- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Ik werk wel bij een drinkwaterbedrijf haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk wel bij een drinkwaterbedrijf haha
Wij hebben ook mensen met een hbo of uni in werktuigbouwkunde bij dit bedrijf. Ze snappen er alleen geen hol van
Ik noem ze liever kalkboeren.
Goed voor de botten!
Hahahah wie is dit.Ben ik de enigste die geen genoeg krijgt van dit soort mensen, love it:
![]()
Vooral de reacties altijd, prachtig om te lezen.
Op een of andere manier staat mijn insta feed vol met dit soort gasten en ik krijg er maar geen genoeg van 😂
Heerlijk.Op een of andere manier staat mijn insta feed vol met dit soort gasten en ik krijg er maar geen genoeg van 😂
Van die droge humor en dan die reacties van allerlei karin types of diëtisten, prachtig om te lezen.
ToevalBen ik de enigste die geen genoeg krijgt van dit soort mensen, love it:
![]()
Vooral de reacties altijd, prachtig om te lezen.
Op een of andere manier staat mijn insta feed vol met dit soort gasten en ik krijg er maar geen genoeg van 😂
Van die droge humor en dan die reacties van allerlei karin types of diëtisten, prachtig om te lezen.
Indien nodig kan mijn vrouw weer full-time werken, dus hebben we geen echte financiële stress meer als ik daadwerkelijk moet afvloeien.
Verder straks ook een gesprek met een advocaat, want ik heb waarschijnlijk 2 of 3 grove fouten gevonden in hun onderbouwing wat betreft mijn ontslag. Nu maar hopen dat dat niet betekent dat ik kan of moet blijven, geef me maar extra geld.
Misschien, ik ben voorlopig boventallig verklaard.
Klote. Ik wens je succes met het oplossen hiervan en hopelijk snel wat rust in de kop en financiën
Wat betaal je voor de kip in Duitsland dan? Vind muscle meat toch duur worden met 13€ kg, het is wel “bereid” dus 20% meer dan rauwe kip en het gemak van kant en klaar/ tijdbesparing. Maar met de hoeveelheid die ik eet 600gr pd is dit toch 18kg per maand en als het ergens paar euro goedkoper de kg is telt dit wel op.PostNL die wel een keer op de aangegeven dag langskomt.
Dit weekend maar in duitsland alle kip opkopen en mijn vrieskist afkechen er mee.
![]()
Bij meeste winkels de laatste keer dat ik er was 5 a 6 per kilo.Wat betaal je voor de kip in Duitsland dan? Vind muscle meat toch duur worden met 13€ kg, het is wel “bereid” dus 20% meer dan rauwe kip en het gemak van kant en klaar/ tijdbesparing. Maar met de hoeveelheid die ik eet 600gr pd is dit toch 18kg per maand en als het ergens paar euro goedkoper de kg is telt dit wel op.