Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.308
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is verlegen. geef t even wat tijd.
Nekschot voor plastic achterlaten of voor de uitvinders van die doppen?Plastic achterlaten in de natuur, daarom is er een verbod op rietjes en zitten die doppen altijd in de weg: nekschot voor dat tuig!
Voor je afvaldumpen als goede daad proberen te verkopen, de schijnheiligheid ten top.Nekschot voor plastic achterlaten of voor de uitvinders van die doppen?

Is dit nu je eerste of je tweede winter aldaar? En hoe bevalt het klimaat?Heerlijk hoe afwisselend het weer hier is.
Gisteren:
![]()
![]()
Vandaag:
![]()
Halve dag zo hard gesneeuwd dat we de andere huizen niet zagen. De sneeuw op de auto was van de afgelopen 3 uur.
Ja de eerste hele winter. Qua weer is het volgens de buren een slecht jaar geweest. Veel regen in de zomer en ook een erg natte herfst. Winter valt ook tegen als ik het zo hoor.Is dit nu je eerste of je tweede winter aldaar? En hoe bevalt het klimaat?
Gelukkig maar!Vandaag enorm veel geluk gehad dat alleen de snelkoppeling van het pistool stuk is
toen ik verstrooid wegreed na het tanken met het pistool nog in de auto 😳😄
Is je as verstrooid?Vandaag enorm veel geluk gehad dat alleen de snelkoppeling van het pistool stuk is
GastVandaag enorm veel geluk gehad dat alleen de snelkoppeling van het pistool stuk is

kijk: https://www.instagram.com/reel/DDKSkRWMjJU/?igsh=MW5vbGxyZDJidDFvNw==
@apfelstrudel, heb je een nieuw huisdier? Leuk beestje!
Schattig, heil schattig!
Werd die ene Brit niet aangeklaagd die zijn hondje een "Roman salute" had geleerd?