Beter maar meer calorieën! Als je aan het cutten bent vermijden.Ik niet, misschien in de vriezer. Ik kan uitleggen (o.a.!) waarom volle producten beter zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter maar meer calorieën! Als je aan het cutten bent vermijden.Ik niet, misschien in de vriezer. Ik kan uitleggen (o.a.!) waarom volle producten beter zijn.
Ze zeggen dat melk anabolic is 🤣
Moet alleen teveel verzadigd vet vermijden. Cutten heb ik maar 1 keer in mijn leven gedaan, en toen maakten ze van die wedstrijd een bankdrukwedstrijd die ik door dat cutten ook niet kon winnen.Beter maar meer calorieën! Als je aan het cutten bent vermijden.
Jaa maar het was wel duidelijk dat jij eerste zou worden of dat niet?Moet alleen teveel verzadigd vet vermijden. Cutten heb ik maar 1 keer in mijn leven gedaan, en toen maakten ze van die wedstrijd een bankdrukwedstrijd die ik door dat cutten ook niet kon winnen.
Volgens mij voor iedereen.Jaa maar het was wel duidelijk dat jij eerste zou worden of dat niet?
Zeker wielrenners die op doping betrapt zijn.
Lekker hoorDroog vandaag! Weer eens 20 km gerend. En daardoor wat extra eten op een feestje vanmiddag. Het leven is goed.
Mooi, het weer zit volgens mij ook wel mee vandaag (tot nu toe dan).
Fris maar droog. Gewoon zelf ook in beweging blijven. 😄 thnx!Mooi, het weer zit volgens mij ook wel mee vandaag (tot nu toe dan).
Veel plezier.
Ik zou dit vooral vragen aan een financiëel adviseur en niet op DBB. Er zijn extreem veel regels met betrekking tot de IB die elk jaar weer veranderen, dus wat 5 jaar geleden misschien zo was en gebeurde hoeft in jouw geval nu niet te gelden. Laatste instantie waar je gezeik mee wilt is de BelastingdienstWeet iemand hoe het zit als je met terugwerkende kracht bij het invullen van je inkomstenbelasting iets uit voorgaande jaren kan invullen?
Kan je gewoon een bedrag invullen of moet je alle losse bedragen invullen en specificeren?
En kan je dit nu al invullen of moet je wachten tot volgend jaar bij het invullen van 2024?
Geen idee, ik zou de belastingtelefoon bellen voor adviesWeet iemand hoe het zit als je met terugwerkende kracht bij het invullen van je inkomstenbelasting iets uit voorgaande jaren kan invullen?
Kan je gewoon een bedrag invullen of moet je alle losse bedragen invullen en specificeren?
En kan je dit nu al invullen of moet je wachten tot volgend jaar bij het invullen van 2024?
Suppletie aangifte heet dat als ik me niet vergis🫡Ik zou dit vooral vragen aan een financiëel adviseur en niet op DBB. Er zijn extreem veel regels met betrekking tot de IB die elk jaar weer veranderen, dus wat 5 jaar geleden misschien zo was en gebeurde hoeft in jouw geval nu niet te gelden. Laatste instantie waar je gezeik mee wilt is de Belastingdienst
"Oh maar op DBB zeiden ze dit ...."
Als je toeslagen krijgt wel handig dit meteen in te vullen. En je kunt je voorlopige aanslag aanvragen als je hypotheekrente terug wilt elke maand.Ik zou dit vooral vragen aan een financiëel adviseur en niet op DBB. Er zijn extreem veel regels met betrekking tot de IB die elk jaar weer veranderen, dus wat 5 jaar geleden misschien zo was en gebeurde hoeft in jouw geval nu niet te gelden. Laatste instantie waar je gezeik mee wilt is de Belastingdienst
"Oh maar op DBB zeiden ze dit ...."
Staat er nu al?
niet bij mij 😌