Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Denk Anne of Eefje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk Anne of Eefje.
En hij gelooft dat jij 33 bent?Nieuwe collega. De man is bijna 50, maar sinds ik gezegd heb dat ik hem 38 schat, doet hij alles voor mij. Super handig!

Ach, wat kan ik zeggen, de man doet gewoon zijn best

Misschien kan ze goed liplezen. Ze zal vast ongelooflijk getalenteerd zijn.Dan hoop ik dat ze ook doof is dan hoort ze je niet als je je leeftijd zegt.![]()
Dit kun je uitschakelen onder Voorkeuren:Edit: waarom worden twee berichten die niets met elkaar te maken hebben samengevoegd in 1 bericht?
ELanden kunnen aardig agressief zijn tijdens de paar en kalftijd.![]()
Met mijn dochter op ondekingsreis gegaan op de berg achter ons huis. Oms huis staat achter de bomen op het midden van de foto.
![]()
Veel hoger konden we niet komen. Ons huis ligt net buiten de foto aan de rechterkant.
Onderweg naar huis kwamen we onze kat tegen die de wilde dieren aan het verjagen was om ons huis te beschermen.
![]()
Nog ff de boomhut ge-inspecteerd en toen was het mooi geweest.
![]()
Erg veel elanden poep rondom het huis. 1 verse hoop gezien op een meter of 10 van het huis. Net achter onze zoon zijn boomhut
Die wil je idd niet tegenkomen.ELanden kunnen aardig aggressief zijn tijdens de paar en kalftijd
Gefeliciteerd 🙌
Moeilijke zoektocht?
thnx, nee haha eerste bod wat we doen en eigenlijk gelijk gelukt.
Laat maar raden, een tramp stamp?Had spijt van een tattoo in mijn jongere jaren gezet. Vandaag de laatste behandeling gehad en officieel tattoo vrij 🥳🥳🥳
Jouw generatie was dat wel echt hip toch?Haha nee verkeerd geraden. Het was een vlinder die ik 18 jaar geleden heb laten zetten. En in de loop der jaren ben ik tatoeages lelijk gaan vinden.