XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.145
Hee hou het gezellig anders sla ik jullie in elkaar👻

• #154.146
Ik denk dat ze dat wel lekker vinden

• #154.153
Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.
Onderdeel is niet voorradig, dus reparatie voor Kerst zit er niet. En 26 december gaan we met de auto op vakantie naar Duitsland. Ik dacht dat de voorwaarden ban mijn reisverzekering was dat ik ook ik een dergelijk geval recht had op vervangend vervoer, blijkbaar niet. Maar bij dezelfde partij heb ik ook mijn auto verzekerd na wat overleg aan gene zijde konden ze toch vervoer regelen van 24 december tot 3 januari. Ik blij, word ik later gebeld door een autobedrijf dat ok vandaag nog een auto kan ophalen en dat die op 24 december weer ingeleverd moet worden. :headbang:

• #154.154
Ik zat bovenstaande trouwens te vertellen aan mijn manager die naast het laboratorium ook andere afdelingen onder zich heeft. En lokaal ook wat R&D een emissie rechten en verduurzaming in zijn portefeuille heeft. Komt die met het idee om de auto gewoon naar een tuner te brengen, dan kan je hem chippen en de noodzaak tot adblue uitschakelen.

“Ok, hij voldoet dan niet meer aan de euro-6 norm en je bent feitelijk in overtreding, maar als Achmed op de hoek het onderhoud en de keuring doet loop je in de praktijk geen risico. “

:roflol:

• #154.157
Iemand tips met slecht slapen?

Normaal slaap ik zelden slecht. Als ik wel een keer slecht slaap, slaap ik de nacht daarop top, want slaaptekort. Nu al vijf nachten met drie/vier uur slaap

• Heart
Waarderingen: K82
  • #154.158
Sauna'tje doen na het avondeten. Als je dan thuiskomt ben je zo KO.

• #154.159
Mijn vriendin slaapt als een roosje als ze een goeie beurt heeft gekregen of een pizza Margarita voor het slapen eet.

Hopelijk heb je wat aan deze tips.

Terug
Naar boven