- Waardering
- 4.200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Nice! GefeliciteerdOnze paper over harm reduction bij anabolengebruik gepubliceerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! GefeliciteerdOnze paper over harm reduction bij anabolengebruik gepubliceerd.
Moest je zelf ook poepen?De dag is nog niet voorbij maar dit kwam
Ik tegen als recensie van een openbaar toilet waar ik in de buurt was🤣 ik ga helemaal stuk
![]()
Gelukkig niet🤣 anders werd het er over heen kakken😅🤣
Zou het na 5j nog niet schoon zijn ?Gelukkig niet🤣 anders werd het er over heen kakken😅🤣
#tussendestruiken
Wat ben jij soms toch ook een zwijn

Dat hoor ik wel vaker 😋
Ik denk dat na 5 jaar de borstel alleen nog schoon is🤣
En ik was deze uitgenodigde commentary nog vergeten: https://authors.elsevier.com/c/1jbkZ_oHqHyskTDe komende maanden hopen we al een paper te publiceren over het microbiologisch onderzoek (lees: bacteriekweekjes) wat we hebben gedaan met de trekflesjes (en enkele ampullen) van een deel van de proefpersonen. In totaal zo'n ~60 samples. We hebben inmiddels alle afspraken met de proefpersonen wel gehad en moeten nu dus alle data compileren en er papers over schrijven. Dat zal in de loop van 2025-2026 zijn.
Los van de HARNAS-trial ligt er nog een paper over erytrocytose en aderlatingen bij TRT-gebruikers bij een journal waarvan we een paar weken geleden de (minor) revision hebben ingediend. Ik verwacht dat we daar binnenkort een oordeel over krijgen.
Wel lullig als je dan een micropenis hebt.
Nevermind, dubbel
Stel je voor dat je aan het benchen bent met zo’n chauffeur:Aankomende donderdag vertrek ik voor 9 weken naar zee. Gaan langs ijsland schotland en ierland havens aan doen. Eerste keer weer varen na een jaar aan wal thuis zitten of een wal plaatsingen door gezondheids problemen en herstel van operaties.🥳
Helaas zal het trainen hier nogal onder leiden maar mag eindelijk weer de zee op en naar het buitenland( en de dikke toelages zijn ook leuk). Hebben een krachthok aan boord maar met een beetje een onrustige zee is trainen met losse gewichten minder dan veilig.