MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.701
Geen idee, het is allemaal nog niet rond en de kans dat ik er vrijwillig gebruik van kan maken is klein. Als binnen mijn afdeling alleen tijdelijke krachten komen te vervallen kan je er geen aanspraak op doen. En al zou het kunnen, ik denk nog steeds niet dat ik zou doen. Maar het zorgt er wel voor dat we onze gepande financiële uitgaven voor komend jaar gewoon door laten gaan.
Als het een serieuze twijfel is, kan het geen kwaad om in tussentijd je kansen te verkennen? Al geeft dat ook onrust.

• #181.703
81k waar hij niks voor hoeft te doen, ja vrijwillig ontslag nemen.

Nieuwe baan, nieuwe kansen, nieuw avontuur. Z’n ervaring en de sector heeft hij zo weer n nieuwe (goed betaalde) baan. Hij is alleen bang dat hij dan echt moet werken
Denk dat het vooral om de regeling omtrent part time werken en de kinderen gaat.

• #181.704
Als het een serieuze twijfel is, kan het geen kwaad om in tussentijd je kansen te verkennen? Al geeft dat ook onrust.
Geen twijfel, de vrijheid die ik krijg om mijn parttime dagen te verdelen krijg ik als nieuwe werknemer nergens. Maar als collega’s er wel gebruik van willen maken, prima, de meesten werken er nog wat langer en hebben daardoor nog 5% hoger loon en werken fulltime, wat nog eens 17,5 meer loon betekend. Sommigen zullen dus de 2,5 ton aantikken. Als ik dan inschat dat de kans dat ik weg uiterst klein is zie ik het ook nog wel gebeuren dat een collega voor dat bedrag wel gebruik wil maken van de plaatsmakersregeling.

• #181.705

Nieuwe baan, nieuwe kansen, nieuw avontuur. Z’n ervaring en de sector heeft hij zo weer n nieuwe (goed betaalde) baan. Hij is alleen bang dat hij dan echt moet werken
Deels heb je gelijk.

• #181.706
Geen twijfel, de vrijheid die ik krijg om mijn parttime dagen te verdelen krijg ik als nieuwe werknemer nergens. Maar als collega’s er wel gebruik van willen maken, prima, de meesten werken er nog wat langer en hebben daardoor nog 5% hoger loon en werken fulltime, wat nog eens 17,5 meer loon betekend. Sommigen zullen dus de 2,5 ton aantikken. Als ik dan inschat dat de kans dat ik weg uiterst klein is zie ik het ook nog wel gebeuren dat een collega voor dat bedrag wel gebruik wil maken van de plaatsmakersregeling.
Hoe weet je dat zo zeker?

• #181.707
Ok, ik zeg dit te stellig, dat klopt, maar ik heb nu in de praktijk gewoon 33 extra verlofdagen die ik naar believen mag indelen zolang mijn 2 ploeggenoten het geen probleem vinden. Aangezien 1 van de 3 vrij mag nemen maar als ik een parttime dag heb 1 van de 2 wel vrij mag nemen hebben ze daar natuurlijk nooit problemen mee. Het resultaat is dat ik die parttime dagen vooral verdeel over mijn nacht- en weekend diensten zonder dat het mijn ploegentoeslag beïnvloedt.

• #181.708

Ok, ik zeg dit te stellig, dat klopt, maar ik heb nu in de praktijk gewoon 33 extra verlofdagen die ik naar believen mag indelen zolang mijn 2 ploeggenoten het geen probleem vinden. Aangezien 1 van de 3 vrij mag nemen maar als ik een parttime dag heb 1 van de 2 wel vrij mag nemen hebben ze daar natuurlijk nooit problemen mee. Het resultaat is dat ik die parttime dagen vooral verdeel over mijn nacht- en weekend diensten zonder dat het mijn ploegentoeslag beïnvloedt.
Als zo'n riante vergoeding je zo minimaal laat twijfelen, heb je gewoon een topbaan. Fijn dat je zo op je plek zit

• #181.709
Als zo'n riante vergoeding je zo minimaal laat twijfelen, heb je gewoon een topbaan. Fijn dat je zo op je plek zit
Klopt. Een collega zat ook te rekenen, die moet ook nog 20 jaar tot aan zijn pensioen en zei: als ik al €100k netto overhoudt is dat €400 per maand en je moet nog maar zien of je dat niet moet inleveren bij een andere werkgever.

• #181.710
1738843008000-1738871829358.jpg
il_794xN.6580662922_k7yc.jpg

Wellicht was het met dit setje beter gegaan? :trollface:

• #181.714

En Tinus is natuurlijk een halve autist.

• #181.718
Carnaval kostuum gaan kopen voor de kleine en ik had deze knuffels en nog een speelgoedje erbij genomen, alles is langs dezelfde kassa gepasseerd maar om een of andere reden hebben ze de knuffels niet aangerekend 🥳💪

1000060613.jpg

• #181.720
Legday
Squat
5x180kg
5x180kg
4x180kg
3x190kg
3x190kg
Deadlift
5x180kg pause
7x180kg pause