MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.302
Alles gear lekker in de container gedonderd bijna 2 weken geleden. Denk wel voor een 600 euro aan ongeopende verpakkingen maar dat geeft niet. Nieuwe doelen gesteld mbt trainen.

En 30 juli gaan mijn aanstaande en ik trouwen❤️.

Leven is mooi
Gefeliciteerd ❤️

• #182.304
1000099799.jpg

Hoe dan. Dat is iedere dag anderhalf uur douche? :roflol:

• #182.309
1000099799.jpg

Hoe dan. Dat is iedere dag anderhalf uur douche? :roflol:
Dit verbruik hebben wij als gezin zijnde (272m3 in 2024) en met meerdere malen dagelijks douche. Meen dat we 110-120€ per kwartaal betalen aan water.

Als de wc doorloopt moet je de kap eraf halen en kijken of de vlotter van de wc niet vol kalk zit waardoor die niet afsluit. Nieuwe vlotter is een tientje of je duwt er een hele fles azijn in de spoelbak en laat het een nachtje zitten dat is de budget manier tegen kalk.

• #182.310
  • #182.313
Als je wc door blijft lopen zou je dat moeten zien/horen. Een echte lekkage lijkt me onwaarschijnlijk omdat er minimaal 1,5 bar druk op die leidingen staat dan had je wel meer gemerkt dan een hoge jaarafrekening. Hoe is je verbruik ten opzichte van vorig jaar? Heb je een slimme meter?

• #182.314
Als je wc door blijft lopen zou je dat moeten zien/horen. Een echte lekkage lijkt me onwaarschijnlijk omdat er minimaal 1,5 bar druk op die leidingen staat dan had je wel meer gemerkt dan een hoge jaarafrekening. Hoe is je verbruik ten opzichte van vorig jaar? Heb je een slimme meter?
Als er een lek op de leiding zit net na de watermeter in de put/je kruipruimte merk je hier niks van hoor. Liter per uur ziet er heel anders uit dan jij denkt. Dat is geen straal ofzo hoor.

• #182.315
Een klein druppelend lekkagetje na de meter is echt killing hoor.

• #182.316
Als er een lek op de leiding zit net na de watermeter in de put/je kruipruimte merk je hier niks van hoor. Liter per uur ziet er heel anders uit dan jij denkt. Dat is geen straal ofzo hoor.
Haar verbruik ligt ruim 100 kuub hoger dan verwacht, ofwel 100.000 liter… @Gremlin je kunt alle kranen dichtdraaien en waterverbruikende apparaten uitzetten om te testen of je watermeter door blijft lopen om lekkage uit te sluiten.

Terug
Naar boven