MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.521
@Galen ,had Diederik hier ook niet een account? Kan het niet terug vinden.

Mooi stukje bij Pointer. Fijn hoe hij het uitlegt.

@Brownie88 , bedankt voor de tip

• #179.522
Eerste schooldag, spannend. Hopelijk word ie vriendjes met kinderen met knappe moeders 🙏

7299ae6f-d329-44f6-ab46-0bac42f68abb.jpeg
Goede kaak/kin al mirin.

• Haha
Waarderingen: AK
  • #179.523
  • #179.526
camphoto_1804928587.jpeg

Romantisch alleen op de bank. 😌

• #179.528
  • #179.529
Dit soort verwarming, ook paneelverwarming, werkt toch juist heel goed voor specifieke plekken, zolang je maar geen hele ruimte probeert te verwarmen?
Dat dan weer wel, het straat vooral warmte af op je lichaam, of althans daar moet je het van hebben waardoor het nog redelijk efficiënt kan zijn.

• #179.531
Zaterdag mag ik voor de eerste keer mee met een beiaardier die mij introduceert op de orgel in de kerk. Het is mijn droom om Bach op de orgel te kunnen spelen dus ik kan wel stellen dat zaterdag 1 van mijn langverwachte dromen langzaam gaat uitkomen. Ik ben zo gelukkig❤️.

Al heb ik er zelf ook veel moeite ingestoken. Heb mezelf (zo goed als) bladmuziek leren lezen en heb letterlijk 1000en uren aan orgelstukken/klavecimbel geluisterd en bekeken met de bladmuziek erbij het afgelopen jaar. Maar de vertaling/intepretatie en articulatie van zulke stukken vanaf bladmuziek is altijd een ding en daar heb je iemand met ervaring bij nodig. Ik heb tot nu toe alles mezelf geleerd en zonder lessen en hij was sowieso al erg onder de indruk van mijn theoretische kennis van de verschillende orgelstukken klavecimbel concerten en van Bach ansich.

Met zeer grote dank aan mijn lieftallige aanstaande vrouw die dit geregeld heeft voor mij want hij komt met de vereniging vaak op mijn vrouw der werk.

Nog even snel alle boekjes doornemen

Bijlagen

• 20241004_063413.jpg
    20241004_063413.jpg
    93 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
  • #179.533
Zaterdag mag ik voor de eerste keer mee met een beiaardier die mij introduceert op de orgel in de kerk. Het is mijn droom om Bach op de orgel te kunnen spelen dus ik kan wel stellen dat zaterdag 1 van mijn langverwachte dromen langzaam gaat uitkomen. Ik ben zo gelukkig❤️.

Al heb ik er zelf ook veel moeite ingestoken. Heb mezelf (zo goed als) bladmuziek leren lezen en heb letterlijk 1000en uren aan orgelstukken/klavecimbel geluisterd en bekeken met de bladmuziek erbij het afgelopen jaar. Maar de vertaling/intepretatie en articulatie van zulke stukken vanaf bladmuziek is altijd een ding en daar heb je iemand met ervaring bij nodig. Ik heb tot nu toe alles mezelf geleerd en zonder lessen en hij was sowieso al erg onder de indruk van mijn theoretische kennis van de verschillende orgelstukken klavecimbel concerten en van Bach ansich.

Met zeer grote dank aan mijn lieftallige aanstaande vrouw die dit geregeld heeft voor mij want hij komt met de vereniging vaak op mijn vrouw der werk.

Nog even snel alle boekjes doornemen
Super gaaf! Geniet er van 💖

• #179.536
Misschien kan ik zelfs wel een traan laten in gezelschap voor het eerst in 20 jaar.
Ik maak hieruit op, dat dat iets is wat je graag zou willen toelaten. Als dat idd zo is dan hoop ik dat voor je 🙏

Ik zou het leuk vinden als je een stukje filmt en post! Altijd gaaf om iemand zijn passie te zien!

• #179.537
Ik maak hieruit op, dat dat iets is wat je graag zou willen toelaten. Als dat idd zo is dan hoop ik dat voor je 🙏

Ik zou het leuk vinden als je een stukje filmt en post! Altijd gaaf om iemand zijn passie te zien!
Heb al een paar verzoekjes opgeschreven voor hem . Ik ga eerst gewoon meekijken. Ik ga mezelf niet opdringen en wacht tot de master himself iets vraagt. White belt mentality. Oren en oogjes open en mondje dicht. 2 klavier met 20+ voetpedalen gaat mij echt niet goed af. Daar gaan vele jaren aan oefenen aan vooraf. Ik heb daar geen illusies over. Maar ik ben wel bereid die jaren erin te steken. Wil wel een filmpje van hem maken. Maak zeker een paar fotos of filmpje van hem met zijn akkoord!

• #179.539
  • #179.540
Lekker getraind en onderweg naar laatste dagje werken voor het weekend @ sunshine @ einde van 6 weekenden werken @ begin van 5 vrije weekenden 😇
Screenshot_20241004-085628_Gallery.jpg
Laagstaande zon en rijdend fotograferen zonder gordel(lampje) met 128 kilometer per uur. Helder.

Waar ging die discussie laatst ook alweer over? Iets met vrouwen en risicovol rijgedrag??😝

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven