- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das precies wat mijn rij-instructeur altijd zei waar je vanuit moest gaan als je zelf rijdt 🤣Ik word op de weg omringd door een walm van onkunde en ben zelf de beste chauffeur ooit.
Iedereen rijd kut behalve ik.
Dat is wel zo. Nooit er van uitgaan dat een ander je ziet of rekening met je houd en dat hun de grootste mong**l ooit zijn.Das precies wat mijn rij-instructeur altijd zei waar je vanuit moest gaan als je zelf rijdt 🤣
Oh ja, je hebt gelijk!Dat is dan wel ik het voordeel van mannen. Vrouwen leggen dus 42% minder kilometers af, maar declareren slechts maar 14% minder.
Ik word op de weg omringd door een walm van onkunde en ben zelf de beste chauffeur ooit.
Iedereen rijd kut behalve ik.
Wat beeldmateriaal maken, iets met een stichting voor gezinnen waar een kind of ouder is getroffen door kanker of een ongeneeslijke ziekte.
Juist niet.

De verzendkosten zijn nog hoger🙈Via een veiling op Facebook heb ik 2 potten creatine en een zak 750gr. whey van XXL nutrition kunnen kopen voor €5 😊
10 minuutjes gereden.
Is verzending dan niet al gratis?

Niet via een particulier.
Die mensen ken ik wel meer🤣10 minuutjes gereden.
Het kwam van iemand die juist was gestart met trainen, abo gepakt en supplementen gekocht om er dan achter te komen dat hij het niet leuk vindt 😆
Startbod was €5 en er was dus maar 1 bod 😁
Las Spambod10 minuutjes gereden.
Het kwam van iemand die juist was gestart met trainen, abo gepakt en supplementen gekocht om er dan achter te komen dat hij het niet leuk vindt 😆
Startbod was €5 en er was dus maar 1 bod 😁