Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.181
Van harte @Sanca Saxon !

Niets op de agenda vandaag behalve judgen en kappersbezoek je 🥰

• #181.182
Januari en toch bijna een lege gym :D

• #181.183
Ik steek altijd een sigaar op in de gym als het mij te druk is dan wordt het vanzelf rustiger

Dank je wel!!
1000058275.jpg
1000058269.jpg
Gefeliciteerd met jouw verjaardag.

Ik wil je graag een grondige kappersbeurt cadeau geven. Die baard gaat er dan sowieso af.

• #181.184
Ik steek altijd een sigaar op in de gym als het mij te druk is dan wordt het vanzelf rustiger

Gefeliciteerd met jouw verjaardag.

Ik wil je graag een grondige kappersbeurt cadeau geven. Die baard gaat er dan sowieso af.
Wat doe je toch weer onbaardig!

• #181.187
Misschien zou jij het ook wel leuk vinden.
Voor die mods hier ben ik niet bang voor jou eerder.

• Haha
Waarderingen: Loca
  • #181.189
No offence maar dan train ik liever benen met jou. Ik kijk namelijk veel liever naar jouw benen.

• #181.191
Als je tijd en energie hebt om actief naar andermans benen te kijken dan train je niet hard genoeg.
Ok doe me maar een keer afstraffen tijdens een beentraining als je het allemaal zo goed weet.
Wat spreken we af jij doet 50 procent van mijn gewicht?

• #181.193
Ok doe me maar een keer afstraffen tijdens een beentraining als je het allemaal zo goed weet.
Wat spreken we af jij doet 50 procent van mijn gewicht?
Beweer nergens het allemaal zo goed te weten. Maar je bent in ieder geval afgeleid van loze complimenten geven. 😊

• #181.194
Kalm aan doe ik wel in de kist.

Zeg het maar oefeningen mag jij kiezen.

• Heart
Waarderingen: Loca
  • #181.198
Nieuwe baan is definitief rond. Vandaag contract getekend... begin maart starten. Nu komt het lastige stuk - stoppen bij mijn huidige werkgever, afscheid nemen van collega's waar ik graag mee werk etc. Maar: nieuw jaar en frisse start!

Terug
Naar boven