele dagen hier te discusseren
(vaak nutteloos) met mensen die we in het dagelijks leven straal voorbij zouden lopen en met een scheef oog/argusogen zouden bekijken. Er zijn soms hoogoplopende emoties en daarbij ook mensen die gedwongen zichzelf de toegang moeten belemmeren(zelfbans, mezelf incluis). Maar toch vinden we hier een bepaalde verbondenheid met elkaar, genoeg om uren per dag/week hier met elkaar te spenderen en maar terug te blijven komende soms wetende dat dit forum helemaal geen goede invloed is op hunzelf.
(ja, ook nu hoor ik bij deze groep, maar de laatste tijd gaat het wel oke)

En de sport is niet die verbondenheid vermoed ik.
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden🤣
Ik houd zo contact met hetgeen zich buiten mijn bubbel afspeelt.

• #178.249
Leek net een lexa dating app met al die aanzoeken, was wel lache om mee te lezen maar als vrouw snap ik dat het echt t*fus irritant is als je een beetje serieus bent en er niet uit op bent. Ze komt mss nog wel terug, met PB functie uit zegt ze😂
Naam en rugnummer? :)

Kwalijk dat ze die ervaring heeft!
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ongepast bericht heb ontvangen.

@Kloontje, @Buttie88, @Turouise, @Kathlinoo, @marina1975, @Hell93: delen jullie de ervaring van Mike zijn vrouw?

• #178.250
  • #178.251
Naam en rugnummer? :)

Kwalijk dat ze die ervaring heeft!
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ongepast bericht heb ontvangen.

@Kloontje, @Buttie88, @Turouise, @Kathlinoo, @marina1975, @Hell93: delen jullie de ervaring van Mike zijn vrouw?
Ik ben geen verrader .

ik zeg ook niet dat het continue als in de hele periode was maar toen hier nog niet echt bekend was dat wij samen hoorden kwam er regelmatig wat binnen hoor. Wie de schoen past trekke hem aan.

• #178.255
  • #178.258
@AK is van de badslippers dus die valt af.
“Toevallig” gister ook de slippers aan op de kermis, met 25+ graden mag dat.

IMG_3053.jpeg

Terug
Naar boven