Bij ons loop je gewoon nachtdiensten tot aan je pensioen. Wel hoef je ja 58ste (ofzo) alleen nog over te werken na een ochtend en voor een middag.Haha, op mijn leeftijd hoef ik geen nachtdiensten meer te doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons loop je gewoon nachtdiensten tot aan je pensioen. Wel hoef je ja 58ste (ofzo) alleen nog over te werken na een ochtend en voor een middag.Haha, op mijn leeftijd hoef ik geen nachtdiensten meer te doen.
Ze proberen me af en toe te strikken voor een dubbele dienst (avond + nacht), maar mijn lijst van aandoeningen is gelukkig langste van allemaal.Bij ons loop je gewoon nachtdiensten tot aan je pensioen. Wel hoef je ja 58ste (ofzo) alleen nog over te werken na een ochtend en voor een middag.
Verklaard een hoop.Ze proberen me af en toe te strikken voor een dubbele dienst (avond + nacht), maar mijn lijst van aandoeningen is gelukkig langste van allemaal.
Zoals?
Dat hoop je
Anders zijn het echt hele slechte acteurs....
Ik vind het er niet geacteerd uit zien.
Nou, ik kan me nie voorstellen dat iemand zo reageert als een ander in zijn rusttijd op zijn phone zit...
Hadden we ook niet verwacht.
Is nep die vent die boos doet is van insta. Maakt wel meer debiele filmpjes.
Het is niet alsof ze 100 foto's samen gepost hebben op insta.
Ja, zo slecht kan niemand acteren.

Oma zit toch niet op insta!Het is niet alsof ze 100 foto's samen gepost hebben op insta.
Boomer gespot.
Omdat je het gedrag blijkbaar niet goed inschat. Het mist bv intensiteit, de lichaamstaal is lauw.
Kben sindskort miljonair. Had TOTO'tje gezet.Haha mooi en wat had je in het eten van Heerenveen gedaan dan 🤣🤣🤣
Klopt. een ADR geboekte container, zelfs LQ komt zonder stickers echt de terminal niet op. De controlle vanuit m'n bedrijf zelf zijn hier al jaren heel streng op.Die havenarbeiders zijn een apart slag volk. Kan er wel een boek over schrijven.
Een LZV(zo een 25 meter truck) mag geen ADR vervoeren( gevaarlijke goederen). Dus dan trokken ze gewoon de ADR stickers rondom van de bak af, geen ADR borden voeren(oranje) en sjeesden ze gewoon naar Rdam en plakten ze daar op de parking weer stickers erop. Maar soms vergaten ze het en ging de ADR container zonder stickers gewoon de normale stack in en gingen ze als er geen steekproef op was ook op de short sea boot zonder stickers en ook gewoon het ruim in voor normale containers. De eventuele gevolgen kun je wel indenken. Zeecontainer wereld is heel lang heel verrot geweest. Laatste jaren is het een stuk beter door strengere controles.
Denk dan ook aan je oude vrienden.
Ze hebben nu wel een discount van 20% bij Vanquish ivm de Olympia. Olympia20 dacht ik. Scheelt weer je verzendkosten.Weet er iemand nog chille (lange, slim fit) trainingsbroeken? Bij vanquish moet je ineens 25 euro verzendkosten betalen lol