MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.401
Ik had vorig jaar voor mijn zoontje een dumbbell set gekocht, 1,5kg, 3kg en 5kg dumbbells erg leuk en zo maar minder leuk dat hij ze na gebruik keihard tegen de tegels smijt 😄
Over een paar weken wordt hij 4 jaar dus dan kan ik het weer stilletjes proberen.
Haha, lijkt me wel echt goals man! Met je peuter deadliften 😂

• #178.402
Haha, lijkt me wel echt goals man! Met je peuter deadliften 😂
We hebben al samen met dumbbells, de Bullworker, Iso-bow en bands gespeeld en af en toe laat ik hem optrekken (met wat hulp), ik ga hem zeker niet pushen om te trainen maar ik laat hem wel met alles kennismaken.
Het vrouwtje ziet hem graag een vechtsport doen ipv te gaan voetballen en daarmee zitten we wel op 1 lijn maar als hij wilt gaan voetballen mag hij van mij gaan voetballen.

• #178.403
IMG_2550.jpeg

• #178.408
Ik had vorig jaar voor mijn zoontje een dumbbell set gekocht, 1,5kg, 3kg en 5kg dumbbells erg leuk en zo maar minder leuk dat hij ze na gebruik keihard tegen de tegels smijt 😄
Over een paar weken wordt hij 4 jaar dus dan kan ik het weer stilletjes proberen.
Mijn zoon rolde een 2.5 kg dumbell de trap af. Dat klinkt ook heel erg lekker , 15 treden.🫠

• #178.409
We hebben al samen met dumbbells, de Bullworker, Iso-bow en bands gespeeld en af en toe laat ik hem optrekken (met wat hulp), ik ga hem zeker niet pushen om te trainen maar ik laat hem wel met alles kennismaken.
Het vrouwtje ziet hem graag een vechtsport doen ipv te gaan
Leuk dat jullie ervoor open staan en vooral dat je de tijd neemt om hem te begeleiden/ helpen zoeken.

Goed ouderschap.

• #178.419
Eerste dag na de vakantie. Reed met raampjes open. Op de snelweg hoorde ik een raar getjilp. Dus ik ram een keer tegen mn waterfles en schoonmaak vakje denkend dat er een fles ergens tegenaan schuurt. Komt deze rakker achter mn stoel vandaan.

Even een stopje op de vluchtstrook en de passagiersdeur opengedaan. Waarna we beiden onze weg konden vervolgen.
20240819_093105.jpg

Terug
Naar boven