Ik heb bijna in de kledingkast staan pissen, mijn vrouw wist me net op tijd te naar de wc te dirigeren.Ik heb dronken wel is op een stoel zitten schijten denkend dat ik op t toilet zit![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb bijna in de kledingkast staan pissen, mijn vrouw wist me net op tijd te naar de wc te dirigeren.Ik heb dronken wel is op een stoel zitten schijten denkend dat ik op t toilet zit![]()
Have fun dear! 💖Wat is het toch lastig om een koffer te pakken als hoarder zijnde, maar wat mn dag goed maakt is dat ik morgen lekker op het strand lig😎 of in de hemel ben. Strand heeft wel mijn voorkeur.
Airborne is meer een gedenk wandeltocht, maar veel Engelsen dragen wel een bordeaux airborne t-shirt.Gaaf hoor! Is dat in verband met Airborne, of is dat niet dit weekend?
Doe maar strand, is beter voor je.Wat is het toch lastig om een koffer te pakken als hoarder zijnde, maar wat mn dag goed maakt is dat ik morgen lekker op het strand lig😎 of in de hemel ben. Strand heeft wel mijn voorkeur.
Wat is het toch lastig om een koffer te pakken als hoarder zijnde, maar wat mn dag goed maakt is dat ik morgen lekker op het strand lig😎 of in de hemel ben. Strand heeft wel mijn voorkeur.
Geniet ervan!! Deze dagen zijn zo goud waard❤️
Die kleine man heeft ook al flinke spierballen zo te zien 😍
Leuke foto
Dat heeftie dan niet van zijn vaderDie kleine man heeft ook al flinke spierballen zo te zien 😍

En, heb je die?Mooiste boeket EVER gekregen, afgeleverd aan de deur vanmiddag , dochter in ontvangst genomen , waarbij zij het niet kon laten om mij op mn werk te bellen met de vraag Mama, hebt jij een secret lover?" 🤭
![]()