MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.405
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon lekker doen wat jouw gelukkig maakt toch? Wel fijn om te horen en hopelijk word het iets 😊Drie jaar geleden liet m'n vrouw me stikken. Sinds nog maar een zestal maand ben ik in staat andere vrouwen op te merken. Het gaat heel goed tussen mij en een ongelooflijk mooie collega. Ze is zo bloedmooi dat ik me afvraag of ze blind is. Ik ben 47, zij bijna 34. Ik denk dat ze denkt dat ik maar 38 ben. Ik zie er veel jonger uit. She's in for a surprise.
Wanneer komt jouw boek uit?Drie jaar geleden liet m'n vrouw me stikken. Sinds nog maar een zestal maand ben ik in staat andere vrouwen op te merken. Het gaat heel goed tussen mij en een ongelooflijk mooie collega. Ze is zo bloedmooi dat ik me afvraag of ze blind is. Ik ben 47, zij bijna 34. Ik denk dat ze denkt dat ik maar 38 ben. Ik zie er veel jonger uit. She's in for a surprise.
Maar ze is dus niet blind.Drie jaar geleden liet m'n vrouw me stikken. Sinds nog maar een zestal maand ben ik in staat andere vrouwen op te merken. Het gaat heel goed tussen mij en een ongelooflijk mooie collega. Ze is zo bloedmooi dat ik me afvraag of ze blind is. Ik ben 47, zij bijna 34. Ik denk dat ze denkt dat ik maar 38 ben. Ik zie er veel jonger uit. She's in for a surprise.
Drie jaar geleden liet m'n vrouw me stikken. Sinds nog maar een zestal maand ben ik in staat andere vrouwen op te merken. Het gaat heel goed tussen mij en een ongelooflijk mooie collega. Ze is zo bloedmooi dat ik me afvraag of ze blind is. Ik ben 47, zij bijna 34. Ik denk dat ze denkt dat ik maar 38 ben. Ik zie er veel jonger uit. She's in for a surprise.

Hoezo denk je dat, Uri?
Wordt tijd voor wat daglicht voor hem
Nou, nee.
Drie jaar geleden liet m'n vrouw me stikken. Sinds nog maar een zestal maand ben ik in staat andere vrouwen op te merken. Het gaat heel goed tussen mij en een ongelooflijk mooie collega. Ze is zo bloedmooi dat ik me afvraag of ze blind is. Ik ben 47, zij bijna 34. Ik denk dat ze denkt dat ik maar 38 ben. Ik zie er veel jonger uit. She's in for a surprise.
Mooie leeftijd, matched je aantal chromosomen.
Ben wel benieuwd naar zn keldertje
Ok Benno.Heel even plat gezegd leeftijd is maar een getal voel je niks van 😎