- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Wat doe je toch weer onbaardig!Ik steek altijd een sigaar op in de gym als het mij te druk is dan wordt het vanzelf rustiger
Gefeliciteerd met jouw verjaardag.
Ik wil je graag een grondige kappersbeurt cadeau geven. Die baard gaat er dan sowieso af.
Jij mag me wel straffen hoor als je het er niet mee eens bent.
Dat zou jij alleen maar leuk vinden. Tenzij ik opeens mod rechten krijg.Jij mag me wel straffen hoor als je het er niet mee eens bent.

Misschien wil @wovano wel een keer benen met je trainen. Schijnt als een straf te kunnen voelen. 😅Misschien zou jij het ook wel leuk vinden.
Voor die mods hier ben ik niet bang voor jou eerder.
Als je tijd en energie hebt om actief naar andermans benen te kijken dan train je niet hard genoeg.No offence maar dan train ik liever benen met jou. Ik kijk namelijk veel liever naar jouw benen.
Ok doe me maar een keer afstraffen tijdens een beentraining als je het allemaal zo goed weet.Als je tijd en energie hebt om actief naar andermans benen te kijken dan train je niet hard genoeg.
Henkie eem kalm aan. Nieuw jaar is nog maar net begonnen.Ok doe me maar een keer afstraffen tijdens een beentraining als je het allemaal zo goed weet.
Wat spreken we af jij doet 50 procent van mijn gewicht?
Beweer nergens het allemaal zo goed te weten. Maar je bent in ieder geval afgeleid van loze complimenten geven. 😊Ok doe me maar een keer afstraffen tijdens een beentraining als je het allemaal zo goed weet.
Wat spreken we af jij doet 50 procent van mijn gewicht?
Gefeliciteerd!
Vandaag? Gefeliciteerd kerel!
Al 46 keer op 2 januari 😄