AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #179.781
Ik heb een grotere hekel aan automobilisten die met een klein vershil een vrachtwagen inhalen.
Als ze heel lang blijven hangen worden chauffeurs daar zelf ook moe van. Dan laten we hem langzaam richting de lijn lopen en dan geven ze vaak wel snel gas bij.

• #179.782
Zometeen jong Mexico voor een aantal dagen over de vloer. Die spelen o.a. tegen jong Oranje aankomende dagen.
20241009_203929.jpg

20241009_203934.jpg

20241009_203940.jpg

In de winter krijgen we AS Roma over de vloer.
20241004_210912.jpg

Laatst nog Elfsborg over de vloer gehad vanwege hun Europa League wedstrijd tegen AZ. Die bleven hier een nacht.
20240922_195939.jpg

20240922_202612.jpg

20240922_210803.jpg

20240922_211422.jpg

Toch wel leuk om dit allemaal te fixen voor deze clubs. Sommigen hebben een lijst met wat ze willen, voor anderen moet ik het zelf helemaal uitwerken. Zelf, aangezien ik hier momenteel interim chef zonder sous chef ben. Toch wel een toffe uitdaging. Paar weken geleden nog voor Heerenveen gekookt waarna ze s'avonds tegen AZ speelden (Eredivisie).

Screenshot_20241011_100525_Chrome.jpg

Het lag in ieder geval niet aan het eten :roflol::roflol::roflol:

• #179.783
Mijn leidinggevende waar ik mee op een zeecontainer terminal werkte(vorige werkgever) was er als eerste en vertrok als laatste. Die was al boten aan het laden met de reachstacker terwijl wij nog in het rookhok stonden. En dat was ook diegene met de calamiteiten telefoon snachts en in het weekend.
Zitten ook goeie jongens tussen blijkbaar. Ken ook het type 'ben een uur te laat dus ga ik ook een uur eerder weg'.

• #179.784
Zitten ook goeie jongens tussen blijkbaar. Ken ook het type 'ben een uur te laat dus ga ik ook een uur eerder weg'.
Denk eerder dat het door de cocaïne kwam dat ie midden in de nacht aankwam en alles als een wilde klaar ging zetten. Het werd zo erg dat ze van 2 wijken verder dan de terminal de omgevingsdienst gingen bellen door de abnormale klappen van lege bakken die op de grond stuiterden. Was een cowboy bedrijf. Hij is uiteindelijk wel ontslagen toen die met reachstacker en al voorover de boot in viel omdat die zo hard aan kwam rijden en zo hard remde dat ie voorover kantelde. Daar gebeurde altijd wel leuke dingen wat dat betreft🤣

• #179.785
Denk eerder dat het door de cocaïne kwam dat ie midden in de nacht aankwam en alles als een wilde klaar ging zetten. Het werd zo erg dat ze van 2 wijken verder dan de terminal de omgevingsdienst gingen bellen door de abnormale klappen van lege bakken die op de grond stuiterden. Was een cowboy bedrijf. Hij is uiteindelijk wel ontslagen toen die met reachstacker en al voorover de boot in viel omdat die zo hard aan kwam rijden en zo hard remde dat ie voorover kantelde. Daar gebeurde altijd wel leuke dingen wat dat betreft🤣
Mijn broer is zeeman op de grote vaart en aan de hand van zijn verhalen dacht ik dat zoiets alleen in het verre Oosten gebeurde.

• #179.786
Mijn broer is zeeman op de grote vaart en aan de hand van zijn verhalen dacht ik dat zoiets alleen in het verre Oosten gebeurde.
Die havenarbeiders zijn een apart slag volk. Kan er wel een boek over schrijven.

Een LZV(zo een 25 meter truck) mag geen ADR vervoeren( gevaarlijke goederen). Dus dan trokken ze gewoon de ADR stickers rondom van de bak af, geen ADR borden voeren(oranje) en sjeesden ze gewoon naar Rdam en plakten ze daar op de parking weer stickers erop. Maar soms vergaten ze het en ging de ADR container zonder stickers gewoon de normale stack in en gingen ze als er geen steekproef op was ook op de short sea boot zonder stickers en ook gewoon het ruim in voor normale containers. De eventuele gevolgen kun je wel indenken. Zeecontainer wereld is heel lang heel verrot geweest. Laatste jaren is het een stuk beter door strengere controles.

• #179.787
Zometeen jong Mexico voor een aantal dagen over de vloer. Die spelen o.a. tegen jong Oranje aankomende dagen.
20241009_203929.jpg

20241009_203934.jpg

20241009_203940.jpg

In de winter krijgen we AS Roma over de vloer.
20241004_210912.jpg

Laatst nog Elfsborg over de vloer gehad vanwege hun Europa League wedstrijd tegen AZ. Die bleven hier een nacht.
20240922_195939.jpg

20240922_202612.jpg

20240922_210803.jpg

20240922_211422.jpg

Toch wel leuk om dit allemaal te fixen voor deze clubs. Sommigen hebben een lijst met wat ze willen, voor anderen moet ik het zelf helemaal uitwerken. Zelf, aangezien ik hier momenteel interim chef zonder sous chef ben. Toch wel een toffe uitdaging. Paar weken geleden nog voor Heerenveen gekookt waarna ze s'avonds tegen AZ speelden (Eredivisie).

Screenshot_20241011_100525_Chrome.jpg

Het lag in ieder geval niet aan het eten :roflol::roflol::roflol:
Haha mooi en wat had je in het eten van Heerenveen gedaan dan 🤣🤣🤣

• #179.788
Die havenarbeiders zijn een apart slag volk. Kan er wel een boek over schrijven.

Een LZV(zo een 25 meter truck) mag geen ADR vervoeren( gevaarlijke goederen). Dus dan trokken ze gewoon de ADR stickers rondom van de bak af, geen ADR borden voeren(oranje) en sjeesden ze gewoon naar Rdam en plakten ze daar op de parking weer stickers erop. Maar soms vergaten ze het en ging de ADR container zonder stickers gewoon de normale stack in en gingen ze als er geen steekproef op was ook op de short sea boot zonder stickers en ook gewoon het ruim in voor normale containers. De eventuele gevolgen kun je wel indenken. Zeecontainer wereld is heel lang heel verrot geweest. Laatste jaren is het een stuk beter door strengere controles.
Klinkt me wel als 'n baantje.. Ondertussen zit ik op kantoor waar het spannendste wat er kan gebeuren een omgevallen bak koffie is.

• #179.790
  • #179.791
Dan moet ik weer een ander kantoorbaantje gaan zoeken, mij te veel moeite. Hoef hier verhoudingsgewijs maar weinig werk te verrichten voor een degelijk salaris.
Jaren terug geeft een productie collega in de brooddoos van een collega gescheten die hem de volgende dag weer gevuld met boterhammen mee had genomen. :roflol:

• #179.793
Dan moet ik weer een ander kantoorbaantje gaan zoeken, mij te veel moeite. Hoef hier verhoudingsgewijs maar weinig werk te verrichten voor een degelijk salaris.
In de ploegen gaan werken hoorde ik. Maar dan niet fulltime en in een hogere functie. Geen nachten easy 4000 netto.

• #179.794
Klinkt me wel als 'n baantje.. Ondertussen zit ik op kantoor waar het spannendste wat er kan gebeuren een omgevallen bak koffie is.
Ik ben dan ook weggegaan omdat ik wel graag de wet en regelgeving volg. Toen ik weigerde om met 2 20 voeters en een totaal treingewicht van 62ton de poort uit te rijden kreeg ik ruzie met mn leidinggevende die mij begon te bedreigen waarna mn hond die ik in de nachtdiensten standaard meenam hem bij zn mouw pakte en zn mauw kapot trok. Toen die mij sommeerde om die jas te vergoeden heb ik de truck voor de reachstacker gezet en heb ik de sleutels van de truck gepakt en ergens tussen een stack verstopt en naar huis gereden en de hoofdmanager een bericht gestuurd waar ze lagen wetende dat ie om 0800 pas zn berichten beantwoordde.

Na een gesprek met de directeur waar ik ook de bedreiging meldde en de misstanden op de terminal dreigde te melden aan de arbeidsinspectie zijn we uit elkaar gegaan zonder verdere stappen naar elkaar te ondernemen.

• #179.799
Ik ben dan ook weggegaan omdat ik wel graag de wet en regelgeving volg. Toen ik weigerde om met 2 20 voeters en een totaal treingewicht van 62ton de poort uit te rijden kreeg ik ruzie met mn leidinggevende die mij begon te bedreigen waarna mn hond die ik in de nachtdiensten standaard meenam hem bij zn mouw pakte en zn mauw kapot trok. Toen die mij sommeerde om die jas te vergoeden heb ik de truck voor de reachstacker gezet en heb ik de sleutels van de truck gepakt en ergens tussen een stack verstopt en naar huis gereden en de hoofdmanager een bericht gestuurd waar ze lagen wetende dat ie om 0800 pas zn berichten beantwoordde.

Na een gesprek met de directeur waar ik ook de bedreiging meldde en de misstanden op de terminal dreigde te melden aan de arbeidsinspectie zijn we uit elkaar gegaan zonder verdere stappen naar elkaar te ondernemen.
Zelf heb ik gewerkt aan de universiteit van Leiden, een keurige omgeving zou je denken. Het was wel de tijd dat er managers werden aangenomen en onderzoekers werden ontslagen. Omdat die managers onderzoeksgeld lieten verdwijnen, als het niet met opzet was was het grove slordigheid en het ging om enorme bedragen, had ik altijd ruzie met ze. Ze hadden ook altijd enorme groepen assistenten. Toen ik zo'n kerel zocht maar steeds niet achter zijn bureau aantrof werd ik steeds bozer op het ondersteunende personeel dat ook steeds zenuwachtiger werd als ze mij weer zagen langskomen. Op een dag zaten ze echter gemeen te lachen toen ik weer eens kwam vragen waar mijn geld was, bleek die kerel eindelijk aanwezig (bijna kop groter dan ik en deed aan krachtsport). Het eerste wat hij zei was dat hij zin had om me een pak slaag te geven. Ik kreeg toen een woedeaanval en stapte meteen op hem af, waardoor hij bijna ging huilen en de politie begon te bellen. Zijn personeel getuigde later tegen mij. Van de tuinmannen hoorde ik dat hij een enorme bully was en dat mijn professor die zelf best een forse en bazige kerel was, altijd een heel hoog stemmetje had als hij met hem belde (over de verdwenen fondsen). Die professor liet mij later beloven in Malawi geen mensen te slaan, omdat ik ook had gevochten met de schoonmaker (met strafblad) die mijn motorjas gestolen had. Eerder was er, waarschijnlijk ook door hem, veel contant geld gestolen van mijn vriendin die samen met mij aan een ander project werkte. Het hoofd facilitaire zaken zocht daarna ook ruzie met me (wat slecht voor hem afliep) en hoewel eerst iedereen mij steunde, trokken ze later toch partij voor hem omdat hij hen ook bedreigde. De politie van Leiden liet me zien dat die schoonmaker en zijn chef een strafblad hadden, maar zeiden verder geen tijd te hebben.

• #179.800
Welke dbber is dit !

Terug
Naar boven