apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Denk aan je bloeddruk.Plastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk aan je bloeddruk.Plastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!
Medicijnen rondje is morgenvroeg weer.
Er zat een klein beetje lichte overdrijving in, zie ook emoticon onder bericht.
Daarom gooi ik zulke dingen altijd in de prullenbak als ik het ziePlastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!
Verjaardag? 🥰
Mijn jongste kind wordt al bijna 10. Heeft samen met Oma de cakejes gebakken en daarna hebben we ze thuis samen versierd. 🥰

Aaaah wat leuk zeg! GefeliciteerdMijn jongste kind wordt al bijna 10. Heeft samen met Oma de cakejes gebakken en daarna hebben we ze thuis samen versierd. 🥰
Tijd gaat snel![]()

Ik verzamel altijd al mijn plastic om het vervolgens 1x per jaar de sloot in te tyfen.Daarom gooi ik zulke dingen altijd in de prullenbak als ik het zie
Yeee mijn appeltje is terug 😊Ik verzamel altijd al mijn plastic om het vervolgens 1x per jaar de sloot in de tyfen.
Ik weet niet waarom, maar op een of andere manier doe jij mij altijd denken aan Theo van Gogh. Alleen moet je dan wel meer gaan roken en vadsiger worden.Ik verzamel altijd al mijn plastic om het vervolgens 1x per jaar de sloot in de tyfen.
Door zulke fjlmpjes ga je de Duitsers en hun gegeil op eugenics steeds beter begrijpenIk verzamel altijd al mijn plastic om het vervolgens 1x per jaar de sloot in de tyfen.
Ik krijg bij jou ook soms flashbacksIk weet niet waarom, maar op een of andere manier doe jij mij altijd denken aan Theo van Gogh. Alleen moet je dan wel meer gaan roken en vadsiger worden.
Nu wordt het zorgelijk.
Zeker heel erg lief van je trouwens zie er nu nog beter uit 🤣😊Nu wordt het zorgelijk.
Heb je mijn haar advies nou al opgevolgd?
Wat ben jij voor Aliexpress homo dan. Laat eens zien dan.Zeker heel erg lief van je trouwens zie er nu nog beter uit 🤣😊
Mijn haar zit nu een beetje wild ik maak binnenkort een foto voor je 😊👋Wat ben jij voor Aliexpress homo dan. Laat eens zien dan.
mietjeMijn haar zit nu een beetje wild ik maak binnenkort een foto voor je 😊👋