Niet op een seated legcurl apparaat, dat moet ze eerst duidelijk worden gemaakt.Je moet op je buik gaan liggen en dan je benen buigen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet op een seated legcurl apparaat, dat moet ze eerst duidelijk worden gemaakt.Je moet op je buik gaan liggen en dan je benen buigen.
Meeste hier zijn ook 10/20 jaar lid en zien eruit als een mandarijn, dus een forum is ook niet geweldig om info te krijgen.Als je via instagram moet leren hoe je een legcurl moet uitvoeren zijn de meest YT filmpjes ook te moeilijk voor je.
8 uur bicep curl op YouTube is ook een leukeAls je via instagram moet leren hoe je een legcurl moet uitvoeren zijn de meest YT filmpjes ook te moeilijk voor je.
Hey!Meeste hier zijn ook 10/20 jaar lid en zien eruit als een mandarijn, dus een forum is ook niet geweldig om info te krijgen.

Insta en TikTok de tumor in de maatschappij.Ik heb vorig jaar Instagram verwijderd. Een van de betere beslissingen.
Wellicht onbekend gebied voor jou, maar talloze accounts die zeer waardevolle info geven die je niet krijgt van Bas de PTer vd Basic fit.
Op beiden staat ook veel meuk. Mijn feed staat op het moment vol met vrouwen die overduidelijk een bbl hebben gehad en vervolgens claimen dat het door één of andere rare oefening komt
Je moet het zien net als dbb, 90% wat hier voorbij komt is ook meuk maar kan men net die 10% filteren dan is het waardevolle content. Ik denk dat diegene die serieus is met trainen lang niet zoveel resultaat had geboekt zonder het gebruik van sociale media als leerplatform. Verschil zit hem simpelweg in die domme mong*len die types zoals joel beukers volgen of iemand die 4 hersencellen minimaal heeft en denkt zo Kuba is jacked, misschien kan het wel kloppen wat hij zegt aangezien je niet jacked geboren word.Op beiden staat ook veel meuk. Mijn feed staat op het moment vol met vrouwen die overduidelijk een bbl hebben gehad en vervolgens claimen dat het door één of andere rare oefening komt
Ga voor goud!!!Je moet het zien net als dbb, 90% wat hier voorbij komt is ook meuk maar kan men net die 10% filteren dan is het waardevolle content. Ik denk dat diegene die serieus is met trainen lang niet zoveel resultaat had geboekt zonder het gebruik van sociale media als leerplatform. Verschil zit hem simpelweg in die domme mong*len die types zoals joel beukers volgen of iemand die 4 hersencellen minimaal heeft en denkt zo Kuba is jacked, misschien kan het wel kloppen wat hij zegt aangezien je niet jacked geboren word.
Kijk hoe iemand er zelf bij staat is in mij ogen altijd een goede maatstaaf of zijn tips wel/niet te gebruiken. Uiteraard komen nu de mong*len die weer hierop ingaan, maar uitzonderingen heb je altijd overal maar als ik dit continue moet aanhalen dan ben je gewoon op zoek naar discussie/ sensatie.
Ik kan zeker 10 account op insta aanwijzen die iedere serieuze lifter zou moeten volgen, maar ik denk diegene die ook serieus traint die allang volgt en dit voor hen geen nieuw nieuws is.
Nee voor zilver !
Ben meer van mobicep: “eiwitten hoooogg” 🫃🏻