XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.341
1000048505.jpg

• #179.345
Mijn zoon mocht gisteren popcorn hebben als toetje toen we thuiskwamen, heeft dat al vaker gemaakt met de magnetron maar deze popcorn was vd action. Dus hij doet t er in en zet t aan en ik ging naar de wc om te plassen. Hij loopt heel even naar buiten om de kat te aaien en toen hij terug in de keuken kwam riep in in paniek: Papa help brand brand :roflol:
Ik dus rustig afknijpen en loop naar de keuken en zie dat ding volop in de fik staan. Blijf 10 seconden rustig achter mn oor krabben hoe ik dit nu weer aan ga vliegen, verschuif de magnetron een beetje van zn plek zodat ie van de koelkast af komt te staan en doe de klep open. Toen sloegen de vlammen er helemaal uit en heb ik maar een fles limonade uit de koelkastgepakt en t daarmee geblust.
Tuurlijk sloeg de aardlek er meteen uit en zaten we in t duister:D Die kleine gabber van me meteen met zn vriendjes bellen dat ie t huis bijna in brand gestoken had en ie in shock was haha. En m'n papa is niet eens boos hoor ik m zeggen.

Heb m gezegd dat als ie er bij had gaan staan en lachend een selfie met die fik op de achtergrond had gemaakt papa wel kwaad geworden was.

Eind goed al goed het is alleen zo jammer dat die lucht best lang in t huis blijft hangen.

• #179.347
  • #179.348
Dikke partij spareribs gehad van bbq, straks laatste keta, 3m & tequila opmaken tijdens een john wick marathon dan is het alweer einde cheat deload week.
Toch wel lekker soms eens schijt te hebben

• #179.350
Jeetje wat schrikken. Maar je weet niet waarom dat heeft kunnen gebeuren?
Eind goed al goed het is alleen zo jammer dat die lucht best lang in t huis blijft hangen.
Pannetje laten koken met daarin wat wasmiddel (liefst poeder) zorgt dat de geur wel weg gaat.

• #179.351
Jeetje wat schrikken. Maar je weet niet waarom dat heeft kunnen gebeuren?

Pannetje laten koken met daarin wat wasmiddel (liefst poeder) zorgt dat de geur wel weg gaat.
volgens vrienden door dat stalen roostertje dat er in stond.

thx voor de tip :heart:

• #179.352
Wij wonen dus langs de aanvliegroute. Elk jaar vliegen deze joekels over. Hele dag door m'n zoon naar buiten geroepen om er weer 1 te spotten. Blijft indrukwekkend!
20240921_135941.jpg

• #179.353
Wij wonen dus langs de aanvliegroute. Elk jaar vliegen deze joekels over. Hele dag door m'n zoon naar buiten geroepen om er weer 1 te spotten. Blijft indrukwekkend!
20240921_135941.jpg
Wat vliegen ze ook laag, of lijkt dat zo? Lijk zelfs nog een topje van de boom te zien!

• #179.354
20240921_135941.jpg
Bij ons vliegen ze ook laag over, mijn zoontje vindt het ook te gek.

• #179.355
Wat vliegen ze ook laag, of lijkt dat zo? Lijk zelfs nog een topje van de boom te zien!
Ja klopt ze vliegen super laag! Je kan de propellers zien draaien! Echt intens en immens mooi om te zien!
Plan is om volgend jaar bij de dropping te gaan kijken 😍

• #179.356
Ja klopt ze vliegen super laag! Je kan de propellers zien draaien! Echt intens en immens mooi om te zien!
Plan is om volgend jaar bij de dropping te gaan kijken 😍
Gaaf hoor! Is dat in verband met Airborne, of is dat niet dit weekend?

• #179.359
.

Reden: .
Laatst bewerkt:
  • #179.360
Ik reed donderdag op de a50 bij Arnhem en toen vlogen ze daar al rondjes met een stuk of 5 vliegtuigen. Neem aan oefeningen voor die dropping.

Terug
Naar boven