Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.383
Partime bodybuilder, fulltime #dadlife.

594d0262-493b-40d7-b7a6-be5f1dab6d35.jpeg
Moest je vaak uitleggen waarom je geen armen traint?

• #179.392
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #179.395
Kneem zo nog 1 pilletje en dan basta. Loop op mijn werk nu met een wandelstok.
Jicht kan worden voorkomen door een combinatie van dieet- en levensstijlveranderingen:
  • Dieet: Vermijd voedingsmiddelen rijk aan purines, zoals rood vlees, orgaanvlees, en bepaalde vissoorten. Beperk fructose-inname uit suikerhoudende dranken en vruchtensappen.
  • Gewicht en Hydratatie: Streef naar een gezond gewicht en drink 2-3 liter water per dag om urinezuur af te voeren.
  • Alcohol: Vermijd alcohol, vooral bier, vanwege het hoge purinegehalte.
  • Medicatie: Voor mensen met een hoog risico kunnen medicijnen worden voorgeschreven om urinezuurspiegels te verlagen
Geen bier meer voor jou!

Aldus, Perplexity (ChatGPT)

• #179.397
Jicht kan worden voorkomen door een combinatie van dieet- en levensstijlveranderingen:
  • Dieet: Vermijd voedingsmiddelen rijk aan purines, zoals rood vlees, orgaanvlees, en bepaalde vissoorten. Beperk fructose-inname uit suikerhoudende dranken en vruchtensappen.
  • Gewicht en Hydratatie: Streef naar een gezond gewicht en drink 2-3 liter water per dag om urinezuur af te voeren.
  • Medicatie: Voor mensen met een hoog risico kunnen medicijnen worden voorgeschreven om urinezuurspiegels te verlagen
Geen bier meer voor jou!

Met andere woorden hij komt nooit meer van de knie klachten af?

• #179.398
Geen bier meer voor jou!

Ik denk dat het door de Hydrochloorthiazide komt die in mijn Valsartan tabletten zit. Mijn huisarts begreep het niet toen ik hem dit een tijdje geleden vertelde, maar mijn cardioloog haalt het er wel vanaf.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #179.399
Ging er vanuit dat pas om 23.00 klaar zou zijn met kuilen maar viel mee dus alleen maar van 06.00 tot 21.20 gewerkt met totaal wel 35 minuten pauze🤣

Terug
Naar boven