Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.242
Dat was hier gelukkig totaal niet het geval. Ja je hebt ze er natuurlijk wel tussen hoor, maar merendeel was niet kakker (voor Amtelveense begrippen dan).
Screenshot_20250317_115011_Chrome.jpg

Prima te doen. Goedkoper dan zwembad abbonement, veel goedkoper zelfs.
Dat is inderdaad prima te doen.

Hier is het goedkoopste abbonoment €94,50 per maand oplopend tot ruim €200 per maand.

Maar ik hou het lekker bij mijn niet zo elitaire sport voor €20 per maand :)

• #182.243
Dat was hier gelukkig totaal niet het geval. Ja je hebt ze er natuurlijk wel tussen hoor, maar merendeel was niet kakker (voor Amtelveense begrippen dan).
Screenshot_20250317_115011_Chrome.jpg

Prima te doen. Goedkoper dan zwembad abbonement, veel goedkoper zelfs.
In het bekrompen Nederland is het een kakkerssport...

• #182.244
In het bekrompen Nederland is het een kakkerssport...
Waar niet dan?

Even los van dat we in Nederland eigenlijk helemaal geen plek hebben voor golf waardoor het nog wat meer elitair maakt.

Beetje golfbaan ligt op tientallen al dan niet honderden miljoenen aan grond.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het allemaal weg moet. Recreatie is belangrijk.

Laatst bewerkt:
  • #182.245
Ik heb sinds gister een nieuwe hobby. Ik ben begonnen met golfen. Grootste golfbaan van Nederland zit op 3 mins afstand van m'n huis. Kan het praktisch lopen. Gister met een vriend beetje rond lopen kloten daar. Uurtje driving range en daarna 9 holes gedaan. Leuke sport, bakte er niks van, shitload aan ballen de sloot in geslagen. Abbonement is slechts 42,50 per maand. Een losse dag onbeperkt slechts €21,50. Valt mee, ik dacht altijd dat het een dure elitaire sport was. Blijkbaar niet meer.

Aankomende weken lessen volgen en dan m'n gvb halen. Nee, geen ghb @th0maz, al valt het mogelijk best te combineren.
Ik woonde in Malawi op 20 meter van een golfbaan. Was leuk om te mountainbiken.

• #182.247
Waar niet dan?

Even los van dat we in Nederland eigenlijk helemaal geen plek hebben voor golf waardoor het nog wat meer elitair maakt.

Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het allemaal weg moet. Recreatie is belangrijk.
Zal wel meevallen toch? Niet elke grond is gemaakt om op te bouwen. En sommige banen liggen in de natuur waar je ook niet mag bouwen?

• #182.248
Waar niet dan?

Wat wil je nu eigenlijk zeggen dan?

• #182.250
Denk wel dat al die supplementen influancers op een gegeven moment toch uitgespeeld zijn. Naarmate iemand langer traint ga je toch stiekem het labeltje lezen en kijken wat erin zit en dan kom je er snel achter dat je bv bij xxl toch veel meer waar voor je geld krijgt. Zon Joel Beukers kan dus niet nog 10 jaar meegaan met de oude klantenkring, tenzij elk jaar de “veteraan” klanten eruit gaan en hij weer nieuwe aanwinst krijgt, maar vermoed dat xxl dit snel kan tegenhouden met iets agressievere marketing.
Hoezo krijg je bij xxl meer waar voor je geld? Volgens mij scheelt dat letterlijk 0.

• #182.253
Hoezo krijg je bij xxl meer waar voor je geld? Volgens mij scheelt dat letterlijk 0.
Dan kijk het assortiment maar van clean nutrition/mb nutrition en xxl.
Naast de prijs zijn het ook de ingrediënt keuze van oa pwo die bij influancers vrij basic is. Muv kosso die heeft iets meer besef hierin en maakt wel degelijke pwo, maar dan heb je weer die choco ontbijt granen a 7.5€ per pak….

• #182.254
Dan kijk het assortiment maar van clean nutrition/mb nutrition en xxl.
Naast de prijs zijn het ook de ingrediënt keuze van oa pwo die bij influancers vrij basic is. Muv kosso die heeft iets meer besef hierin en maakt wel degelijke pwo, maar dan heb je weer die choco ontbijt granen a 7.5€ per pak….
onzin wat je zegt. Het is gewoon wie de beste marketing heeft, that’s it. Qua ingrediënten heeft iedereen alles wel zo’n beetje gelijk. Het is toch allemaal één pot nat..

IMG_1600.png
IMG_1598.png

• #182.255
Terug
Naar boven