Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.681
Lastige keuzes allemaal in 2025.

Dit mooie appartment met veel potentie een ehhmm, een open concept?

Het enige 'huis' in Amsterdam voor minder dan 2 ton. Heb je wel energielabel G, een VVE van €125pm en erfpacht. Maar dan zit je wel voor nog geen 2 ton in het mooie Amsterdam oost tussen de Bijlmer en Duivendrecht.

Of toch zoiets met ruim 1 hectare grond?

Dit heb ik op idealista gevonden: https://www.idealista.it/immobile/2...ivate_sendadtofriend&utm_source=notifications

Ter inspiratie

• #181.683
De meesten kunnen niet 100% remote werken.
Klopt. Ken er 2 die het wel voor elkaar hebben. En 1 die 3x per jaar een paar dagen over moet komen naar NL.

Tenzij je bij een internationaal bedrijf werkt die toevallig op je emigratielocatie een vestiging heeft of je uit eigen beweging meer naar net die locatie emigreert.

Of simpelweg daar een baan zoeken.

Het klinkt makkelijk maar is t zeker niet.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #181.684
De onderhandelingen behorende bij de aankomende reorganisatie zijn zo goed als afgerond. En hoewel ik de kans zeer groot acht dat mijn baan niet op het spel staat is de ontslagvergoeding die ik eventueel zou krijgen fors. Zo fors dat ik wel even na moet denken of ik niet van een plaatsmakersregeling gebruik wil maken.

• #181.685
De onderhandelingen behorende bij de aankomende reorganisatie zijn zo goed als afgerond. En hoewel ik de kans zeer groot acht dat mijn baan niet op het spel staat is de ontslagvergoeding die ik eventueel zou krijgen fors. Zo fors dat ik wel even na moet denken of ik niet van een plaatsmakersregeling gebruik wil maken.
Vervroegd pensioen?? 🤑

• #181.686
Dat is toch altijd een bepaald % van je jaarinkomen adhv je aantal dienstjaren ofzo?

• #181.687
Maar zo “makkelijk” als dat je het nu hebt ga je bij een ander bedrijf hoogstwaarschijnlijk niet krijgen?

• #181.688
Dat nog niet.

Dat is toch altijd een bepaald % van je jaarinkomen adhv je aantal dienstjaren ofzo?
Het wettelijk minimum is nu 1/3 maand salaris per dienstjaar. De bonden krijgen de laatste tijd dit maal 3,4 voor elkaar en dan wordt je maandloon ook nog en verhoogd met de 13de en 14de maand plus de gemiddelde bonus van de afgelopen jaren wat ook nog eens een maandloon is en ik heb 22 dienstjaren. Ik kom dus op 30 maandsalarissen uit wat minder is dan de maximale vergoeding.

Het zorgt er in elk geval voor dat ik geen financiële stress heb.

• #181.689
Maar zo “makkelijk” als dat je het nu hebt ga je bij een ander bedrijf hoogstwaarschijnlijk niet krijgen?
Hoe de organisatie er straks uitgaat zien is voor ons nog niet bekend, dus ik weet niet of het zo makkelijk blijft. Maar ik blijf het liefst parttime werken, dat is natuurlijk een stuk lastiger bij een nieuwe werkgever.

• #181.690
Dat nog niet.

Het wettelijk minimum is nu 1/3 maand salaris per dienstjaar. De bonden krijgen de laatste tijd dit maal 3,4 voor elkaar en dan wordt je maandloon ook nog en verhoogd met de 13de en 14de maand plus de gemiddelde bonus van de afgelopen jaren wat ook nog eens een maandloon is en ik heb 22 dienstjaren. Ik kom dus op 30 maandsalarissen uit wat minder is dan de maximale vergoeding.

Het zorgt er in elk geval voor dat ik geen financiële stress heb.
+/- 1,5 btc?

• #181.699
Hoe de organisatie er straks uitgaat zien is voor ons nog niet bekend, dus ik weet niet of het zo makkelijk blijft. Maar ik blijf het liefst parttime werken, dat is natuurlijk een stuk lastiger bij een nieuwe werkgever.
Hoe lang mag je hier over nadenken?

• #181.700
Hoe lang mag je hier over nadenken?
Geen idee, het is allemaal nog niet rond en de kans dat ik er vrijwillig gebruik van kan maken is klein. Als binnen mijn afdeling alleen tijdelijke krachten komen te vervallen kan je er geen aanspraak op doen. En al zou het kunnen, ik denk nog steeds niet dat ik zou doen. Maar het zorgt er wel voor dat we onze gepande financiële uitgaven voor komend jaar gewoon door laten gaan.

Terug
Naar boven