Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.202
Als je via instagram moet leren hoe je een legcurl moet uitvoeren zijn de meest YT filmpjes ook te moeilijk voor je.
Meeste hier zijn ook 10/20 jaar lid en zien eruit als een mandarijn, dus een forum is ook niet geweldig om info te krijgen.

• #182.204
Afgelopen weken druk geweest met nieuwe plantjes en de border mooi inrichten en vandaag zag ik mijn eerste bloemeke 😇

1000023518.jpg

• #182.209
Maandag t/m vrijdag low carb gegeten max 100gr carbs.
Gister refeed (300gr carbs) + rustdag
Vandaag 4x150kg bench press
5x140kg bench press
3x145kg bench press
Kwil kuren maar ik hou mezelf tegen😂
Gewicht: -12kg
Deze week 6 dagen getraind.
IMG_8096.jpegIMG_8091.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #182.214
1000018267.jpg

Met me matie ff de oprit vrij gemaakt. Anders duurt het morgen vroeg 1.5 uur om weg te komen.
1000018269.jpg

Spanningsboog van niks uiteraard.
Hierna kwam het zonnetje door en hebben we 2 snotneuzen een pak slaag gegeven met een sneeuwballen gevecht. 17-0 gewonnen.
Blijkbaar mag je ze niet onderscheppem met een sneeuwschep als ze vast zitten in de sneeuw en dropen ze af naar binnen.

• #182.215
Gisteren met hiphop duo en team Nederlands kampioen geworden en daarmee tickets voor wereldkampioenschap in Praag behaald.

En dochters met duo small crew en mega crew hebben zich ook geplaatst 🎉

• #182.216
  • #182.217
Op beiden staat ook veel meuk. Mijn feed staat op het moment vol met vrouwen die overduidelijk een bbl hebben gehad en vervolgens claimen dat het door één of andere rare oefening komt
Je moet het zien net als dbb, 90% wat hier voorbij komt is ook meuk maar kan men net die 10% filteren dan is het waardevolle content. Ik denk dat diegene die serieus is met trainen lang niet zoveel resultaat had geboekt zonder het gebruik van sociale media als leerplatform. Verschil zit hem simpelweg in die domme mong*len die types zoals joel beukers volgen of iemand die 4 hersencellen minimaal heeft en denkt zo Kuba is jacked, misschien kan het wel kloppen wat hij zegt aangezien je niet jacked geboren word.

Kijk hoe iemand er zelf bij staat is in mij ogen altijd een goede maatstaaf of zijn tips wel/niet te gebruiken. Uiteraard komen nu de mong*len die weer hierop ingaan, maar uitzonderingen heb je altijd overal maar als ik dit continue moet aanhalen dan ben je gewoon op zoek naar discussie/ sensatie.

Ik kan zeker 10 account op insta aanwijzen die iedere serieuze lifter zou moeten volgen, maar ik denk diegene die ook serieus traint die allang volgt en dit voor hen geen nieuw nieuws is.

• #182.218
Je moet het zien net als dbb, 90% wat hier voorbij komt is ook meuk maar kan men net die 10% filteren dan is het waardevolle content. Ik denk dat diegene die serieus is met trainen lang niet zoveel resultaat had geboekt zonder het gebruik van sociale media als leerplatform. Verschil zit hem simpelweg in die domme mong*len die types zoals joel beukers volgen of iemand die 4 hersencellen minimaal heeft en denkt zo Kuba is jacked, misschien kan het wel kloppen wat hij zegt aangezien je niet jacked geboren word.

Kijk hoe iemand er zelf bij staat is in mij ogen altijd een goede maatstaaf of zijn tips wel/niet te gebruiken. Uiteraard komen nu de mong*len die weer hierop ingaan, maar uitzonderingen heb je altijd overal maar als ik dit continue moet aanhalen dan ben je gewoon op zoek naar discussie/ sensatie.

Ik kan zeker 10 account op insta aanwijzen die iedere serieuze lifter zou moeten volgen, maar ik denk diegene die ook serieus traint die allang volgt en dit voor hen geen nieuw nieuws is.
Ga voor goud!!!

Terug
Naar boven