- Waardering
- 10.367
Hij is snertverkouden.Heb je je laten testen? Of is het gewoon mannengriep? :
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is snertverkouden.Heb je je laten testen? Of is het gewoon mannengriep? :
Ik ervaar het als griep en identificeer het als griep. Dat het (ook) mannengriep is staat daar los van.Heb je je laten testen? Of is het gewoon mannengriep? :
Maar identificeert je griep zich ook als griep?Ik ervaar het als griep en identificeer het als griep. Dat het (ook) mannengriep is staat daar los van.
Punt 22 proppenschieter is prima om feeling mee te krijgen. Met zwaar kaliber + scoop buiten schieten en eventueel jagen is andere koek. Heel vet.![]()
Eerste keer indoor weesten schieten. Klein kaliber 15m afstand.
Klein verschil met Nederland. Geen id nodig of wapenvergunning. Alleen een lidmaatschap van 15€ per jaar(zonder id te goeven laten zien) en de vraag of ik wist hoe ik er mee om moest gaan. Ja oke veel plezier.
Was wel grappig maar kan niet wachten tot de buitenbaan weer open gaat om met een goed kaliber te schieten op 100-300 meter targets.
Zwaar kaliber en op de range heb ik al gedaan. Hoop dat elke woensdag te gaan doen als de buitenbaan open is. Daadwerkelijk op jacht is natuurlijk nog wel iets anders. Hoop dat volgende winter toch wel mee te maken. Was er dit jaar helaas niet van gekomenPunt 22 proppenschieter is prima om feeling mee te krijgen. Met zwaar kaliber + scoop buiten schieten en eventueel jagen is andere koek. Heel vet.
Tof hoe dat gaat daar he? In het buurland Zweden mocht ik als kind ook onder toezicht van “opa schietbaan” ook met zo’n klein ding schieten. Geweldige ervaring!![]()
Eerste keer indoor weesten schieten. Klein kaliber 15m afstand.
Klein verschil met Nederland. Geen id nodig of wapenvergunning. Alleen een lidmaatschap van 15€ per jaar(zonder id te goeven laten zien) en de vraag of ik wist hoe ik er mee om moest gaan. Ja oke veel plezier.
Was wel grappig maar kan niet wachten tot de buitenbaan weer open gaat om met een goed kaliber te schieten op 100-300 meter targets.
Heb jij dat gedaan voor een ander of?
Plastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!
OkéPlastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!