- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het bankje dan in de breedte van het schip zetten🤣🤣Stel je voor dat je aan het benchen bent met zo’n chauffeur:
![]()
Gefeliciteerd top gedaan dame!Officiëel geslaagd voor de eerste course van m'n university, kan weer aan de muur.
![]()
Staat daar jou naam in het rose? Wat heb je precies behaald en gefeliciteerd uiteraard 🥳Officiëel geslaagd voor de eerste course van m'n university, kan weer aan de muur.
![]()
ga je emigreren? Goed planOfficiëel geslaagd voor de eerste course van m'n university, kan weer aan de muur.
![]()

De afgelopen 6 maanden heb je mijn posts gemist?

Roze plakaat is de aankondiging van de geslaagden, mijn naam heb ik eruit geblurred.Staat daar jou naam in het rose? Wat heb je precies behaald en gefeliciteerd uiteraard 🥳
klopt!! was sarcastisch

Je kan nog een mooie houtschuur (zal vast een naam voor zijn) timmeren🤗 wat doet de temperatuur daar nu?![]()
Zak 1 van de 4. Dit maakt mijn dag goed want de voorbereidingen van de winter beginnen. Hopelijk gaat het binnen nu en een paar weken goed vriezen. En daarna wordt alles weer wit van de sneeuw.
wordt dat een winter van 6 mndn?![]()
Zak 1 van de 4. Dit maakt mijn dag goed want de voorbereidingen van de winter beginnen. Hopelijk gaat het binnen nu en een paar weken goed vriezen. En daarna wordt alles weer wit van de sneeuw.
Houtschuur word na de winter gemaakt. Als de garage en slaapkamer klaar zijn. Momenteel is het 14 graden. Af en toe wat spettertjes. Gisteren was het iets van 24 graden. Valt me op dat het snachts al weer redelijk donker is. Waar dat de afgelopen maanden natuurlijk totaal niet het geval wasJe kan nog een mooie houtschuur (zal vast een naam voor zijn) timmeren🤗 wat doet de temperatuur daar nu?
Meer iets van 8 maanden. We hebben een warm voorjaar gehad. In april was eigenlijk alle sneeuw al weg. Een paar jaar geleden sneeuwde het in Mei nog en lag er nog een meter sneeuw
Vindt jou leven daar volgens zo interessant!!Meer iets van 8 maanden. We hebben een warm voorjaar gehad. In april was eigenlijk alle sneeuw al weg. Een paar jaar geleden sneeuwde het in Mei nog en lag er nog een meter sneeuw
wellicht maakt het ook een verschil waar je woont? Noord of Zuid. In het noorden zonder je jezelf wel af en woon je echt geïsoleerd, zeker met je kinderen....denk ik? De natuur is adembenemend, de lucht is schoon en de stilte maakt je rustigMeer iets van 8 maanden. We hebben een warm voorjaar gehad. In april was eigenlijk alle sneeuw al weg. Een paar jaar geleden sneeuwde het in Mei nog en lag er nog een meter sneeuw

Ja mooi! Toen hadden we ook nog ergens een witte Pasen.Meer iets van 8 maanden. We hebben een warm voorjaar gehad. In april was eigenlijk alle sneeuw al weg. Een paar jaar geleden sneeuwde het in Mei nog en lag er nog een meter sneeuw
alleen de bruineJa mooi! Toen hadden we ook nog ergens een witte Pasen.
Kon je wel goed je eieren verstoppen in die sneeuw.

Wel lekker die rust! Lijkt me wel apart dat je niet ‘zomaar’ ff visite krijgt die een ‘bakkie’ komt doen🤗😋Houtschuur word na de winter gemaakt. Als de garage en slaapkamer klaar zijn. Momenteel is het 14 graden. Af en toe wat spettertjes. Gisteren was het iets van 24 graden. Valt me op dat het snachts al weer redelijk donker is. Waar dat de afgelopen maanden natuurlijk totaal niet het geval was