- Waardering
- 1.160
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je nu een not-so-secret lover, geniet ervan!
Moest je vaak uitleggen waarom je geen armen traint?
Gemeen, maar grappig.Moest je vaak uitleggen waarom je geen armen traint?

Ben in een rotbui, heb jicht in mijn linkerknie en de pilletjes werken niet goed bij iemand van mijn formaat.
Zoals hier op het forum de oplossing voor alles is: up the dose!Ben in een rotbui, heb jicht in mijn linkerknie en de pilletjes werken niet goed bij iemand van mijn formaat.
Of BPC157 en TB-500 injecteren.Zoals hier op het forum de oplossing voor alles is: up the dose!
Sterkte!
Net als de meeste discussies rond "up the dose" moet ik al snel afhaken wegens een gebrek aan kennis.
Zeg altijd dat ze anders te groot worden en ik beetje rustig aan moet doen. Mijn genen zijn extreem goed voor een natty.Moest je vaak uitleggen waarom je geen armen traint?
Kneem zo nog 1 pilletje en dan basta. Loop op mijn werk nu met een wandelstok.Net als de meeste discussies rond "up the dose" moet ik al snel afhaken wegens een gebrek aan kennis.
Daar kunnen sommigen nog wel wat van leren.Net als de meeste discussies rond "up the dose" moet ik al snel afhaken wegens een gebrek aan kennis.
Met dikke armen slapen gaat slecht omdat bij slapen op je zij je armen gaan slapen.Zeg altijd dat ze anders te groot worden en ik beetje rustig aan moet doen. Mijn genen zijn extreem goed voor een natty.
Tenzij jr. die van z'n moeder heeft is dat aannemelijk. Het is en blijft een leuk ventje.
Ellende met de knie ☹️Ben in een rotbui, heb jicht in mijn linkerknie en de pilletjes werken niet goed bij iemand van mijn formaat.
Jicht kan worden voorkomen door een combinatie van dieet- en levensstijlveranderingen:Kneem zo nog 1 pilletje en dan basta. Loop op mijn werk nu met een wandelstok.
Doe eens ff snel normaal jij, bier is voor @Schwarzeneggertje wat de toverdrank is voor Astrix en Obelix. Denk aan het lange haar van Samson, snap je het dan wel?

Met andere woorden hij komt nooit meer van de knie klachten af?Jicht kan worden voorkomen door een combinatie van dieet- en levensstijlveranderingen:
Geen bier meer voor jou!
- Dieet: Vermijd voedingsmiddelen rijk aan purines, zoals rood vlees, orgaanvlees, en bepaalde vissoorten. Beperk fructose-inname uit suikerhoudende dranken en vruchtensappen.
- Gewicht en Hydratatie: Streef naar een gezond gewicht en drink 2-3 liter water per dag om urinezuur af te voeren.
- Alcohol: Vermijd alcohol, vooral bier, vanwege het hoge purinegehalte.
- Medicatie: Voor mensen met een hoog risico kunnen medicijnen worden voorgeschreven om urinezuurspiegels te verlagen
Aldus, Perplexity (ChatGPT)
Ik denk dat het door de Hydrochloorthiazide komt die in mijn Valsartan tabletten zit. Mijn huisarts begreep het niet toen ik hem dit een tijdje geleden vertelde, maar mijn cardioloog haalt het er wel vanaf.Jicht kan worden voorkomen door een combinatie van dieet- en levensstijlveranderingen:
Geen bier meer voor jou!
- Dieet: Vermijd voedingsmiddelen rijk aan purines, zoals rood vlees, orgaanvlees, en bepaalde vissoorten. Beperk fructose-inname uit suikerhoudende dranken en vruchtensappen.
- Gewicht en Hydratatie: Streef naar een gezond gewicht en drink 2-3 liter water per dag om urinezuur af te voeren.
- Alcohol: Vermijd alcohol, vooral bier, vanwege het hoge purinegehalte.
- Medicatie: Voor mensen met een hoog risico kunnen medicijnen worden voorgeschreven om urinezuurspiegels te verlagen
Aldus, Perplexity (ChatGPT)
Mijn excuses maar ik blijf bij mijn uitspraak. 😜Doe eens ff snel normaal jij, bier is voor @Schwarzeneggertje wat de toverdrank is voor Astrix en Obelix. Denk aan het lange haar van Samson, snap je het dan wel?
![]()