AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.261
  • #178.262
Sifan Hassan, Olympisch kampioen op de Marathon.
Een droom die ze waarmaakt :1e:
Gefeliciteerd Kanjer :cheer:

Haar tegenstander probeert haar tevergeefs in de hekken te drukken, en na afloop nog klagen dat sifan de medaille niet verdiend had.

https://nos.nl/l/2532875
0:25

Laatst bewerkt:
  • #178.263
Naam en rugnummer? :)

Kwalijk dat ze die ervaring heeft!
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ongepast bericht heb ontvangen.

@Kloontje, @Buttie88, @Turouise, @Kathlinoo, @marina1975, @Hell93: delen jullie de ervaring van Mike zijn vrouw?

Niet meer nee, heb in het verleden wel een en ander gehad (niks overdreven) maar toen zat het forum nog vol met whiteknights :o

Ben eigenlijk wel benieuwd wie zijn vrouw is op forum, wist niet eens dat zij hier zat :D

• #178.265
Laatst bewerkt:
  • #178.268
Naam en rugnummer? :)

Kwalijk dat ze die ervaring heeft!
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een ongepast bericht heb ontvangen.

@Kloontje, @Buttie88, @Turouise, @Kathlinoo, @marina1975, @Hell93: delen jullie de ervaring van Mike zijn vrouw?
Ontvangen of verstuurd? :eyebrow:

Mijn DM's hebben ook genoeg rare dingen er tussen zitten maar ik lig er niet wakker van. Beetje hetzelfde zoals de vage shit die ik met regelmaat op Marktplaats ontving toen ik van een hele zooi ongedragen Gymshark af moest.

• #178.271
Ontvangen of verstuurd? :eyebrow:

Mijn DM's hebben ook genoeg rare dingen er tussen zitten maar ik lig er niet wakker van. Beetje hetzelfde zoals de vage shit die ik met regelmaat op Marktplaats ontving toen ik van een hele zooi ongedragen Gymshark af moest.
De prijs voor gedragen en ongewassen bleek hoger te liggen?
:D

• #178.273
  • #178.276
Enkele reis? Waarom niet vaker op de fiets? Nog geen 30min fietsen als je rustig aan doet.
De afstand is het probleem ook niet, maar tot voor kort werkte mijn vrouw mindder thuis en als ze dan morgenochtend om 6 uur de deur uit zou gaan had ik rond die tijd gelijk 2 kinderen bij mijn bed staan, ik ben vanavond pas om 23:30 thuis, dus voor 24:00 slaap ik niet. Dat is een keer geen probleem, maar jarenlang je slaap bij elkaar sprokkelen is wel een kriem, maar ik heb het idee dat we die fase nu eindelijk uitkomen.

• #178.278
Vakantieeeee

Summer Time Dance GIF

Terug
Naar boven