XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.561
Bij het boodschappen doen liep er groepje -+10 'coole boys' (jochies van 11-14 jaar oud) luidruchtig te doen in het winkelcentrum. Beetje stoer kijken, iemand een 'kankersletje' noemen over de telefoon en energydrink drinken.

Een van de jochies heeft duidelijk zijn blikje op, ik liep er achter dus observeer het een beetje.

Vervolgens zie ik de jongen met het lege blikje weglopen naar de overkant van de winkelstraat om zijn blikje en verpakking van snoep oid weg te gooien in de vuilnisbak.

Er is nog hoop voor de jeugd.
Er zit verdomme statiegeld op.

• #179.562
Work From Home Dog GIF
Ben niet in de vrijdagmood

• #179.563
Vind het super lief dat collega’s altijd mij chocola of cake aanbieden, maar moet ze denk binnenkort duidelijk maken dat ik dat 1x per jaar eet en dat is tijdens kerst 🤣 men dieet is gewoon mijn hou vast en ik ga echt geen overbodige calorieën eten.

• #179.565
Vind het super lief dat collega’s altijd mij chocola of cake aanbieden, maar moet ze denk binnenkort duidelijk maken dat ik dat 1x per jaar eet en dat is tijdens kerst 🤣 men dieet is gewoon mijn hou vast en ik ga echt geen overbodige calorieën eten.
Ik neem altijd snoep aan van vreemde, vooral als het knappe dames zijn.

• #179.569
@Mentat haha thanks! Gaat allemaal weer mooi de vriezer in:) Bief was beter geweest maar mag ook niet te kieskeurig zijn met mijn budget.

• #179.570
  • #179.573
Wat ben je toch een belachelijk sneu figuur, met je haat tegen vrouwen. Welke idioot gaat er nu een dood van een moeder verheerlijken, of zo gedetailleerde omschrijven.
Ja jij bent wel van de morele correctheid?

It takes a freak to know a freak😂.

Laatst bewerkt:
  • #179.574
Ik geef 't nog 15 min voordat het weer helemaal wordt verwijderd.

Terug
Naar boven