MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.721
En Tinus is natuurlijk een halve autist.
Een Halve?

Ondertussen is duidelijk dat iemand die eventueel gebruik wilt maken van de plaatsmakersregeling hij of zij de premie van de persoon krijgt die weggaat. Met een enkele collega die veel korter in dienst is heb je het over heel andere bedragen.

• #181.722
Legday
Squat
5x180kg
5x180kg
4x180kg
3x190kg
3x190kg
Deadlift
5x180kg pause
7x180kg pause
1x220kg pause
1x260kg fail
Daarna legpress, leg extention, leg curl, seated calf machine
Misschien een idee om weer een (kuur) log aan te maken ;). Je bent volgens mij nog steeds sterk. Wat was je reden om off te gaan en hoe was het mentaal voor jou om off te gaan? Vind je het soms nog lastig om niet weer terug on te gaan of nog plannen om weer terug te gaan gebruiken? Vragen, vragen haha als je niet wilt antwoorden is dat ook prima hoor!

• #181.723
Misschien een idee om weer een (kuur) log aan te maken ;). Je bent volgens mij nog steeds sterk. Wat was je reden om off te gaan en hoe was het mentaal voor jou om off te gaan? Vind je het soms nog lastig om niet weer terug on te gaan of nog plannen om weer terug te gaan gebruiken? Vragen, vragen haha als je niet wilt antwoorden is dat ook prima hoor!
Denk dat ik wel bijna anderhalf jaar tot 2 jaar off ben. Neem alleen hcg, want me lichaam maakt nog geen eigen testosteron aan.
Peak stats met blast kuur was
2x180kg pause bench
4x220kg squat
1x170kg deadlift
Na 2 jaar compleet off stats momenteel
1x160kg pause bench
3x200kg squat
1x240kg deadlift
En weeg momenteel 112kg -6kg verloren.

Met zulke stats denk ik niet aan weer te kuren, wil nu gewoon naturel zo ver mogelijk komen. Nu in de cut neem ik alleen clen en t5.

Durf wel voorzichtig te zeggen dat gear beetje te vergelijken is met roken vind ik. stop je er even mee, denk je er nog wel. Maar ben je lange tijd mee gestopt, dan denk je er niet echt meer aan of heel soms.

Ik zelf ben niet verslavingsgevoelig.

• #181.724
Denk dat ik wel bijna anderhalf jaar tot 2 jaar off ben. Neem alleen hcg, want me lichaam maakt nog geen eigen testosteron aan.

Met zulke stats denk ik niet aan weer te kuren, wil nu gewoon naturel zo ver mogelijk komen. Nu in de cut neem ik alleen clen en t5.

Durf wel voorzichtig te zeggen dat gear beetje te vergelijken is met roken vind ik. stop je er even mee, denk je er nog wel. Maar ben je lange tijd mee gestopt, dan denk je er niet echt meer aan of heel soms.
Je bent off gegaan omdat kuren schadelijk is toch?

Reden: Gewoon omdat.
  • #181.725
Je bent off gegaan omdat kuren schadelijk is toch?
Ik werkte toen der tijd veel en trainde maar 3x in de week. Zag ik kuren niet zitten omdat mijn driehoek (eten trainen rust) niet in balans was.
Maar als ik nu mijn kracht stats en shape zo zie dan denk ik ook van wrm zou ik nog kuren.

• #181.726
Ik werkte toen der tijd veel en trainde maar 3x in de week. Zag ik kuren niet zitten omdat mijn driehoek (eten trainen rust) niet in balans was.
Maar als ik nu mijn kracht stats en shape zo zie dan denk ik ook van wrm zou ik nog kuren.
Technisch ben je nog gewoon on met hcg.

• #181.728
  • #181.730
  • #181.731
Zonder hcg was me testo letterlijk bijna 0,0 volgens android. Moet binnenkort langs voor een nieuwe meting hoeveel test ik nu heb met maar 2000iu hcg per week.
Ik hoop dat je herstelt man als je stopt met de hcg maar ik zou eerst dat eens afwachten voordat je zegt dat 'naturel' zijn je bevalt :')

• #181.732
En hoe voel je, zit je wat minder in je vel met deze waardes?
Voel me goed op 2000iu p/w. Energiek, libido ook hoog, uitgerust na opstaan. elkedag zin om te trainen. Met lage test, langer vermoeid, libido weg

• #181.733
Kleiner sterfterisico door meer eieren :)

• #181.734
Van "therme hammam moisturising shower gel" krijg je echt een super zachte balzak.

• #181.735
Van "therme hammam moisturising shower gel" krijg je echt een super zachte balzak.
Hou je van softbal?
image-asset.gif

Terug
Naar boven