apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Hoe heet deze oefening? Ik vraag dit voor een vriendin
kijk: https://www.instagram.com/reel/DEGkjBdS4ly/?igsh=YjZ6OXlrOTA1cDUx
@BB_
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet deze oefening? Ik vraag dit voor een vriendin
kijk: https://www.instagram.com/reel/DEGkjBdS4ly/?igsh=YjZ6OXlrOTA1cDUx
Ik vond bent over rows en cable flexion rows goede oefeningen.Iemand die aan roeien doet/heeft gedaan?
Ik lees net dat ik bovenaan de wachtlijst sta voor de roeiclub![]()
Als stuurtje?Iemand die aan roeien doet/heeft gedaan?
Ik lees net dat ik bovenaan de wachtlijst sta voor de roeiclub![]()

Das geen 20cm.Goed voorbereid voor de jaarwisseling @ willen slapen en niet wakker geknald worden om 00.00
![]()

Met die nagels hoef je je iig niet druk te maken dat je ze niet meer uit krijgt🤣🤣Goed voorbereid voor de jaarwisseling @ willen slapen en niet wakker geknald worden om 00.00
![]()
Woon jij toevallig ook in japan?Goed voorbereid voor de jaarwisseling @ willen slapen en niet wakker geknald worden om 00.00
![]()
Doe je hem in de verkoop?
Poh, zijn dagen bij dat ik er nog geld bij geef 💁
Nee waarom?
Misschien heb ik het gemist maar had je iets van rare plekken oid?Loop nu net weg bij de dermatoloog in t ziekenhuis.
Ik heb geen huidkanker blijkbaar. Whoop whoop
Ja er zit een grote bobbel op m'n nek maar dat bleek m'n hoofd te zijn.Misschien heb ik het gemist maar had je iets van rare plekken oid?
Je kind herkenbaar delen op een bodybuilding forum?
En wat is het verschil tussen bijvoorbeeld een online platform en social media?Je kind herkenbaar delen op een bodybuilding forum?
Niets. Maar in een wereld zoals de onze begrijp ik wel wat hij bedoelt en zou ik er ook niet voor kiezen.En wat is het verschil tussen bijvoorbeeld een online platform en social media?
Ik denk als je eenmaal daadwerkelijk kinderen hebt je daarover anders denkt. Denk dat menig ouder zich wel herkent dat ze van alles wat hun kinderen doen (vooral beginjaren) een foto maken om het vast te leggen. Zie er zelf geen gevaar in en zo wel dan is het iets wat je niet kan tegenhouden en mezelf daar druk om maken brengt alleen stress.Niets. Maar in een wereld zoals de onze begrijp ik wel wat hij bedoelt en zou ik er ook niet voor kiezen.