MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.045
Goed voorbereid voor de jaarwisseling @ willen slapen en niet wakker geknald worden om 00.00

1000019057.jpg

• #181.056
Nee kheb allemaal plekjes die niet goed genezen en vaak opengaan + wat gekke kleine moedervlekken die de huisartsde moeite vond om te laten checken bij de dermatoloog. Wondjes genezen ook echt een stuk langzamer dan vroeger.

Plek op m'n linker triceps blijft steeds opengaan, herinfecteren en dan opnieuw littekenweefsel vormen. Volgens de huisarts mogelijk huidkanker of een chronische infectie.

Heb er daar iets van 5 van, maar dat blijken dermatofibromen te zijn, aldus de dermatoloog. Niks aan het handje maar wel vervelend aangezien ze er niks tegen kunnen doen.

• #181.060
Niets. Maar in een wereld zoals de onze begrijp ik wel wat hij bedoelt en zou ik er ook niet voor kiezen.
Ik denk als je eenmaal daadwerkelijk kinderen hebt je daarover anders denkt. Denk dat menig ouder zich wel herkent dat ze van alles wat hun kinderen doen (vooral beginjaren) een foto maken om het vast te leggen. Zie er zelf geen gevaar in en zo wel dan is het iets wat je niet kan tegenhouden en mezelf daar druk om maken brengt alleen stress.

Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk als ik van andere kinder fotos zie.

Terug
Naar boven