Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.362
Wat is het toch lastig om een koffer te pakken als hoarder zijnde, maar wat mn dag goed maakt is dat ik morgen lekker op het strand lig😎 of in de hemel ben. Strand heeft wel mijn voorkeur.

• #179.365
Gaaf hoor! Is dat in verband met Airborne, of is dat niet dit weekend?
Airborne is meer een gedenk wandeltocht, maar veel Engelsen dragen wel een bordeaux airborne t-shirt.
ze vliegen vandaag nog rond Oosterbeek tot uur of 12 als afsluiting. vliegtuigen komen vanaf Vliegbasis Eindhoven.

Dit jaar was de 80e editie, heb al gehoord dat ze nu elke 5j gaan houden

• #179.366
Wat is het toch lastig om een koffer te pakken als hoarder zijnde, maar wat mn dag goed maakt is dat ik morgen lekker op het strand lig😎 of in de hemel ben. Strand heeft wel mijn voorkeur.
Doe maar strand, is beter voor je.
Veel plezier kathond!

• #179.367
IMG_20240922_120452.jpg

30 graden here I come 😎

• #179.368

Geniet er maar lekker van! Veel plezier en goede reis 😘

• #179.369
DNA bekend :D Noemt z'n moeder bro..
Screenshot_20240922_144254_Messages.jpg

• #179.370
Visueel hoe “uit eten” eruit ziet met een 2 jarige.
Dat beeld waar kinderen rustig naar een tablet staren is nvt bij ons 🤷‍♂️

IMG_5804.jpeg

• #179.374
Een opdracht van 8 uur per week terug gegeven, ik werd er niet gelukkiger van.
Ik denk dat ik 1x vaker in de week ga trainen, én 6 uur meer herstellen. Das wel leuk. En alles voor de gains natuurlijk. :clap: applaus voor mezelf.

• #179.378
Mooiste boeket EVER gekregen, afgeleverd aan de deur vanmiddag , dochter in ontvangst genomen , waarbij zij het niet kon laten om mij op mn werk te bellen met de vraag Mama, hebt jij een secret lover?" 🤭
20240923_183034.jpg

• #179.379
Mooiste boeket EVER gekregen, afgeleverd aan de deur vanmiddag , dochter in ontvangst genomen , waarbij zij het niet kon laten om mij op mn werk te bellen met de vraag Mama, hebt jij een secret lover?" 🤭
20240923_183034.jpg
En, heb je die? :D

Flinke bos!

Terug
Naar boven