Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #181.743
Was vanochtend nogal duizelig, misschien omdat ik gister 10 sets 180+ gewichten deed, who knows. Toch vandaag paar setjes 130kg/140kg gebencht en tijdens het liggen op de bench was ik ook duizelig😂.

Wou eigenlijk rusten vandaag maar toch getraind + 45 min cardio na training.

• #181.745
😉
fe55bf087196670e71991d356ac1ee89-4098432568.jpg

• #181.747
Snert gegeten en begonnen aan deze.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #181.753
1000017490.jpg

Eerste keer indoor weesten schieten. Klein kaliber 15m afstand.

Klein verschil met Nederland. Geen id nodig of wapenvergunning. Alleen een lidmaatschap van 15€ per jaar(zonder id te goeven laten zien) en de vraag of ik wist hoe ik er mee om moest gaan. Ja oke veel plezier.

Was wel grappig maar kan niet wachten tot de buitenbaan weer open gaat om met een goed kaliber te schieten op 100-300 meter targets.

• #181.754
1000017490.jpg

Klein verschil met Nederland. Geen id nodig of wapenvergunning. Alleen een lidmaatschap van 15€ per jaar(zonder id te goeven laten zien) en de vraag of ik wist hoe ik er mee om moest gaan. Ja oke veel plezier.

Was wel grappig maar kan niet wachten tot de buitenbaan weer open gaat om met een goed kaliber te schieten op 100-300 meter targets.
Punt 22 proppenschieter is prima om feeling mee te krijgen. Met zwaar kaliber + scoop buiten schieten en eventueel jagen is andere koek. Heel vet.

• #181.755
Punt 22 proppenschieter is prima om feeling mee te krijgen. Met zwaar kaliber + scoop buiten schieten en eventueel jagen is andere koek. Heel vet.
Zwaar kaliber en op de range heb ik al gedaan. Hoop dat elke woensdag te gaan doen als de buitenbaan open is. Daadwerkelijk op jacht is natuurlijk nog wel iets anders. Hoop dat volgende winter toch wel mee te maken. Was er dit jaar helaas niet van gekomen

• #181.756
1000017490.jpg

Tof hoe dat gaat daar he? In het buurland Zweden mocht ik als kind ook onder toezicht van “opa schietbaan” ook met zo’n klein ding schieten. Geweldige ervaring!

Terug
Naar boven