Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.501
Vlucht omgeboekt en nog paar dagen langer op vakantie blijven maakt mn dag wel goed😎. Mis ik de gym? Noooooo. Ben wel geschrokken van de foto's in bikini, net het lichaam van een alcoholist, dunne ledematen en een dikke romp, die nog nooit een gym van binnen heeft gezien. Ik drink overigens zelden, behalve nu dan. Zodra ik terug ben begint mn winter arc.

• #179.502
Vlucht omgeboekt en nog paar dagen langer op vakantie blijven maakt mn dag wel goed😎. Mis ik de gym? Noooooo. Ben wel geschrokken van de foto's in bikini, net het lichaam van een alcoholist, dunne ledematen en een dikke romp, die nog nooit een gym van binnen heeft gezien. Ik drink overigens zelden, behalve nu dan. Zodra ik terug ben begint mn winter arc.
Vakantie verlengen, zwaar leven hoor.

Mooi voor je, geniet er van!

En je shape zal echt niet in standje uitgezakte peer op pootjes zijn veranderd, je durft je vakantiepics natuurlijk niet te delen, maakt ook niet uit.

Maak er nog een mooie vakantie van en als je terug bent weer lekker knallen!

:flex::lifter::P:clap::thumbs:

• #179.503
Alleen op vakantie en thuis? 😌

• #179.504
Eerste schooldag, spannend. Hopelijk word ie vriendjes met kinderen met knappe moeders 🙏

7299ae6f-d329-44f6-ab46-0bac42f68abb.jpeg

• #179.506
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #179.510
Vakantie verlengen, zwaar leven hoor.

Mooi voor je, geniet er van!

En je shape zal echt niet in standje uitgezakte peer op pootjes zijn veranderd, je durft je vakantiepics natuurlijk niet te delen, maakt ook niet uit.

Maak er nog een mooie vakantie van en als je terug bent weer lekker knallen!

:flex::lifter::P:clap::thumbs:
Heel zwaar leven 😋. Thx kaatje! Ik denk eerder dat het al zo was, maar de foto s die ik zelf maakte er wat gunstiger uitzagen. Haha niet echt nee. Thx!

Alleen op vakantie en thuis? 😌
🤣 Ja 1 x per jaar

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #179.512
Bijna 3, maar dan begint klas 0 beetje zelfde als de dagopvang maar dan meer “school” gerelateerd.
Soort van peuterspeelzaal? Of echt gekoppeld al aan de basisschool? Wel goed om vast te wennen aan het ritme en ook goed voor zijn ontwikkeling veel met andere kinderen te spelen.

• #179.513
waar zijn zijn slippers? :P slechte opvoeding dit haha
Slippers en crocs zijn volgens mijn vriendin verboden voor school 🤷‍♂️

Soort van peuterspeelzaal? Of echt gekoppeld al aan de basisschool? Wel goed om vast te wennen aan het ritme en ook goed voor zijn ontwikkeling veel met andere kinderen te spelen.
Ja dat ze idd in het “regime” komen en bekend worden met de omgeving en je volgend jaar gewoon naar een klas erlangs gaat. Enigste nadeel is dat je maar 2 ochtenden kunt ipv dagopvang waar je alles qua tijd zelf kon bepalen. En tevens heeft ie nu “vakantie” net zoals de scholen vakantie hebben in tegenstelling dat de dagopvang gewoon altijd open was. Moeten dus die 6 weken zomer vakantie even aanzien hoe we dat geregeld krijgen.

• #179.514
Welke centerparcs is beetje leuk voor kindjes van 2/3 jaar. Liefst niet te ver van Helmond.

Of andere tropische zwembaden aanbevelingen?

• #179.515
Vossemeren in Lommel is denk ik wel mijn favoriet.

• #179.517
Dat is vrij dichtbij, hebben ze daar ook zon groot kinderbadje met ondiep water en meer dan een glijbaantje erin?
Dat zou ik niet durven zeggen, maar je kan op de site van CP per park foto’s van hun zwembaden bekijken.

• Like
  • #179.518
Welke centerparcs is beetje leuk voor kindjes van 2/3 jaar. Liefst niet te ver van Helmond.

Alle centerparcs wel hoor! Meestal goed gericht op verschillend eleeftijden!

• #179.519

Deze was voorheen een cp

Ter hills schijnt ook leuk zwemmen te zijn met kids.

• Like
  • #179.520
Deze was voorheen een cp

Ter hills schijnt ook leuk zwemmen te zijn met kids.
Die lommerbergen ziet er wel interessant uit. Daar slapen paar dagen doordeweeks is ook niet al te gek duur.

Terug
Naar boven