AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.401
  • #179.404
Mijn S maat vest past weer, had ik niet verwacht. Weet vrijzeker dat ik een ectomorph ben.
Ben er wel blij mee eerlijk gezegt zie ik er liever smaller uit met meer definitie en kracht.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #179.408
image.jpg

• #179.410
Mijn S maat vest past weer, had ik niet verwacht. Weet vrijzeker dat ik een ectomorph ben.
Ben er wel blij mee eerlijk gezegt zie ik er liever smaller uit met meer definitie en kracht.

Vetverlies 82 kg

Bekijk bijlage 637816

Vind het zo lullig dat waarschijnlijk je hele gut van slag is door antipsychotica.

Mschn vind je dit interessant https://med.stanford.edu/news/all-news/2024/04/keto-diet-mental-illness.html

Is worth een try

• #179.412
  • #179.416
Is niet door zijn antipsychotica maar door de 8 frikandellen broodjes die de al in de ochtend eet en veel te veel schommelingen in gewicht. Veel te veel eten voor je kcal behoefte dan ga je dit krijgen.
Hmm weet niet wat hij precies krijgt. Maar die meds staan er ook wel bekend om om nooit verzadigende vreetbuien zonder rem te veroorzaken. Het veranderd het hele metabolisme en hongerhormoonhuishouding+insuline resistentie. Zyprexa(olanzapine) en Seroquel(quatiapine) zelfs diabetes type 2

Maarja die afweging tegen ondraaglijke lijden door psychoses, manisch depressiviteit etc.

De voedselkeuzes heb je nog steeds grip op. En als ie zich kan weerhouden om te fappen kan hij ook vast wel de frikandelbroodjes laten staan en een zak snackworteltjes kopen Denk ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven