Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.972
- Lengte
- 1m62
Over 10 minuten. Ben net thuis dus mijn kwark wegscheppen en dan lekker naar boven. Jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over 10 minuten. Ben net thuis dus mijn kwark wegscheppen en dan lekker naar boven. Jij?
Hij is ook z'n kwak naar binnen aan het scheppen.Over 10 minuten. Ben net thuis dus mijn kwark wegscheppen en dan lekker naar boven. Jij?
All year shoes.
Word een latertje hier , slaap lekker alvast hopelijk lukt het I.v.m. vuurwerkOver 10 minuten. Ben net thuis dus mijn kwark wegscheppen en dan lekker naar boven. Jij?
Welke
Word een latertje hier , slaap lekker alvast hopelijk lukt het I.v.m. vuurwerk
Welke
Heb ik wel eens geprobeerd maar vind het zelf niet fijn maar ben een zij-slaperDeze meid is voorbereid 😁 oordopjes tegen het geluid dus hopelijk werken die krengen. Kneedbaar voor de juiste vorm dus ben benieuwd
![]()
Heb ik wel eens geprobeerd maar vind het zelf niet fijn maar ben een zij-slaper
ik zou ze elke dag dragen, alleen in de regen/sneeuw krijg je natte sokken 😂All year shoes.
![]()
@AK Zijn ze goed gekeurd?
Heb een paar goede schoenen in Nederland gehaald voor we hier heen gingen. Achteraf kon ik ze beter hier kopen. Na de zomer ga ik meer buiten aan de gang rond het huis. Dan ga ik nieuwe laarzen halen. Hoge schoenen doen niet veel als je knie diep in de sneeuw staat
Was de oudjaarsbeurs nog gelukt of zat dat er ook al niet meer in 👀
Was de oudjaarsbeurs nog gelukt of zat dat er ook al niet meer in 👀
Had je daarna toch een sessie op de achterbank kunnen doen of nam je hem mee naar jou paleis 💁Nee man. Vanmorgen wel wezen sporten samen maar teveel camera's 😁 dus volgend jaar 😎
Had je daarna toch een sessie op de achterbank kunnen doen of nam je hem mee naar jou paleis 💁
De nageltjes zien er opeens heel anders uit, die hebben wel een beurt gehad.Klopt maar hij was ook niet zo fit. Heel raar ik ben juist topfit om 5.45 😁
Goeie jaarwisseling spierbundels ✌️
![]()
Shots fired
23:00 daarna gelijk doorJa man ik dus ook. Dus bij deze kun je het zelf ij de juiste vorm kneden dus ben benieuwd. Nog nooit met oordopjes geslapen dus kom er morgen op terug 😊 tot hoelaat moet jij werken?
Ik ook en heb mijn auto al bijna uit een vreugdevuur moeten halen.
waar ga je?Ik ook en heb mijn auto al bijna uit een vreugdevuur moeten halen.
Gewoon naar huis om "een drankje" te nemen en de vogels gezelschap te houden in bange uren.
Foto van je zusje?![]()
Na jaren lang doodsbedreigingen. aangiftes etc. weer herenigd met mijn zusje. Brehs, famalie, je mamma, en je eventuele kindje. De rest is allemaal vervangbaar,