apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan moet je begrip hebben voor andersdenkenden.Hij en zijn vrouw hebben de taken op hun manier verdeeld, het is niet alsof hij niets doet. Buitenboel en "internaat-OCD", zoals al meerdere malen aangehaald.
Wat is nu precies je probleem als zij die verdeling prima vinden werken?

Dachten ze maar eens, dan kreeg ik niet keer op keer dezelfde vraag waar ik keer op keer hetzelfde anwoord op geef.Maar dan moet je begrip hebben voor andersdenkenden.![]()
Gewoon niet op reageren is het beste.Dachten ze maar eens, dan kreeg ik niet keer op keer dezelfde vraag waar ik keer op keer hetzelfde anwoord op geef.
Begrip en belangstelling, zonder het tweede "hoor" je het antwoord ook niet.Maar dan moet je begrip hebben voor andersdenkenden.![]()
Ja, alleen dan kan het zinvol zijn om te reageren.Begrip en belangstelling, zonder het tweede "hoor" je het antwoord ook niet.
Begrip en belangstelling, zonder het tweede "hoor" je het antwoord ook niet.
Jij staat toch wel hoog op mijn lijstje hoor.Laten we eerlijk zijn. Ik nodig nu ook niet echt uit om mensen serieuze belangstelling voor mij te hebben.
Insgelijks.
Voor beiden geldt dat je er een beetje doorheen moet kijken en een groot deel moet laten voor wat het is.Laten we eerlijk zijn. Ik nodig nu ook niet echt uit om mensen serieuze belangstelling voor mij te laten hebben. Ik heb genoeg zelfreflectie om mijn eigen acties ook te kunnen zien.
Alleen die random vunzige homosex opmerkingen en gay bekeringspogingen komen me wel de keel uit.
Voor beiden geldt dat je er een beetje doorheen moet kijken en een groot deel moet laten voor wat het is.
Misschien lijken jullie ergens wel een beetje op elkaar...
🤭
heb ik niet ...sukkelsMaar dan moet je begrip hebben voor andersdenkenden.![]()

Mijn Turkse slager gaat ook eerder richting Duitse biefstuk. Als ik daar geen vet bij gooi bakt t direct aan hoe laag ik het vuur ook zet.Het is meer dat het max 15% vet mag hebben wil jebhet mager mogen noemen. Kijk bijv naar duitste biefstuk etc, dat heeft amper vet
Vergelijk je hem nu met mij, @apfelstrudel, @Seth_Fit, of is dat allemaal 1 pot nat?Voor beiden geldt dat je er een beetje doorheen moet kijken en een groot deel moet laten voor wat het is.
Misschien lijken jullie ergens wel een beetje op elkaar...
🤭
Dan moet je het vuur hoger zetten.Mijn Turkse slager gaat ook eerder richting Duitse biefstuk. Als ik daar geen vet bij gooi bakt t direct aan hoe laag ik het vuur ook zet.

Als je van ver genoeg kijkt is iedereen hetzelfde, maar dan heb je er niets meer aan. Ik ging in op wat hij specifiek zei.Vergelijk je hem nu met mij, @apfelstrudel, @Seth_Fit, of is dat allemaal 1 pot nat?
🤣, dan bakt t direct aan.
Dat is het probleem tegenwoordig. Mannen denken dat vrouwen dit alleen maar willen. Dat is echt totaal niet zoJeetje als ik een vrouwtje had zou ik haar echt verwennen
Vuur hoog, dan pas olie. Betere pan gebruikwn.Mijn Turkse slager gaat ook eerder richting Duitse biefstuk. Als ik daar geen vet bij gooi bakt t direct aan hoe laag ik het vuur ook zet.
Waarom is dat een probleem? Ik vraag dit voor een vriendinDat is het probleem tegenwoordig. Mannen denken dat vrouwen dit alleen maar willen. Dat is echt totaal niet zo
1/10 vrouwen willen dat misschien, dat zijn dan ook net die je niet wil of moet hebben.