MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.544
Die reden doorgaans erg veilig en voorzichtig had ik ergens gelezen.
Mijn meerdere semi noodstops per week voor dames met soms incl kinderen op de fiets en auto zeggen toch iets anders. Typisch een onderwerp waar theorie en praktijk mijlenver uit elkaar liggen.

• #179.545
En ik krijg paginas discussie als ik een vrachtwagen inhaal met mijn vrachtwagen. Dat is pas mooi🤣
misschien omdat jij het er extra benadrukt dat je expres langer links blijft rijden en auto’s maar moeten wachten. Jij wil graag ern discussie uitlokken dat is nogal een verschil hè. Ouwe orgel blazer

• #179.547
Mijn meerdere semi noodstops per week voor dames met soms incl kinderen op de fiets en auto zeggen toch iets anders. Typisch een onderwerp waar theorie en praktijk mijlenver uit elkaar liggen.
Klopt, elke keer dat ik gedonder heb gehad of een ongeluk was het altijd een vrouw die haar stuur omgooid zonder te kijken. Laatste keer was ik aan het inhalen met mijn vorige auto en stuurde ze zonder te kijken zo naar links. Ik had alleen een plekje op mijn velg gelukkig.

• #179.548
Klopt, elke keer dat ik gedonder heb gehad of een ongeluk was het altijd een vrouw die haar stuur omgooid zonder te kijken. Laatste keer was ik aan het inhalen met mijn vorige auto en stuurde ze zonder te kijken zo naar links. Ik had alleen een plekje op mijn velg gelukkig.
Mijn collega heeft vorig jaar een moeder op de terugweg van school die iets te fanatiek met oordoppen en met de elektrieken fiets de kruising op kwam doodgereden. Ging er bij het voorwiel onder en kwam er bij de trekas over het differentieel en tussen het spatbord weer uit. Beste jongen zit al een jaar thuis met PTSS en er zijn 2 kinderen zonder moeder. Al geldt de onoplettendheid voor veel meer groepen en mensen hoor. Ik denk ik zeg het er maar bij voor ik van mysogynie beticht word. 😁

• #179.550
Laagstaande zon en rijdend fotograferen zonder gordel(lampje) met 128 kilometer per uur. Helder.

Waar ging die discussie laatst ook alweer over? Iets met vrouwen en risicovol rijgedrag??😝
De behoefte voor attention op een willekeurig forum is blijkbaar groter dan haar gevoel voor verantwoordelijkheid. :o

• #179.551
Ik dacht ook nog aan onnodig links rijden, terwijl er geen kip op de weg is daar in Twente.
Oh nee, wacht, ze is net @Mindcontrol in zijn vrachtwagentje aan het inhalen/snijden. ;)

• #179.553
  • #179.554
Marathon van Berlijn doen zo’n 50.000 mee. Duizenden bekertjes drinken langs de kant. Lokaal loop evenementje met 500 deelnemers. Eigen beker beleid 😂 voor een beter milieu. Natuurlijk moet je ergens beginnen. Maar als je dit zou omdraaien dan zou het daadwerkelijk helpen 😐

• #179.556
Marathon van Berlijn doen zo’n 50.000 mee. Duizenden bekertjes drinken langs de kant. Lokaal loop evenementje met 500 deelnemers. Eigen beker beleid 😂 voor een beter milieu. Natuurlijk moet je ergens beginnen. Maar als je dit zou omdraaien dan zou het daadwerkelijk helpen 😐
Eén zo’n groot evenement is effectiever achter op te ruimen dan 100 kleinere evenementen. :trollface:

• #179.557
Bij het boodschappen doen liep er groepje -+10 'coole boys' (jochies van 11-14 jaar oud) luidruchtig te doen in het winkelcentrum. Beetje stoer kijken, iemand een 'kankersletje' noemen over de telefoon en energydrink drinken.

Een van de jochies heeft duidelijk zijn blikje op, ik liep er achter dus observeer het een beetje.

Vervolgens zie ik de jongen met het lege blikje weglopen naar de overkant van de winkelstraat om zijn blikje en verpakking van snoep oid weg te gooien in de vuilnisbak.

Er is nog hoop voor de jeugd.

• #179.558
IMG_20241004_173659577.jpg

• #179.559
Mijn collega heeft vorig jaar een moeder op de terugweg van school die iets te fanatiek met oordoppen en met de elektrieken fiets de kruising op kwam doodgereden. Ging er bij het voorwiel onder en kwam er bij de trekas over het differentieel en tussen het spatbord weer uit. Beste jongen zit al een jaar thuis met PTSS en er zijn 2 kinderen zonder moeder. Al geldt de onoplettendheid voor veel meer groepen en mensen hoor. Ik denk ik zeg het er maar bij voor ik van mysogynie beticht word. 😁
Wat ben je toch een belachelijk sneu figuur, met je haat tegen vrouwen. Welke idioot gaat er nu een dood van een moeder verheerlijken, of zo gedetailleerde omschrijven.

Terug
Naar boven