- Waardering
- 6.956
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pics zusje?![]()
Na jaren lang doodsbedreigingen. aangiftes etc. weer herenigd met mijn zusje. Brehs, famalie, je mamma, en je eventuele kindje. De rest is allemaal vervangbaar,
Was het zo lastig sturen met kanon?Ik ook en heb mijn auto al bijna uit een vreugdevuur moeten halen.

Tekst aangepast.Trainen kunnen ze allemaal, maar opruimen hoo maar.
Probeer het zelf maar eens, met het stuur tussen je knieën.
Gremlin heeft liever iets anders tussen haar knieën.Probeer het zelf maar eens, met het stuur tussen je knieën.

![]()
Na jaren lang doodsbedreigingen. aangiftes etc. weer herenigd met mijn zusje. Brehs, famalie, je mamma, en je eventuele kindje. De rest is allemaal vervangbaar,
100%Gremlin heeft liever iets anders tussen haar knieën.
een dekentje
Dat blikje? Is ook maar 11,6%
Nee joh, ik moet geen bier. Af en toe een wijntje, maar iets teveel in december. Dus voorlopig even niet ☺️
Dat doe ik jullie niet aan.
Dat wel. Wel relevant aan maflodder inderdaad. Genoeg ellende met dat tokkiewijf meegemaakt.maarnja naarmate je ouder wordt ga je het ineens allemaal anders inzien en hecht je ineens waarde aan andere homfiele gevoelens denk ik.
En toen werd je wakker?Altijd leuk om na je werk uitgenodigd te worden, door een aantrekkelijke vrouw om een drankje te nuttigen en een intensieve slaapkamer workout te doen 😏
Dit maakte vandaag mijn dag goed.
Nee, en ik heb ook geen filmpjes of picas voor je .
Dank je wel!!Iets te vroeg... Maar ik ga slapen
@Sanca Saxon, piraat... Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag!
fijne verjaardag ouwe betonstaal buigert