anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.772
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is nou niet echt een uitleg van wat er dan mis is. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nou niet echt een uitleg van wat er dan mis is. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Nee jij wel wil je zeggen 😂
ik ben soms een beetje gek, maar verder super lief 🥰
Ik denk dat je profiel foto al genoeg zegtDat is nou niet echt een uitleg van wat er dan mis is. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Wat zegt het dan? Je lult je helemaal vast..Ik denk dat je profiel foto al genoeg zegt
zijn geen woorden voor nodig
Zeg je dat ook op dates ?!Hee hou het gezellig anders sla ik jullie in elkaar👻
Ja dan slinger ik er zo op los🤣
Ik heb nog nooit een homo 'barkie' horen of zien gebruiken.
Ben de ghetto homo 🤣😊Ik heb nog nooit een homo 'barkie' horen of zien gebruiken.
Ah, een ekte negromancer dus.
Onderdeel is niet voorradig, dus reparatie voor Kerst zit er niet. En 26 december gaan we met de auto op vakantie naar Duitsland. Ik dacht dat de voorwaarden ban mijn reisverzekering was dat ik ook ik een dergelijk geval recht had op vervangend vervoer, blijkbaar niet. Maar bij dezelfde partij heb ik ook mijn auto verzekerd na wat overleg aan gene zijde konden ze toch vervoer regelen van 24 december tot 3 januari. Ik blij, word ik later gebeld door een autobedrijf dat ok vandaag nog een auto kan ophalen en dat die op 24 december weer ingeleverd moet worden.Misschien ook eens overnadenken, de LR staat nu weer bij de garage met een kapotte vlotter in de Ad-blue tank en natuurlijk is zo'n vlotter niet te vervangen en moet er een tank uitgebouwd en ingebouwd worden @€1,5k.

Hmm dat is wel een heel goed idee!Sauna'tje doen na het avondeten. Als je dan thuiskomt ben je zo KO.