MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.081
Dat is een persoonlijke keuze waar niets mis mee is, maar waarom worden anderen die andere keuzes maken daarop aangesproken (niet door jou).
Ik denk (in zijn algemeenheid) omdat mensen denken het beter te weten. Kijk bijvoorbeeld naar opvoeding... hoe veel 'adviezen' heb ik wel niet gehad over hoe ik met mijn kinderen zou moeten omgaan... ik weet zeker dat 95% van deze adviezen in ieder geval niet helpend zijn...

Heel eerlijk ik doe ook maar wat, ik heb er geen handleiding bijgekregen maar volg m'n moedergevoel. Is dat altijd het goede? Vast niet... ik betaal de eerste 10 sessies bij de psych later wel 😉

• #181.082
Dat is een persoonlijke keuze waar niets mis mee is, maar waarom worden anderen die andere keuzes maken daarop aangesproken (niet door jou).
Omdat er niets raars kan gebeuren met foto's die niet worden gemaakt.

Zin om de berichten op te zoeken heb ik niet, maar er zijn er de afgelopen jaren talloze verschenen van de zoveelste pedofiel of verzameling pedofielen die foto's van kinderen in het bezit hadden. Zo een foto van een forum of Facebook kopiëren is, denk ik, makkelijker dan de database van de Efteling hacken. Inderdaad, niet alles is te voorkomen. Maar het is wel die makke-schapen-mentaliteit die zulke zwijnen in staat stelt te doen wat zij doen.

• #181.083

Zin om de berichten op te zoeken heb ik niet, maar er zijn er de afgelopen jaren talloze verschenen van de zoveelste pedofiel of verzameling pedofielen die foto's van kinderen in het bezit hadden. Zo een foto van een forum of Facebook kopiëren is, denk ik, makkelijker dan de database van de Efteling hacken. Inderdaad, niet alles is te voorkomen. Maar het is wel die makke-schapen-mentaliteit die zulke zwijnen in staat stelt te doen wat zij doen.
Straffen in NL zijn ook veel te laag hiervoor

• #181.084

Een foto van een kind in een zwembad oid zou ik ook niet zo snel doen maar iedereen zet toch wel foto’s van zijn gezin oid online (als je social media hebt). 100% voorkomen kun je niet maar ik zou het ook niet zo makkelijk maken uiteraard met bepaalde foto’s

• #181.085
Nee, ik word vooral moe van mensen die iets zeggen zonder het te kunnen onderbouwen.
Het wordt toch ook onderbouwd? Google eens op de risico’s van sharenting en je weet wat ermee bedoelt wordt.

Ik vind sociale media ook een ware tumor in de maatschappij wat meer slechts brengt dan goed. dus misschien ligt het daar ook aan.

• #181.086
Jaren geleden zijn er vanaf dit forum ook foto's van kinderen van een forumlid heel creatief bewerkt en verspreid. Inclusief contactgegevens etc.

Iedereen moet zelf weten wat ie wel en niet deelt online en waar diegene zich prettig bij voelt. Genoeg argumenten voor en tegen te bedenken. Blijft een persoonlijke keuze.

• #181.087
Ben je dan bang dat iemand oprecht er iets “slechts” mee gaat doen?

Als ik over straat loop ziet iedereen hem ook, maar online moet ie afgeschermd worden?

Ik zie de logica niet 🤷‍♂️
En als zo'n pajeet je kind filmt?

• #181.088

Bedankt voor je uitleg. Ik zie dat risico ook wel, maar zolang de foto’s anoniem zijn (dus alleen gezicht en niet herleidbaarheid naar de naam) zie ik het niet als een heel groot gevaar.

Ik had het niet over het hacken van de Efteling database, maar over andere bezoekers die kunnen willekeurige kinderen prima fotograferen zonder dat iemand dat door heeft.

Daarnaast is er al zoveel beeldmateriaal van kinderen voor handen door bijvoorbeeld films, foto’s van kledingmerken en influencers dat ik het risico van een foto plaatsen op een forum als deze een verwaarloosbaar risico vind.

• #181.089
Straffen in NL zijn ook veel te laag hiervoor
Volledig mee eens!
Een foto van een kind in een zwembad oid zou ik ook niet zo snel doen maar iedereen zet toch wel foto’s van zijn gezin oid online (als je social media hebt). 100% voorkomen kun je niet maar ik zou het ook niet zo makkelijk maken uiteraard met bepaalde foto’s
Ik denk dat ik mij het ook wel kan voorstellen hoor. Men wil toch graag hun geluk aan de onbekende buitenwereld laten zien. Makkelijk praten voor mij zonder herkenbare social media en zonder kinderen ook.

Ik zie het als de deuren op slot doen. Inbraak voorkomt men er niet mee, maar het hoeft ook niet makkelijk gemaakt te worden. Ieder zijn eigen!

• #181.090
Het wordt toch ook onderbouwd? Google eens op de risico’s van sharenting en je weet wat ermee bedoelt wordt.
Ten eerste vroeg ik wat het gevaar is, wat iets anders is dan het risico.

Ten tweede ben ik (waarschijnlijk) op he hoogte van de risico’s waar jij op doelt, maar til ik daar gewoon niet zo zwaar aan om het nooit te doen.

Ik vind sociale media ook een ware tumor in de maatschappij wat meer slechts brengt dan goed. dus misschien ligt het daar ook aan.
Die mening deel ik grotendeels, maar sporadisch een foto delen op internet kan ik daar los van zien.

• #181.091
Volledig mee eens!

Ik denk dat ik mij het ook wel kan voorstellen hoor. Men wil toch graag hun geluk aan de onbekende buitenwereld laten zien. Makkelijk praten voor mij zonder herkenbare social media en zonder kinderen ook.

Ik zie het als de deuren op slot doen. Inbraak voorkomt men er niet mee, maar het hoeft ook niet makkelijk gemaakt te worden. Ieder zijn eigen!
Ik had een rechtszaak en voor mij was een pedo die heeft een taakstraf gekregen wtf man

• #181.092
Leeftijd gerelateerd bij jou, kan je niks aan doen.
Jij voelt je superieur op grond van je lagere leeftijd, ik zal je daaraan herinneren als jij ook 64 bent. In vergelijking met de vaders van de mensen van jouw generatie zie ik er toch heel anders uit en functioneer ik ook dienovereenkomstig anders.

• #181.093
Jij voelt je superieur op grond van je lagere leeftijd, ik zal je daaraan herinneren als jij ook 64 bent. In vergelijking met de vaders van de mensen van jouw generatie zie ik er toch heel anders uit en functioneer ik ook dienovereenkomstig anders.
Denk je dat ik de 64 wel haal?
En hoe groot zullen mijn biceps dan zijn?

• #181.094
  • #181.097
Ik betwijfel het met die voor-na foto van laatst, flinke rode plofkop maat, je oogt jaartje of 15 ouder in een paar jaar tijd
Dat is toch logisch als je bijna 2 jaar in een of season hebt gezeten en in peak bulk zit? Ik vind hem juist qua uiterlijk erop vooruit gegaan naar mijn mening.

No homo

• #181.098
Dat is toch logisch als je bijna 2 jaar in een of season hebt gezeten en in peak bulk zit? Ik vind hem juist qua uiterlijk erop vooruit gegaan naar mijn mening.

No homo
Denk dat de meeste een tussenweg tussen die 2 foto's zouden prefereren, ipv een uitgehongerd scharminkel of een boze bulldog

• #181.099
Ik vind het eigenlijk altijd wel leuk als ik van andere kinder fotos zie.
Op de kop getikt met Black Friday, een nieuwe sinaasappelperser.

Hij vergt wat onderhoudt en doet niet altijd wat je wilt, maar best handig als je druk bezig op de bank ligt te gamen.
20241231_104057.jpg

*De keuken opruimfunctie werkt bog niet naar behoren vandaar de bende.

Terug
Naar boven