anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben meer van de 'ik spuit alleen in de slaapkamer'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben meer van de 'ik spuit alleen in de slaapkamer'
Met nadruk op "alleen"?Ik ben meer van de 'ik spuit alleen in de slaapkamer'

Zekeeeeerrr!
Is ook zo. Dat geschreeuw is alleen maar een marketing dingetje, evenals al die gouden wagens.Ik zie wel eens wat langskomen van die beukers en vind m meestal eigenlijk best wel een goeie boodschap hebben, op dat gekke geschreeuw na

Dat niet alleen. Het is ook de content die op een gegeven moment niemand meer aanspreekt.Denk wel dat al die supplementen influancers op een gegeven moment toch uitgespeeld zijn. Naarmate iemand langer traint ga je toch stiekem het labeltje lezen en kijken wat erin zit en dan kom je er snel achter dat je bv bij xxl toch veel meer waar voor je geld krijgt. Zon Joel Beukers kan dus niet nog 10 jaar meegaan met de oude klantenkring, tenzij elk jaar de “veteraan” klanten eruit gaan en hij weer nieuwe aanwinst krijgt, maar vermoed dat xxl dit snel kan tegenhouden met iets agressievere marketing.
Dit zou mij idd ook niet verbazen, vandaar ik sommige influancers niet slim vind hoe ze met hun verdiende centen omgaan daar waar andere de bui al zien hangen en slim investeren.Dat niet alleen. Het is ook de content die op een gegeven moment niemand meer aanspreekt.
Voor mijn gevoel hebben influencers een piek van 3 á 4 jaar.
Zou jij mijn Gay-Whey kopen?Dit zou mij idd ook niet verbazen, vandaar ik sommige influancers niet slim vind hoe ze met hun verdiende centen omgaan daar waar andere de bui al zien hangen en slim investeren.
Heb je dan ook zon homo outfit aan + sjaaltje?Ik heb sinds gister een nieuwe hobby. Ik ben begonnen met golfen. Grootste golfbaan van Nederland zit op 3 mins afstand van m'n huis. Kan het praktisch lopen. Gister met een vriend beetje rond lopen kloten daar. Uurtje driving range en daarna 9 holes gedaan. Leuke sport, bakte er niks van, shitload aan ballen de sloot in geslagen. Abbonement is slechts 42,50 per maand. Een losse dag onbeperkt slechts €21,50. Valt mee, ik dacht altijd dat het een dure elitaire sport was. Blijkbaar niet meer.
Aankomende weken lessen volgen en dan m'n gvb halen. Nee, geen ghb @th0maz, al valt het mogelijk best te combineren.
Alleen als jij meegaat
Kan deze sport ook op slippers gedaan worden, want dan pas ik er zo tussen!
Bij mij in de buurt is het echt 3x zo duur ofzo.Ik heb sinds gister een nieuwe hobby. Ik ben begonnen met golfen. Grootste golfbaan van Nederland zit op 3 mins afstand van m'n huis. Kan het praktisch lopen. Gister met een vriend beetje rond lopen kloten daar. Uurtje driving range en daarna 9 holes gedaan. Leuke sport, bakte er niks van, shitload aan ballen de sloot in geslagen. Abbonement is slechts 42,50 per maand. Een losse dag onbeperkt slechts €21,50. Valt mee, ik dacht altijd dat het een dure elitaire sport was. Blijkbaar niet meer.
Aankomende weken lessen volgen en dan m'n gvb halen. Nee, geen ghb @th0maz, al valt het mogelijk best te combineren.

Wat zeg je nou.... meuk op dit forum? Waar dan?Je moet het zien net als dbb, 90% wat hier voorbij komt is ook meuk maar kan men net die 10% filteren dan is het waardevolle content. Ik denk dat diegene die serieus is met trainen lang niet zoveel resultaat had geboekt zonder het gebruik van sociale media als leerplatform. Verschil zit hem simpelweg in die domme mong*len die types zoals joel beukers volgen of iemand die 4 hersencellen minimaal heeft en denkt zo Kuba is jacked, misschien kan het wel kloppen wat hij zegt aangezien je niet jacked geboren word.
Kijk hoe iemand er zelf bij staat is in mij ogen altijd een goede maatstaaf of zijn tips wel/niet te gebruiken. Uiteraard komen nu de mong*len die weer hierop ingaan, maar uitzonderingen heb je altijd overal maar als ik dit continue moet aanhalen dan ben je gewoon op zoek naar discussie/ sensatie.
Ik kan zeker 10 account op insta aanwijzen die iedere serieuze lifter zou moeten volgen, maar ik denk diegene die ook serieus traint die allang volgt en dit voor hen geen nieuw nieuws is.
Dat was hier gelukkig totaal niet het geval. Ja je hebt ze er natuurlijk wel tussen hoor, maar merendeel was niet kakker (voor Amtelveense begrippen dan).Bij mij in de buurt is het echt 3x zo duur ofzo.
1x met mijn vriendin een dagcursus gedaan en dat was echt precies het plaatje van elitair golfen zoals je dat zou verwachten.
We zaten in een groepje van voornamelijke kakkers. De eerste die na ons aan kwam was letterlijk een gast van 25 jaar die in de X5 van zijn vader aan kwam rijden gekleed in classic Polo vest en ongeschikte dure schoenen. (Geen aannamens hier hij vertelde het graag zelf)
Zijn motivate om te leren golven? Hij was bijna klaar met studeren en vond het een goede manier om te netwerken voor zijn nieuwe baan na zijn internship op de zuidas
Wij voelde ons niet helemaaaaaaalllll op onze plek lmao.
Je kan het vooral zien bij Student Aesthetics of Nochtlii. Beiden zijn nu een stuk minder populair dan een aantal jaar geleden.Dit zou mij idd ook niet verbazen, vandaar ik sommige influancers niet slim vind hoe ze met hun verdiende centen omgaan daar waar andere de bui al zien hangen en slim investeren.