Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.281
jatogggg
1x220kg gesquat
Nogsteeds hcg.
Vanaf maandag beginnen met trt.
Dus je bent een hele poos off geweest en met hcg alles weer werkend gekregen om dan vanaf maandag met trt te beginnen. Waarom? Of is er geconcludeerd dat je eigen productie niet meer op peil komt?

• #182.282
Dus je bent een hele poos off geweest en met hcg alles weer werkend gekregen om dan vanaf maandag met trt te beginnen. Waarom? Of is er geconcludeerd dat je eigen productie niet meer op peil komt?
Er is niks werkend want hij zit op hcg.

• #182.283
Om deze reden trt.

Moet even 3 maanden trt nemen en dan opnieuw bloedonderzoek laten doen.

Bijlagen

• IMG_8229.jpeg
    IMG_8229.jpeg
    251 KB · Weergaven: 58
  • IMG_8230.jpeg
    IMG_8230.jpeg
    273,2 KB · Weergaven: 57
  • IMG_8231.jpeg
    IMG_8231.jpeg
    83,3 KB · Weergaven: 57
  • #182.285
Alles gear lekker in de container gedonderd bijna 2 weken geleden. Denk wel voor een 600 euro aan ongeopende verpakkingen maar dat geeft niet. Nieuwe doelen gesteld mbt trainen.

En 30 juli gaan mijn aanstaande en ik trouwen❤️.

Leven is mooi

• #182.286
Alles gear lekker in de container gedonderd bijna 2 weken geleden. Denk wel voor een 600 euro aan ongeopende verpakkingen maar dat geeft niet. Nieuwe doelen gesteld mbt trainen.

Life is good✌️
Wat zijn je doelen ? Misschien had je het beter kunnen weggeven aan iemand? En gefeliciteerd trouwens.

• #182.288

Leven is mooi
Gefeliciteerd met jouw/jullie aanstaande huwelijk!

• #182.296
  • #182.300
Bijwerkingen zijn nu al zichtbaar

Terug
Naar boven