Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.647
Begrip en belangstelling, zonder het tweede "hoor" je het antwoord ook niet.

Laten we eerlijk zijn. Ik nodig nu ook niet echt uit om mensen serieuze belangstelling voor mij te laten hebben. Ik heb genoeg zelfreflectie om mijn eigen acties ook te kunnen zien.

Alleen die random vunzige homosex opmerkingen en gay bekeringspogingen komen me wel de keel uit.

• #182.650
Laten we eerlijk zijn. Ik nodig nu ook niet echt uit om mensen serieuze belangstelling voor mij te laten hebben. Ik heb genoeg zelfreflectie om mijn eigen acties ook te kunnen zien.

Alleen die random vunzige homosex opmerkingen en gay bekeringspogingen komen me wel de keel uit.
Voor beiden geldt dat je er een beetje doorheen moet kijken en een groot deel moet laten voor wat het is.

Misschien lijken jullie ergens wel een beetje op elkaar...
🤭

• #182.652
Klopt. Ik hou wel van een beetje apartheid.
denzel washington GIF

Maar dan moet je begrip hebben voor andersdenkenden. :eek:
heb ik niet ...sukkels :P

• #182.653
Het is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vet
Mijn Turkse slager gaat ook eerder richting Duitse biefstuk. Als ik daar geen vet bij gooi bakt t direct aan hoe laag ik het vuur ook zet.

• #182.660
Dat is het probleem tegenwoordig. Mannen denken dat vrouwen dit alleen maar willen. Dat is echt totaal niet zo :o

1/10 vrouwen willen dat misschien, dat zijn dan ook net die je niet wil of moet hebben.
Waarom is dat een probleem? Ik vraag dit voor een vriendin

Terug
Naar boven